A táblázatot tudom értelmezni, de egy 650-es sportdobos, commanderes bandité/gsxf-é jobb lett volna, mint egy alap 1400-asé.
Nyilván arról kérdez az ember, amiről nincs infója. Kritika helyett inkább az infót toljad!
de vezettem.. haveromnak van egy c4-e ugy vette hogy chipes.. hát amikor mondtam hogy ez olyan sincs minta az enyém pedig elvileg 20 le jobb... elvitte valakihez ahol közölték,hogy irva van de kurva szar,igy valamit csinálni kellene.. Megcsináltatta.. jó lett.. valamivel jobb, de hogy az enyémhez nem babrálnak az tutibiztos
250-300lovas luxus auto benzines. At alakitasa gazra. Kb 13-16 literes gaz fogui.
Benzinbe .ez..7-8 literes kis auto fogyija. ...es kapsz erte. Eröt.luxust.kényelmet
Ja es a legfontosabb. Gazal a benzines kocsi kb kétszer anti km megy el
A sokal tisztabb eges....a koromentes futas....a nem koszolodo olaj. Stb. Stb
Egy sima ignis, második tulajtól aki oktató és kb 50000.el vette és tette bele a gázt, azóta azzal a gázszettel megy és egy hengerfej volt rajta, a gáz típustól függően megeszi a kipuff szelepet 200-tól 400000km-ig bár ha jól állítják be akkor talán még akkor sem csak kevesen értenek annyira hozzá mivel már ez is ecus.
nem mondtam, hogy szar... nem tudom, nekem rég volt olyan autóm, ami észrevett volna emelkedőt közúton... erre az én álláspontom az, hogy akinek az a vágya chippeltessen, de én maradok a gyárinál, csak olyan le-nm számmal veszem, amivel akarom. nem veszek azért gyengébb autót, hogy utána mókolgassam... a 21 éves t4 meg bizonyította.
Maga a gázos autozas kurva Jo. Már mehetsz mély garázsba szinte semmi hatranya
Talán a gáz tartáj
Ugyanakor simán meg terül.
Pl. 7 literes benzines 2600/100km
Kbmindenel hivatalosan 200 000 bent a gas
Kb 7.5-8 liter1400/100km plus kb fel liter benya 100km re
1000km en10000ft
20 000alat visza jön AZ ARA.
A tartályt 10 -15 evenként kell cserelni 5000ft a gas szemle 2 evente.
Hameg hajtod a kocsit 5 evig. Kb 1 millkat sporolsz
15000 alatt bejön az ára, amúgy amihez van típustervük ahhoz 150 körül beépítik az astra meg a swift az ilyen, a saab az nem, abba 150 ló alatt 200 afölött 240 körül építik be, de nagy a szórás, meg kell keresni a legolcsóbbat. Nekem mivel az utóbbi két diesellel megszívtam ezért maradt az lpg-s, a mostanival május óta mentem 22000-et, van benne 440000 és csak beleülök, hidegen padlógáz az utcában ahogy indítva elkapja mert hát hajnalban nem nagyon van kedvem melegítgetni meg óvatosan járkálni mert hát idő van, tehát padló oszt jónapot, eddig megy, igaz suzuki..... ...majd ha megszakad akkor fillérekért másik motor oszt továbbra is jónapot és lehet újra hajtani.....a dieselek ugyan jók....amíg jók, de utána a javítás a benzineshez képest egy katasztrófa......igaz, most megint venni kéne egy járművet és megint nézegetek dieseleket, de nem kéne.
Akkor biztos igazad van, szar ám amikor észre sem veszi azt a dombot amivel a chip előtt épphogy megbírkozott. Nem feltétel hogy a chipelés utàn szét is kell hajtani....
Csak emlitéskép. Én a pd dieselröl ecseteltem. A hdi egy Jo teknika. ugyanakor. Pl AZ en mergámat meregetni egy peugeotal vagy barmilyen középszerü autoval felesleges..
Aztan amit ki lestem magamnak v 6 w219 merga dieselt AZ megint olyan months összehasolitanánk a gigxert a tologatoslepkével.
Nem vita tárgya a világ leghobb diseleit a Mercedes gyártja.
Ez olyan mint a pc a motorba... 30ezerért jobb esetben írnak egy jó chipet. Ugyanannyit fog enni az autót mégis sokkal jobban megy. Akkor miért ne ? Nyomatékrugalmasabb lesz, nincs lyuk sehol, tol mint a barom. Még szép hogy iratok bele chipet. Ugyanolyan tartós marad az autó...
Nem húznak semmit 150el ezekkel sem mert a rendől leszopatja őket, ha sokat pályázol akkor tudod hogy 100fölött nem nagyon közlekednek, persze van biztos kivétel. Olajból meg olyat kell belerakni amit ír a könyve, 506.01 talán a dpf-es longlife. Gyárilag szerintem nem webasto van benne hanem hydronic 5kw.
Rakhatsz bele akármilyen olajat és cserélheted kmenként is, a veztengelyt elnyalja akkor is, v6ban is ez a tipusbetegseg, kis fordulaton vannak használva mert ezek nyomatékos dízelek... ugyanez nyírja ki a kettőstömegűt is leghamarabb. Ha mentél szar kettőstömegűs pd-vel vagy tdi-vel azok mindig 1600-1900között rázzák be a kettőstömegüt mert ott adja le a max nyomatékot.
Autómatát kell venni mert ott nincs ilyen baj :D
Nyilván arról kérdez az ember, amiről nincs infója. Kritika helyett inkább az infót toljad!