Taschi ! Megvolt 8 évig , jó volt , szép volt . 27 éves voltam gyerkőcök nélkül , most már nem tudnám eltartani . A ZZR örök szerelem az elsőt azért adtam el , mert éreztem hogy kivégzem magam ! A mostanit annyira szeretem , hogy emiatt nem veszek 1400-ast , mert anya csak úgy engedné , ha ezt eladom !
De basszus a mustangra ráéreztél , mert kb 3 éve hoztak be egy mach 1 -est elfogadható állapotban jól árazva , itt volt Győrben , többször körbesétálgattam , még anyának is bemutattam de ennyiben is maradt . Míg a derekam engedi marad a ZZR , aztán majd lesz valahogy ! De hogy a tolószékem alatt is benzinmotor lesz , az qrva ist en !
Hali ! 94-ben vettem egy fekete V8 5L.es tűzmadarat . Igazad van , tudott annyit is fogyasztani ! Nekem 12 - 60 l/100km volt a fogyasztás tempomatos autópályától , a piros lámpánál állóhelyben 150km/h-ás egy helyben várakozásig ! :) Nekem 4 sebis overdrive-os automata volt , ahogy te akarod az úgy forog , akár 6000-et is . Ha az automatára bízod és nem parkettázod , 1200-nál elvált vaj puhán , ha parkettázod 150-nél is hanyatt basz ülésestől . Amíg a tiltás bent volt , 195-nél leszabályoz , de azt tudta az utolsó 2 fokozatban is , csak a fordulat esik lejjebb overdrive-ban .
Gumihoz az ÉN tapasztalatom , pirelli csúszik mászik , bridgestone hálás mindenes korlátok között , Conti legjobb ár/érték laptyán fordulva hamar érzed a határait / videómban látható zzr1100 alulnézet / D211 mindent visz , horror ára volt , Michelin mindíg is kezesbárányt varázsolt akármelyik vasamból aránylag jó áron a metzeler ugyan így csak drágábban ! A mostani hármas befutóm is így alakul Mich. Dunlop az első meg a Metzeler ! Ja és a gumiaim mind egyformán koptak középen és oldalt , ritkán motorozunk autópályán !
Meg van AZ uj 2016 os motor meghibásodási lista.
A legtöbb baj. A triumpfal van. második - harmadik helyen. A BMW - es verhovina van holtversenyben. .a Magyar kornyány hogy élinkitse eme három márka vásárlási kedvét
A tojás es a tej után a triumpf es abmw áfáját is le csökenti 5% rá.....
Szakertök szerint hiába a kedvezmény. Drága szara csak a mazoisták lesznek vevök.
Ugyanakor. A legjoban a bandit szerepelt.
Igen teljesen eltérőek a tapasztalatok! Szerintem a hátsógumit a nyomaték zabálja. Az eredeti Dunlop 214-es épp 6 ezret bírt igaz gyorsultam is rendesen új volt még a nagy nyomaték, s nagyon tetszett! Ezt követően Metzeler Roadtech z6 volt fenn ez hátul ez 12 ezret bírt de itt már óvatos voltam. Hogy múlik a világ dicsősége mikor megjelent az egyik legjobb gumi volt a piacon most már sokkal jobbak is vannak pld. az Angel is az. A következő valószínű ez lesz!
Eltérőek a tapasztalataink. Esetemben a legbeszédesebb a Bt-021-es gumi volt a GSX-en, ami a gyári gumija volt a motornak. 6800km-nél le kellett dobnom, és nem azért mert leért a kopásjelzőig a hátsó. Azért kellett lecserélnem mert az első gumi az oldalain elfogyott, a közepén pedig ennek következtében kialakult egy él vagy púp nem is tudom minek nevezzem, ami által billegős és bizonytalan lett a motor eleje. A jelenség már hatezer km-nél jól érezhető volt de el kínlódtam vele még néhány száz km-t. Nem közlekedek donor módjára, kizárólag szabadidős jelleggel motorozok, viszont a szerpentineket keresem - és szerencsére errefelé nincsenek messze - ott viszont szeretek a magam módján kigyorsítani. Az Angel -el a 16.500 km. felfoghatatlan futásteljesítmény. Mivel az Er-6n -el is Angelt használtam és 10.000-et azon se ment el, miközben jellemzően ugyanott motoroztam vele mint az 1250 -sel, továbbra is úgy tartom, hogy a kanyarok jelentette igénybevétel fogyasztja erősebben a gumit.
