szoval vissza comanderhez és barátaihoz béla a szomszédom xx ét mi alakitotuk át és a fiam tete be a comandert yosi kipu stb 205 lora tornáztuk be a motort elejét 6.5 cm engetük le a hátulja is 6 cm sülyedt a gyorsulási versenyem csak a balázy Miki hayabusálya verte oda ami 230 lo ..képek
szoval a verseny után vissza emeltük a gépet és maradt yosi a comander azota Béla le tekert 13 000 az xx el és lásatok csodát a red baromba ahol méretünk mindent ugyan azon agépen már csak 181 lo maradt az ujabb méréskor ....
ezzek után serviz az iridiumos gyertyák kormosak , a vezlánc az olaj lánc kuka a szelepek át engednek uj pakolás és szelep csiszolás .........
na szoval jo ez aszámitogépet fel tekerem az égbe de a motor nem erre van ki találva SZÉT ESIK jöhet a duma .. DE szét esik saját szememel látam az xx blokját .. mit müvel a 2 szer anyi befecskendezett benzin ..............
nem vagyok otthon ebben a témában de folyamatosan fejlesztem magam .. ugyanakor a fiam nagyon vágja 4 db motort alkitotunk át amibe inyektort lehetett át krehálni .. vagy ahogy ti mondjátok ........... meg irni , szoval jo dolog ez ................ sport szürö ... jo kipu rendszer.... erösitet gyujtás és sorolhatnám hogy millio tuning át alakitása van egy motornak .. a karbis gépek tuningolása .. fö tengely könyités ,, hengerfely hekelés . stb stb mind mind megy nekem
DE ki kell jelentsem teljesen felesleges .. egy szét esik a gép nem erre van tervezve ha a robano tér csőkentésével probálok eröt gyüjteni .. akkor elöbb utobb vagy meg foralom a motort ... ha ezt ki köszöbölöm adigra csapágyas lesz a hajtokar ..............
ha a fordulatot növelem könyitésell elöbb utobb meg égnek a nyugvó csapágyak ha nagyobb olaj pumpával operálok a végére szelepek fognak el törni ha ezt is ki küszöbölöm erösebb rúgokal ..gátas lesz a motor ..
szoval felesleges
Ne legyél már ilyen gyökér, mert tévedésből kiváglak!
Ezt az utánanézős, tőled elvárós dumát sem igazán értem miért írtad az elején, nem én szoktam táblázatokkal dobálózni. Vagy keversz valakivel, vagy egyszerűen eddig terjed a segítőkészséged. Utólag is elnézést, hogy sem gépészmérnök, sem motorszerelő nem vagyok, ráadásul még motogp-n sem indultam egyszer sem, sőt, kapaszkodj, pályán is csak 1x motoroztam egész silány életemben, de nem gondolom, hogy úgy tettem volna fel a kérdést, amivel kiérdemeltem volna ezt a színvonalat. Szóval soha nem fogok hozzád felérni, ezért aztán hiába provokálsz a kedvesebbnél kedvesebb megjegyzéseiddel, nem fogok tudni érdemben referálni.
A jövőben sem fontos "segítened" semmiben, nyugodtan hagyd válasz nélkül a hozzászólásaimat!
Ismered azt a mondást, hogy "csak a pofája van a készletből"? Koca dohányosakra szokták mondani, akinek se dohánya, se tüze...
Esetleg ha veszed a fáradtságot és szétnézel a Dyno oldalán a Download -ok között lehet lesz ott alkalmas program..., én bízok benned, szerintem meg tudod csinálni...
ami igaz az igaz. nekünk is van egy 2.4d hiace, 21 éves lesz hamarost, 7.5e km-enként olajcsere (7.5l), kötelező szervizen kívül egy indexkapcsolót és egy gyújtáskapcsolót kellett cserélni, stabilizátort, mert elkoptak. motor, váltó, kuplung bontatlan gyári. az autó nem eladó... :)
A legutóbb asszem a digilife-on láttam egy elmeroggyantat aki ki akart lőni egy ágyúgolyót a saját fingjával.
