Tehát:
1. Bking (ki bírja azt hátsó gumival?)
2 Speed triple (kinézetre is mocskosul tetszik)
3. Multistrada (huhh az jól kanyarodik az tuti,meg tudnám e szokni a v2-őt? )
4.Tiger (mindenből közepes)
Mindkettő kicsit kakukktujás.
Nincs nagy szélvédelem.
És rémálom a pakolhatóság.
A speed ultrarövid tengelytávja iszonyatkellemes a kanyargóson........a hosszú technikás egyenesekben zavaró lehet.
Fájdalom de egy tényleg minden paraméterekkel rendelkező gépet ismerek a palettán és ez a Ducatti Multistrada 1200.
Ülök a kis kuckómban..........a kandallóban ropog a tűz.............lábamnál egy jollakott magyar vizsla............a dohányzón halom katalógus.
És nem tudok dönteni.
1250-es Bandit vérnyúl plexi 6 doboz össz 364,65478 liter össztérfogtú csomagpakk,házi olajzó hihetetlenhosszan nem cserélendő lánc,enyhe kezdődő ikaruszhang.
Ésakkor a vörös sarokban egy jókápű enyhén az aszfaltba súllyedt vastaglábú mamut a múltból olajosan kalttyanó óraműprecizitású mechanikával megálldott bombabiztos fékes űbergép.
Igazából az ideális motor nekem:
180-200kg feltankolva
160-180 le,130+ nm nyomaték
fülig dönthetőség,
kényelem a 190 centimhez,
ha feltételezzük,hogy öregszem akkor vmi szélvédelem(bár ez veszélyes tartományokba emelné a túratempómat)
Ez kb ugyanolyan jó mint az Fjr-é! FJR-nek amúgy is hamar karistol a lábtartója... Csak a sebesség lett csalóka,tuti vhol belefutok vmi durva gyorshajtásba
ezt egyszer ki kell probalnom. Ha ennyire jo, akkor en leszek a 3. akinel lehullik az fjr a karacsonyi listarol. akkor legkozelebb -mondjuk 40. szulinapra veszek egy alig hasznalt 1250s-et, teszek ra oldaidomot, vernyulat, olajzot, aztan levan a gond a kovetkezo 15evre.
Hát, a technika azt se mondta, fapapucs, végignyomta zokszó nélkül. Én is jól bírtam. Egy kétszer bezsibogott a seggem, dehát meg kell állni, meginni egy kávét, oszt' jó'van, lehet továbbmenni. Azért egy picit túlteljesítettem magam, mert durván 3000 km volt tervben, és 3750 lett... De nagyobb bajom sose legyen...
Ezen inkább a futóműben lévő csavarok lesznek a szívás.
Van olyan amiről eltünt a hatlapfej mert KB egy hengerré rozsdásodott.
A motor kopp-kopp igen jól ketyeg.
Szerintem nem sok ótópályát látott.
Annyira nem egy sprinter tipus a turbó nélküli kocka alakú blokk.
Olyan pókhálós-rozsdás volt az egész mintha sosem szerelték volna.
Láttam rajta egy szervízcimkéz 79000 Km nél 2011-ben.
Ergo hajlamos vagyok azt hinni hogy csak ment-ment míg el nem adták egy hülye magyarnak.
A felületi rozsda az egész ami van az alsó fertályon oszt csá.
Sok a sózás a labancoknál az bittos.
Kiderül ami bederül.
Tudom, hogy más, csak azért írtam, mert Én beszoptam vele. Amikor megvettem az ADAC szerint, a harmadik volt a megbízhatóságban. Csak a Toyota Hiace meg a Mitsu előzte meg, amiről koppintották.
Ebben is Mitsu motor volt, csak a főtengely volt kínai.
Én annyit szívtam vele, és úgy megutáltam a hunyadyt, hogy soha nem vennék.
Az-az érdekes, hogy az összes szopás még garanciában volt, amikor elérte a 100.000-ret, többet semmi nem romlott el rajta.
Ebből az a tanulság, hogy olyat kell venni, amiben legalább 100.000 km. van
Hibák:
Főtengely törés
generátor kétszer
hátsó kerékcsapágy
Szétrobbant a szervószivattyú
fellazult a vezérmű tengely
Aszem kb. ennyi, de ezt egy újszerű autónál, ami szinte csak autópályán ment, nem keveslem.
Ez az Én történetem, de kívánom neked, hogy Te szívj vele sokat.
Hallode...............Ez H100 nem H1.
A kettő köszönőben sincs.
Ez egy jó öreg 4 hengeres mitsu dízel koppintása.Se turbó,se elektronika se teljesítmény.
Szípen elketyeg 80-90-el még ha noszogtatom 110-el.
Szögegyszerű.
De 80e-el as pocijában is pöcc-röff.
1. Bking (ki bírja azt hátsó gumival?)
2 Speed triple (kinézetre is mocskosul tetszik)
3. Multistrada (huhh az jól kanyarodik az tuti,meg tudnám e szokni a v2-őt? )
4.Tiger (mindenből közepes)