Legutoljára mikor leállítottam , akkor még ment ! Na itt már feküdtem , beszarás ! Egyébként szépen nyugodtan összeszedetten veszi górcső alá a gépet és tárja fel a hibát ! De valaki átbaszta , mert igaz hogy ötször kell gyújtásra tenni , de elötte az olajbeöntő sapkát is muszály letekerni , és mikor leveszi a gyújtást meg kell nyitni az egyik ajtót majd becsuk , és úgy a gyújtás megint ! Nem ismerheti mindenki ezeket a titkos megoldásokat !
de az emberi baromság .. és a még hülyébb felhasználo vagy tujal vagy vevő meg vesz mindent ................. nem számit hogy szar csak olcso legyen http://youtu.be/vP8bZGgZ6ns
Szépen elkalandoztatok... 1.6-os szívó benzinestől nem kell jobb motor. Tulajdonképpen szépen háttérbe szorulnak napjainkban a kis literes turbós motorokkal szemben. Már látom a jövőt magam előtt.
Azt már leírtam valahol , hogy a szomszédom Honda CIVIC újonnan vasárolva 2005 körüli 200ezer km-nél gyári gyertya volt benne , vezérmű szíjj is még eredeti , azóta is !!!
Mondjuk pénz van , a Kango-val is addig mentek még a vez.szíj elszakadt............ez is az élet !
Mikor kérdezik Tőlem milyen autót vegyenek átlagos mindennapi használatra használtat , több évesen persze, mindíg azt mondom hogy állapotot vegyen és az autósboltban nézzen szét alkatrész ügyben.Nagy %-ban nem fogadják meg , utána rá megy a Nagyi pénze is..........
Szerinted mért lett a végén az öreg bácsi 1,6 benzin gastrája a mindennapos céges 10 km be 10 km vissza autóm?
Nem azért mert menő,nem azért mert gyors hanem mert olcsón jutottam hozzá,tágas,kombi,bele tudom cuccolni a garis matractól a konyhaszerelésig kellő szerszámokig mindent,ha kiüti a munkalap a szélvédőt veszek hozzá másikat és megy a gép tuvább mert alkatrész van dögivel.Ha le kell szaladnom Tatára 12 vákummatracért 6,3-at kajál ha ráakasztom a futót le tudok menni vele horvátba stb.Nem kell csilli merga mert sajnálnám az falun földúton megközelíteni a vevőket ha panasz van.
Csak egy ismerősi környezetben lévő de igen nagy tömegben igen nagy futásteljesítményű tapasztalatról tud,
Csomagszállító cég 2,3-as-2,7-es ducato dízelek 3-400e km-nél a blokk még jó lengéscsillapítók és a kaszni adja fel jellemzően.Zárak és sarokpántok.
személyautónál nagyon nem mindegy hogy mit és hogyan használják.
Nem mindegy hogy csak városban rövid távon hajszolják vagy hosszú távon autópályán.
A csóri tulaj megveszi a csilli dízelt de csak a teszkóig megy meg vissza napi 2x 6 km-t azt is üvegen mert gyorsul persze hogy simán megpusztul benne a teknika 200e-nél ellenben a pályásnál 600e és semmi gond.
Itt is azért van a sok vita mert mintha mindenkinek ugyanannyi lenne az anyagi lehetősége.
Nekem pl. az a MENŐ autós akinek az autója 10-20 litert kér minimum és nem méregeti , Tele 100-asból és haladjunk.Nem 4 literes gázolajos és retteg ha elromlik az EGR !
Nyilván a 2.-ból van több.....
Én arról beszélek amit látok környezeteben , 1ft-os ellenállás korrekcióval eltolva a légtömegmérő-turbónyomás jeladó- vízhőfok érték - nagy turbó-nagyobb intercooler-iveco nyomóelem az adagolóba - még sorolhatnám mennyi okosság .....................az eredmény érezhető a tulajnak az ülésben-zsebében, a csomagtartóban az elégett dugattyúkkal stb . A közlekedés más résztvevői a szemével ...
Értem Én hogy Te mit erősítesz , nyilván hogy ez is igaz amiről Te beszélsz , de a precíz mindenre kiterjedő , mérhető értékeiben bizonyítható optimalizálásra kevés tulajnak van lehetősége még ha pénze lenne is rá.
Kicsit elbeszélünk egymás mellett.
Nekem is diesel autóm van , nem titok , Partner személy változat, 1.9D szívó , DW8 motor kóddal.Újonnan vettem 2000-ben.
Indul-megy-megáll.Hely van benne.17 éves , rozsda nincs , hátsó híd jó. BSI szerencsére nincs benne.Nyilván kell ezt is javítani de apró pénz a maiakhoz képest.
Link:http://www.revzilla.com/motorc...