Két évig gyüjtötte a gázt és lett egy stampospohárnyi.
Na ott betett nekem és a gáz projektnek.
Nem az volt a cél hogy tuningoljunk T4-et , csak azt szerettem volna ecsetelni miért is megy az az igénytelen dízel 7-800e km-t gond nélkül , és miért nem megy egy ugyanakkora motorral egy 20 évvel fiatalabb konstrukció ?! Egyéb iránt ha lenne új T4 , azt vettem volna , de mivel 2003-ban készült a legfiatalabb az ma 14 éves lesz idén ! De ez szerintem nagy általánosságban minden típusra érvényes , 2000 után nem a fogyasztóknak készültek az edények , hanem a szervízeknek ! És ez a teherautókra is érvényes , és munkagépekre is . Én a saját munkámból adódóan pl. a betonpumpák fejlődését látom . Míg 89-ben drótos távirányítóval három kapcsolóval három gémmel kezdtem , ma 4 vagy 5 gémessel /két potméterrel vezérelve az 5 gém /dolgozok , akár 500m messziről is biztonságosan vezérelhető számítógép vezérlésű távirányítóval pl. autómata zsalu magasság követéssel , szállított beton mennyiség kijelzéssel amit a munkahengerek mozgásából számol ki , stb.
Jó dolgok ezek csak az istenért ne kelljen hozzányúlni , mint ahogy az új autónál is mikor a márkaszervízben is néha megcsüngenek és széttárják a kezüket !
A képek : egy "kicsi" 24m-es csarnok pumpa és egy 42m-es 13emelet magasan is dolgozni képes elefánt és a távirányítója !
Az én kaminyonom csippelve volt a volt sofőrje szerint (420-ról 470-re) aki utoljára járt vele és azt mondta, hogy állati lett, mindenhol alázott mindenkit.....no most nekem meg nem ez van, beszéltem csippelőssel aki elmondta, hogy nem tudja miért,de a csipkedés elfárad 2-3 év után és rosszabb lesz mint előtte ezért újra írni kell (az most kb 200 rugó nagykocsinál), az én észlelésem is az, hogy amit megírok (motort) az 2-3 év után visszaáll vagy rosszabbnak érződik a tulaja szerint ezért újra írni kell, hogy a hanyattesés újra meglegyen. Nem tudom miért van ez, talán az, hogy a csipkedést a szenzorok megpróbálják a valós értékek felé közelíteni és előbb-utóbb sikerül nekik így elvész a hatás vagy a fene tudja.
Ott kezdődik hogy ez nem mókolás :D meg igazábol ha lehet jobb, akkor miért ne?! Ha a zizin 1gomb megnyomasaval lenne +30lóerőd de ami fontosabb, több nyomatékod, egyenletesebbrn, nem kellene az a gomb ?
Nézzük úgy hogy motoroptimalizálás, így jobban hangzik ?
Egy t4-be ülj bele ami jól van írva. De nekdm aztán mindegy. Csak amíg nem érzitek a különbséget addig felesleges. Egy adagolós dízel után egy cr motor !szerintem! vérszegény.
Vannak tipusok amiknek a szelephelyzete ..fokolasa nem engedi a gas at alakitast...be lehet rakni. De karosodik...2 szer sürüben kell szelepet elenörizni. A a magasabb höfok miatt el eg
Pl AZ en v8 mergamba nem ajalot a gas
szoval a verseny után vissza emeltük a gépet és maradt yosi a comander azota Béla le tekert 13 000 az xx el és lásatok csodát a red baromba ahol méretünk mindent ugyan azon agépen már csak 181 lo maradt az ujabb méréskor ....
ezzek után serviz az iridiumos gyertyák kormosak , a vezlánc az olaj lánc kuka a szelepek át engednek uj pakolás és szelep csiszolás .........
na szoval jo ez aszámitogépet fel tekerem az égbe de a motor nem erre van ki találva SZÉT ESIK jöhet a duma .. DE szét esik saját szememel látam az xx blokját .. mit müvel a 2 szer anyi befecskendezett benzin ..............