Neked is be jör AZ Avon..... nekem a merga 130 nál 7 be 1400 pereg. AZ baj hogy AZ automata csak 105 felet váltja. Ezzért városba Nagy a fogyi. ...ott 5 nem feljebb nem is valt
A nagy köbcentis motorok kis fordulaton üzemelnek. 90 körül volt az utcánkban egy piros Firebird. 14-16 literrel autózott vele a gazdája. A max firdulatszám 1800 volt.
Nem így van. Kanyargós lakhelyen szinte a gumi teljes ívét használod normál közlekedésre, azért tart tovább. Nem döntő hányadban a közepe fogy, mint egy alföldinek. Nem szoktam intenzíven kigyorsítani (kivéve előzés) és rendszeresen nagyot fékezni sem. Az autópálya pedig lenyalja a gumi közepét.
Borzoljam AZ egyes hitetlenkedök vér nyomását. Irigységét..... Merga v8 10000kilcsi meg van. Átlag fogyi 9.2. 110es eco tempomatal 7.1. Leg töbfogyasztás. 12.8
A leg tartosabb gumim AZ Avon volt 14 körül. Aztán a Dunlop amit pilanarok alatt zabált meg a AZ a brimstone bt 14. Ami jonak tartok a Conti.....ár /tartoság. Ami a legjobb metzeler.michlein
Szerintem es tapasztalatom szerint. 10 00 km böl kb7000 km a motor egyenesen megy. Persze erös gáz. ..es erös fék játszik. De ha nem pályán van használva a motor. Mindig a közepe fogy el ...talán ennek köszönhetò hogy van 2 - 3 komponensü
Erös motoral nagyon ovatosan is meg eszi a közepit..
De basszus a mustangra ráéreztél , mert kb 3 éve hoztak be egy mach 1 -est elfogadható állapotban jól árazva , itt volt Győrben , többször körbesétálgattam , még anyának is bemutattam de ennyiben is maradt . Míg a derekam engedi marad a ZZR , aztán majd lesz valahogy ! De hogy a tolószékem alatt is benzinmotor lesz , az qrva ist en !
Gumihoz az ÉN tapasztalatom , pirelli csúszik mászik , bridgestone hálás mindenes korlátok között , Conti legjobb ár/érték laptyán fordulva hamar érzed a határait / videómban látható zzr1100 alulnézet / D211 mindent visz , horror ára volt , Michelin mindíg is kezesbárányt varázsolt akármelyik vasamból aránylag jó áron a metzeler ugyan így csak drágábban ! A mostani hármas befutóm is így alakul Mich. Dunlop az első meg a Metzeler ! Ja és a gumiaim mind egyformán koptak középen és oldalt , ritkán motorozunk autópályán !
A legtöbb baj. A triumpfal van. második - harmadik helyen. A BMW - es verhovina van holtversenyben. .a Magyar kornyány hogy élinkitse eme három márka vásárlási kedvét
A tojás es a tej után a triumpf es abmw áfáját is le csökenti 5% rá.....
Szakertök szerint hiába a kedvezmény. Drága szara csak a mazoisták lesznek vevök.
Ugyanakor. A legjoban a bandit szerepelt.
Eltérőek a tapasztalataink. Esetemben a legbeszédesebb a Bt-021-es gumi volt a GSX-en, ami a gyári gumija volt a motornak. 6800km-nél le kellett dobnom, és nem azért mert leért a kopásjelzőig a hátsó. Azért kellett lecserélnem mert az első gumi az oldalain elfogyott, a közepén pedig ennek következtében kialakult egy él vagy púp nem is tudom minek nevezzem, ami által billegős és bizonytalan lett a motor eleje. A jelenség már hatezer km-nél jól érezhető volt de el kínlódtam vele még néhány száz km-t. Nem közlekedek donor módjára, kizárólag szabadidős jelleggel motorozok, viszont a szerpentineket keresem - és szerencsére errefelé nincsenek messze - ott viszont szeretek a magam módján kigyorsítani. Az Angel -el a 16.500 km. felfoghatatlan futásteljesítmény. Mivel az Er-6n -el is Angelt használtam és 10.000-et azon se ment el, miközben jellemzően ugyanott motoroztam vele mint az 1250 -sel, továbbra is úgy tartom, hogy a kanyarok jelentette igénybevétel fogyasztja erősebben a gumit.
Erös motoral nagyon ovatosan is meg eszi a közepit..