Ugyanabban a kasztniban, mondjuk az gastraban, az 1,8as miert eszik uyanannyit mint az 1,6-os ? Pedig tobbet kellene egyen ha erosebb, megsem eszik tobbet. Ezek nem erdekesek ?
Attol hogy te le tudsz cserelni 4kereket az auton, nem jelenti azt hogy erted is mitol megy az auto. Attol hogy ki tudod pucolni a karbit, még nem tudod hogyan kell beallitani.
Én úgy írtam hogy nem nő a fogyasztás, azért nem nő mert kihasználja az ember azt hogy nyomatékrugalmasabb lett az autója vagy a motorja de legyen csak a dízel autó most mert annál jobban megfigyehető ez. Tehát, nyomatékrugalmasabb lett az autód, hamarabb éri el a kivánt sebességet, tehát ugyanannyi uzemanyaggal rovidebb ido alatt gyorsulsz fel az utazosebessegedre.
Ha beulsz a t5-osbe, eljátszol egy egyszerű tesztet. 80rol gyorsitasz 110re egyszer padlogazzal es egyszer szep finoman, szep finom gyorsitassal 2km alatt gyorsul fel mondjuk 11literel lesz a pillanatnyid, mig padlogazzal felmegy 15literre de 500meter alatt gyorsul fel. A folyamatos gyorsulashoz kell ugye a tobb tuzeloanyag.
Az az apró pici dolog elkerülte a figyelmedet hogy arról szólnak az írások , hogy nem többet haanem kevesebbet fogyasztanak , helyenként erősebbek is lesznek , és mivel a járásuk is simább egyenletesebb , így tartósabbak is ! Itt tartottunk , csak a tapasztalat mást mutat így ezt a csontot ízlelgetjük , csak az én torkomban is keresztbe fordul , és nem tudom lenyelni
Nem vagyok atomfizikus , de van egy tény , minden szaromat én ekecseltem saját teherautómtól épített 900-as vagy V8-ason át a varrógépig , szerelónél egyik sem volt , gondolom mint itt mindenki maga javít motort váltót akár automatát is mint én . Így szép az élet így leszünk okosabbak
Na ezt engedd el. Attol hogy egyesek szerint menő a füstölős dízel az nem azt jelenti hogy jó a chip... sőt. Amit ott koromként látsz az mind kidobott gázolaj... (persze mint mindegyik dízel füstöl a chipes is, de amelyik okádja az egyszerűen szar.
Az a pici apró tény nem jut senkinek eszébe hogy az aki ilyenre vágyik,az hajlandó fizetni az esetenként megnövő fogyasztásra,szarik arra hogy valami letérdel és el kell vinni szervízbe?
Mert megteheti.
Te jól látod ezt a dolgot is , az élet is Téged igazol !!!
Szolnokon is van bőven chip tuningos-optimalizált csúcs technikájú német nagyon spéci diesel . Én csak annyit látok hogy nem látok semmit !!! A hátulja tiszta korom , vigyorog az ülésben ....na ezt is lenyomtam .....Kunmadarasra nem mer elmenni mert a stopper kimutatja az IQ-ját...
A mágusok mindent jobban tudnak mint a MÉRNÖK ............................................addig is együk a kormot tuningolva , ez kell , más az érzése ....
Kedvező fordulatot vett számomra a fórum! Pro-contra olvastam véleményeket. Be kell valljam régi motoros vagyok de ezekhez nem értek! Anno a Plé 20-on a 2 karburátor beállítása is részben sikerült! Kezdem megérteni a dolog lényegét! Asszem tavasszal megyek Ago-hoz!Üdv mindenkinek!
Na akkor az a fix hogy a chipes auto vagy a pc-s motor sokat eszik es hamar tonkremegy ki is égtem, hát nem lehet meggyőzni titeket az igazságról mert ilyen hülyeségekkel jöttök...
Tehát a gagyi, műanyag motorok korában (ennek is nagy szerelmese vagy), úgy állítanak gyárilag szándékosan be mindent, hogy az tartós legyen?? Hát ezek a mai szar műanyag motorok nem hullanak szét 60.000 alatt? A gixi meg lefut 200.000-et, igaz 3 blokkal. Javaslom, hogy nézd meg a "villanykörte összeesküvés" dokufilmet. Hamar rájöttek a gyártók, hogy nem érdemes tartós terméket gyártani....... Ez nem a 21. század találmánya......
Mégegy tapasztalati érv. Azok az autók diesel .benzines..vagy azok a motorok amikbe pc ..csip tuning..vagy bármilyen variálas volt. Azok a gépek vagy több fogyasztásal birtak ..vagy. Gazdájuk. Visza alakitota öket. vagy szépen lassan de el kezdtek füstölni /diesel/ vagy hamarabb hibásodtak meg
Nekem ez a tapasztalatom. Részemröl a téma körbe járva.
Ok. Tételezük fel igazatok van tehát az írás azt jelenti hogy van olyan fordulat ahol a gyár töblet anyagot fecskendez be....
miert???
