Most, hogy beleolvastam a fórumban az első oldalon találtam. Azért van érdekes vasak, kíváncsi vagyok hajba kapnak-e a vevők mert annyi jelentkező lesz!http://www.kepesmotor.hu/simso...
Nekem 1250-esen van az Angel St. Az a bajom vele, hogy viszonylag hamar fogy, de a tulajdonságai megfelelők. A Bridgestonból a Bt-23-asról vannak fogalmaim még az Er-6n-en használtam, és az egyetlen gumi volt ami elment tízezer fölött. A T-30 annak az utódja, a Gt. meg az St. tovább gondolása, tehát szerintem mindegyik jó választás.
Sziasztok, tudom lerágott csont a gumi kérdés, de a gumis topikban nem találtam meg a választ. Ezért kérdeznék itt véleményt a 650-esre
Battlax evo 30, és a Angel Gt-t néztem ki. Elsősorban tapasztalat érdekelne, minden napos használatra, nem versenyzek, túrázgatok kanyargok , sokat 2 személlyel járok.
Előre is köszönöm a segítő szándékot.
Anno amikor lerohadt buszokat/trolibuszokat vontattam a városból telephelyre, meg műhelyek között akkor a Margit utca mellett Szentmihályon kis utcában Y-ban megfordultunk egy nyerges vontató (7-8m) + 4m vonórúd + csuklós troli (18m) szerelvénnyel. Annyi könnyítéssel, hogy a trolit kormányozta a kolléga, de akkor is szép mutatvány :) Egyébként hogy most elsőre betolatnék-e szűk helyre? Fene tudja, majd húsz éve nem vezettem nyerges szerelvényt. De esélyes, hogy pár óra gyakorlat után visszajönnének a mozdulatok :)
Yoss! Szép a jogosítványod! Anno de megszűnt nekem is volt F3,F4 /autódaru, mixer, betonpumpa meg az isten tudja mi!/ A nehéz pot az meg van de az isten irgalmazzon ha egy hosszú gépessel és hosszú pótkocsival be kellene valami szűk helyre tolatnom kb. 30 éve vezettem ilyet! Te meg tudod csinálni?
Talán hétfőn a kezemben van a saját,az usákos méret és számítáaim szerint hombárra van méretezve.
Battlax evo 30, és a Angel Gt-t néztem ki. Elsősorban tapasztalat érdekelne, minden napos használatra, nem versenyzek, túrázgatok kanyargok , sokat 2 személlyel járok.
Előre is köszönöm a segítő szándékot.