Ha az 2.5 Dti, akkor vedd meg, az egy hosszított magasított Movanóban olyan tüzijátok tudott előadni, hogy a mai napig sajnálom, hogy nem lett az enyém. Belefért volna 5 motor....
Van a cégnél pár ilyen, kék lámpások, és csak város. Szóval a sok rövid menettől a hidegen szemkitolásig mindent kapnak, amit egy dieselnek nem kéne.
És bírják, 250 van felett van a legtöbben. Igaz, az olajat új koruktól zabálják, de az van az ülés alatt mindig.
A vivaro nepiteleteit nezve vagy imadjak vagy gyulolik,mitol ilyen vegletes?
Plusz halomban vannak az 1,9-esek,nem tul vanyadt a 80 lo a hombar kasznihoz?
Es talaltam belole 2,5 ost az miféle?Szeretem vagy gyulolom tipus?
Pont itt van egy a műhelyemben, és nem sértésből, de ki lehet mondani, hogy minden idők legrosszabb T5-öse a 2,5-es. Az 5-ből tartósan megy rajta 3-4 henger. Annyira elkopik a vezérműtengely bütyke, hogy a PD elemet nincs mi lenyomja. Ha megy minden henger rajta akkor a teljesítménye nevetséges. Egy 2.0-es dci Vivaro vagy Trafic sokkal többet ér...
-"Mekkora teljesítmény/nyomaték javulást hoz egy ilyen?" Melyik tartományban?
-"Tartósságot/várható élettartamot rövidíti?" Miért tenné? Ha jobb a égés hatásfoka a ideálishoz közeli keverékkel? Mióta "versenybenzint" tankolsz mennyivel rövidítetted a járműved élettartamát? ( nyilván ha sportszűrövél ( / igen nyitott dobbal) kombinálod, akkor annak "hatása" az élettartamra itt is kihatással van.)
A hülyeség már győzött párszor ahogy írod ! Az ember azt hinné hogy idővel benő a feje lágya , de szerintem én menthetetlen vagyok ! Pl. a VW T5 tel megyek évi 5-7e km-t évente olajcsere 8liter , gázolajszűrő 16e ft biztosítás teljesítmény adó stb De hát 2003 ban mikor megjelent azóta gyűjtöttem rá hogy a T4-et ilyenre cserélem annyira tetszett , van hogy 3 hónapig el sem indítom ! . Munkámból adódóan a motor helyett motoros szánt kéne vennem , mert télen van sok szabadidőm nyáron éjjel nappal fosom a betont . De hát ez van !
Mekkora teljesítmény/nyomaték javulást hoz egy ilyen? Tartósságot/várható élettartamot rövidíti? Gondolom lánccsere, térképváltó kapcsoló még hozzájön többletktg-ként. Kell még másra locsolni?
Amúgy nézem, hogy már más a típusszáma a 2010 elötti és után 1250 modellhez való PC-nek...10 éve meg még jó volt másik 3 -4 Suzuki modellhez is, meg 5-7 éven keresztüli évjáratokhoz...
Mert amikor szembejön a paraszt a városi autójával akkor te kiszállsz, leporolod magad, őt meg kiszedik és má nem kell leporolni. nagy autónak csak előnyei vannak
Kerek szülinapi ajándéknak kaptam egy pásztorórát egy 66-67-es Fastback Musztánggal...
40 ezerért már elég jókat lehet venni, de egy picit drága mulatság, ha csak napos hétvégék némelyikén lenne kedvem / időm menni vele...meg az sem tetszene annyira, hogy Amerikából kéne idebirkózni, ha bármi is kéne...persze lehet hogy simán győz a hülyeség az ész érvek felett...
Az nem értem, hogy miért nem csináltatok egy jó deal-t? A teidben ott volt a komplett rendszer, ha kiszedted volna belőle, akkor is ugyan annyiért elvitték volna. Féláron szerintem mindenki jól járt volna...
Amúgy tökéltessen megértem ezt az üzletpolitikát ezekkel a gagyikkal kapcsolatban, amilyen homály van az ilyen cuccokkal kapcsolatban..., simán el lehet adni.
Nálam nem játszott, hogy vegyek-e, mert rajta volt a motoron. Viszont én nagyon szeretem. Mondhatni, k.rva jó. Ha lehajtom, kapok szelet rendesen, ha fel, szinte alig. Csak ajánlani tudom. Zajt semennyit se csinál. Igaz, ez akár sisakfüggő is lehet. Az enyém elég halk, egy Schubert C2. Ja, 187 cm vagyok. Sőt, a zselés túraülésem is magasított, szóval jól véd.
És bírják, 250 van felett van a legtöbben. Igaz, az olajat új koruktól zabálják, de az van az ülés alatt mindig.
Plusz halomban vannak az 1,9-esek,nem tul vanyadt a 80 lo a hombar kasznihoz?
Es talaltam belole 2,5 ost az miféle?Szeretem vagy gyulolom tipus?
-"Tartósságot/várható élettartamot rövidíti?" Miért tenné? Ha jobb a égés hatásfoka a ideálishoz közeli keverékkel? Mióta "versenybenzint" tankolsz mennyivel rövidítetted a járműved élettartamát? ( nyilván ha sportszűrövél ( / igen nyitott dobbal) kombinálod, akkor annak "hatása" az élettartamra itt is kihatással van.)
Tudod értelmezni a csatolt táblázatot?
Amúgy ha semmire nem való "katalógus" adatok kellenek, arra ott Ago listája a mérésekröl:
http://www.agomotors.hu/websho...
vagy a te esetben:
http://www.agomotors.hu/websho...
Másrészről pont tőled várnánk, hogy ilyen adatokat összekotorsz a nagyvilágból! :-D Hiszen boldog-boldogtalan kiposztolja már ezeket a méréseket.
http://www.agomotors.hu/websho...
vagy
Power Commender
http://www.agomotors.hu/websho...
ezekre érdemes ránézni.
Mivel nem napi használatú, nem mindegy, mi mikorra jön meg? :D
Más, valaki sürgősen beszéljen le egy 10 éve egy gazdás, valós 120 ezret futott Saab 9-5 2.3 turbo aerorol.
:D
40 ezerért már elég jókat lehet venni, de egy picit drága mulatság, ha csak napos hétvégék némelyikén lenne kedvem / időm menni vele...meg az sem tetszene annyira, hogy Amerikából kéne idebirkózni, ha bármi is kéne...persze lehet hogy simán győz a hülyeség az ész érvek felett...
Amúgy tökéltessen megértem ezt az üzletpolitikát ezekkel a gagyikkal kapcsolatban, amilyen homály van az ilyen cuccokkal kapcsolatban..., simán el lehet adni.
Röviden: felejtsd el ezt a szépen csomagolt, drága potmétert.
(Annyit nem ér, hogy kifejtsem, hogy miért.)