Meg mondom. Azzert mert arra a benzin menyisegre ott azon a fordulaton a tartosag megtartása miatt szükség van. Aztán azt mondjátok hogy a gyár néhol pedig el szegényiti a keveréket. ..
Ez a károsanyag kibocsájtásal kapcsolatos. Szerintem
a gyár a tartoság megbízhatóság es a károsanyag kibocsájtás fügvényében
Álitja be a motort amitt át variáll a pc. Ugy hogy a motor felhasználója a motoron ülve jobbnak érzi a gépet
Elmondásotok alapján a motor nyomatekosabb erösebb. A kevesebb benzinfogyasztás mellet
Ez a átverés
Ez az amit az én torkomon nem nyomtok le. Lehet egymást kábitani.
De én nem hiszem el ...
Ugyanakor ha a pc igy van meg irva ahogy Pityu írta a sajátját. Hogy alacsony fordulaton szepen elszedi az anyagot igy a motor konstrukciojánál
fogva turas tempóban simmán lehet spórolni üzemanyagot.
Ezt alá irom
De amikor 4500 nal jön a hátba baszod érzés akkor viszont a gyári fogyasztás nál joval nagyobb a fogyi. Es a károsanyag kibocsájtás is siralmas.
Én csak azt nem tudom megérteni, hogy ezt miért nem a gyártó teszi meg. Nincsenek akkora különbségek az egyes darabok között (nagy sorozatú gyártás) hogy ne lehetne valami "jobbat" szerkeszteni rájuk.
Másik gondolat az hogy a cimbi. Pisti mit irt le az az ö tapasztalata te mint be valotan laikus. ..hogyan döntöd el. Mi az igaz. .. Te mint laikus hozzá nem értö hogy fogalmazhatsz meg véleményt. ...
Hogy nekem mitt szabadot volna le írnom.
Ide
Én is ugy mint Pista a saját tapasztalatom irtam le. ..az hogy én értek e ehezz a dolgokhoz vagy nem. Azt te laikusként hogy döntöd el ?
A tapasztalatod szerint?
Lofaszt
Az elenszenved miatt es mert burkoltan de be szoltam.
Az írás nem feltétlenül csak abból áll, hogy többet adok neki, van ahol elveszek van ahol hozzáadok, ahogy kívánja a gép és a tulaj. Ha padon csinálják akkor az főleg jó, nem szokott többet enni, no meg van, hogy egy blokkot több gépbe is beletesznek és teljesen más térképet tesznek rá "gyárilag", ilyen a pl. sövö blokk is, Vstrom, TL
(igaz ez inkább az elődje tehát ezt a blokkot tették a sövöbe kissé butítva), Cagiva (ebben a legállatabb, vazz, bárhol gázra kerékre akart jönni) és más más teljesítménnyel és nyomatékgörbével vannak ellátva. Jó készülékkel (ez fontos) és némi tapasztalattal jobb lehet a motor, ugyanez az autóknál is, nem feltétlenül a teljesítmény hajszolása lehet a cél hanem jobbá tenni a működését.
Amiben nem értünk egyet az továbra is. Az hogy. ha at varialod a befecs terkepet. Akor az nagyobb teljesítmény melet nem fogyaszthat kevesebet. ..csak akkor. Ha a motor károsodik. .vagy Sokal rosszab lesz a Co
Ha rosszabb lesz. Az máris magával húzza a kormosodast. amenyiben semmi mast nem változtatsz. ez igy van
Kevesebb benzinböl a motornem tud több energiát kinyerni .... Csak abban az esetben. Ha változtatunk a vezerlesen ..vagy csökentjuk a súrlódást...az a teória hogy a Bandit gyárilag. Eszik x menyisegü benzint. Es a comaderel kevesebbet eszik. Es ügye. Kevesebb anyag égetése kevesebb károsanyag kibocsálytas elvét nézük. ..
Akkor ezt a gyárak is meg lepték volna
ha viszont azt veszem hogy a motor szeben jar. Es optimalisabb a nyomaték le adása. Az csak. Többlet anyag égetésel érhetö el.
Pl
A mai autok azzért hogy hozzák a károsanyag teszteket. Es még erösek is legyenek. Csak nagyobb fajlagos figyasztásal érik el
amenyiben a a fogyasztás fontos. Ugy a motorok máskép vannak
Meg építve. Es ez a tartoság rovására megy..
Meg egy gondolat. Azért én is szervizelek 1400 gsx et. A gyári erezhetöen dadogosabb
..de ami meg van irva...agonal ... 1 literel töbet eszik
De sorolhatnám a típusokat a karbis gépeknél ugyan ez a helyzet. Gyárilag kicsit soványra van téve. ahoz hogy szeben járjon dusitani kell ettöl mindig nö a fogyasztás
Ha beulsz a t5-osbe, eljátszol egy egyszerű tesztet. 80rol gyorsitasz 110re egyszer padlogazzal es egyszer szep finoman, szep finom gyorsitassal 2km alatt gyorsul fel mondjuk 11literel lesz a pillanatnyid, mig padlogazzal felmegy 15literre de 500meter alatt gyorsul fel. A folyamatos gyorsulashoz kell ugye a tobb tuzeloanyag.
