Én azt gondolom a tempós kanyarban gazdag igénybevétel, kigyorsításokkal, és szigorúbb féktávokkal inkább nyalja gumit elöl hátul, mint az egyenes vonalú haladás autópályán, viszonylag egyenletes tempóval.
No meg lakóhely és tulajdonos függő. Valamint az is hogy utassal vagy egyedül megy az ember. Nekem az St 16.500-at futott, most van fent a második garnitúra. Itt a Mecsekben sok a kanyar, egyenesek ritkábbak és nem vagyok kanyarvadász. Van itt Komló mellett egy jó minőségű pár km hosszú egyenes, tavasszal meg ősszel ott szoktam eltépni kicsit 200 fölé hogy égjen ki aminek ki kell. Amúgy 100-140 között járok. Gyorsulási bemutatókat ki szoktam hagyni, akkor lépek le autót, ha büdös.
Ha megvan szólj, azon túl, hogy kíváncsi vagyok milyen a papucs, egy osztrák karikával fűszerezve szívesen lefotóznám egymás mellett a két GSXF-et (jing-jang Suzuki módra)!
GT-t szerintem élőben még nem is láttam, de legalábbis motoron tuti nem, mindenki az ST-ig jut el
Igen, a hír igaz az St. oldalfalán a "made in china" felirat díszeleg. De mivel a korábbi motoromon is ezt a gumit használtam, amikor még német gyártású volt az St, mondhatom nincs különbség a kettő között.
Az Angel St. nekem az Er-6n-en ment el 9500-at, de én "csak" kopásjelzőig használom a gumikat, mivel ha az osztrák csendőr megfog akkor az nem olcsó mulatság.
Egy barátomnak az XX-én addig méricskélt a közúti ellenőrzés során az út szélén, amíg talált egy pontot ahol nem volt meg az 1.6 mm, és az 200.-Eurot jelentett 2015-ben Burgenlandban.
Szóval hozzád hasonlóan jómagam is a GT-t néztem ki, mivel egyébként tetszik a Pirelli.
Én is kacérkodok az Angellel! Úgy tudom az ST-t Kínában a GT-t Németországban gyártják legalább is az R-17-es srác ezt mondta! Azt, hogy ezen kívül mi a különbség talán Csabi tudja!
cipri:
Én is pont egy ST-t dobdtam le ősszel a 650-esről, 9000-nél már látszott az acélhuzal
Mondjuk emlékezetes 9000 km volt, de nagyot csalódtam.
Mivel nekem is nagyon bejön a Pirelli márka (a motorozási szokásomhoz tökéletes az Angel viselkedése), körbejártam kicsit a témát, haza forgalmazóval is társalogtam, és cikkeket is böngéztem, mindenhol, de még a tesztekben is azt írták/mondták, hogy a GT-ben javították az ST tartósságbeli hiányosságait, így visszajött kicsit a hitem.
A PR4-el teszik egy szintre, ezért nekem a GT lesz a következő.
Ha nem tud lényegesen többet, az utolsó Pirelli gumim lesz.
Szia!
A technikás egyenesek nekem ritkák. Jellemzően Ausztriában motorozok. Elsősorban arra volnék kíváncsi, hogy a Pirelli Gt-ben van-e/lehet-e, annyi plusz ami indokolja a többlet árat.
Az St-t tulajdonságai alapján jónak érzem, azonban ha jobb a Gt tartósságát tekintve, miközben az egyéb erényei hasonlóak, azt választanám. Ezért érdeklődök, hátha valakinél van tapasztalat.
Csuklófüggő. Csabu tizenezreket megy el bármivel, de a nyomaték, az meg tud enni bármilyen gumit. Meg az sem mindegy merre járkálsz többnyire. A technikás egyenesek sem segítenek a hosszú futásteljesítmények elérésében.
Boldog Újesztendőt mindenkinek!
Gsx 1250 Fa/ Bandit 1250 esetében az Angel Gt ad valami pluszt tartósságban az St-hez képest? Tapasztalat valakinek?
Esetemben a gyári Bt-21-es hétezret sem ment el, a Pirelli St-ben meg most van hét és fél de a szezon cserével indul...
Gratulálok! Tényleg elértétek a legalját! Ehhez képest a kiscsoportos óvodás háborút megjárt veterán férfi... Csak így tovább... Egyébként B.Ú.É.K. mindenkinek!
Riszpekt. Nem tartom magam egy nagy sztrítfájternek, de ez elképesztően sok.