Nem vagyok atomfizikus , de van egy tény , minden szaromat én ekecseltem saját teherautómtól épített 900-as vagy V8-ason át a varrógépig , szerelónél egyik sem volt , gondolom mint itt mindenki maga javít motort váltót akár automatát is mint én . Így szép az élet így leszünk okosabbak
Na azért Te is sok mindent jól látsz ...
Az autó szervizek kedvence a német diesel , letérdelnek rendesen .......
Mert megteheti.
Szolnokon is van bőven chip tuningos-optimalizált csúcs technikájú német nagyon spéci diesel . Én csak annyit látok hogy nem látok semmit !!! A hátulja tiszta korom , vigyorog az ülésben ....na ezt is lenyomtam .....Kunmadarasra nem mer elmenni mert a stopper kimutatja az IQ-ját...
A mágusok mindent jobban tudnak mint a MÉRNÖK ............................................addig is együk a kormot tuningolva , ez kell , más az érzése ....
Nekem ez a tapasztalatom. Részemröl a téma körbe járva.
miert???
Meg mondom. Azzert mert arra a benzin menyisegre ott azon a fordulaton a tartosag megtartása miatt szükség van. Aztán azt mondjátok hogy a gyár néhol pedig el szegényiti a keveréket. ..
Ez a károsanyag kibocsájtásal kapcsolatos. Szerintem
a gyár a tartoság megbízhatóság es a károsanyag kibocsájtás fügvényében
Álitja be a motort amitt át variáll a pc. Ugy hogy a motor felhasználója a motoron ülve jobbnak érzi a gépet
Elmondásotok alapján a motor nyomatekosabb erösebb. A kevesebb benzinfogyasztás mellet
Ez a átverés
Ez az amit az én torkomon nem nyomtok le. Lehet egymást kábitani.
De én nem hiszem el ...
Ugyanakor ha a pc igy van meg irva ahogy Pityu írta a sajátját. Hogy alacsony fordulaton szepen elszedi az anyagot igy a motor konstrukciojánál
fogva turas tempóban simmán lehet spórolni üzemanyagot.
Ezt alá irom
De amikor 4500 nal jön a hátba baszod érzés akkor viszont a gyári fogyasztás nál joval nagyobb a fogyi. Es a károsanyag kibocsájtás is siralmas.
Hogy nekem mitt szabadot volna le írnom.
Ide
Én is ugy mint Pista a saját tapasztalatom irtam le. ..az hogy én értek e ehezz a dolgokhoz vagy nem. Azt te laikusként hogy döntöd el ?
A tapasztalatod szerint?
Lofaszt
Az elenszenved miatt es mert burkoltan de be szoltam.
(igaz ez inkább az elődje tehát ezt a blokkot tették a sövöbe kissé butítva), Cagiva (ebben a legállatabb, vazz, bárhol gázra kerékre akart jönni) és más más teljesítménnyel és nyomatékgörbével vannak ellátva. Jó készülékkel (ez fontos) és némi tapasztalattal jobb lehet a motor, ugyanez az autóknál is, nem feltétlenül a teljesítmény hajszolása lehet a cél hanem jobbá tenni a működését.
Ha rosszabb lesz. Az máris magával húzza a kormosodast. amenyiben semmi mast nem változtatsz. ez igy van
Kevesebb benzinböl a motornem tud több energiát kinyerni .... Csak abban az esetben. Ha változtatunk a vezerlesen ..vagy csökentjuk a súrlódást...az a teória hogy a Bandit gyárilag. Eszik x menyisegü benzint. Es a comaderel kevesebbet eszik. Es ügye. Kevesebb anyag égetése kevesebb károsanyag kibocsálytas elvét nézük. ..
Akkor ezt a gyárak is meg lepték volna
ha viszont azt veszem hogy a motor szeben jar. Es optimalisabb a nyomaték le adása. Az csak. Többlet anyag égetésel érhetö el.
Pl
A mai autok azzért hogy hozzák a károsanyag teszteket. Es még erösek is legyenek. Csak nagyobb fajlagos figyasztásal érik el
amenyiben a a fogyasztás fontos. Ugy a motorok máskép vannak
Meg építve. Es ez a tartoság rovására megy..
Meg egy gondolat. Azért én is szervizelek 1400 gsx et. A gyári erezhetöen dadogosabb
..de ami meg van irva...agonal ... 1 literel töbet eszik
De sorolhatnám a típusokat a karbis gépeknél ugyan ez a helyzet. Gyárilag kicsit soványra van téve. ahoz hogy szeben járjon dusitani kell ettöl mindig nö a fogyasztás
Sajnos engem nem tudtok meg gyözni. Gyepes vagyok