Nekem kb előre volt kb bő 20 a két rugó+olaj,hátra meg kb 120 a pár hónapos rugóstag 4,5 hónap garival-full állítható rajta minden,ja Wilbers az első meg hátsó is.Azért írtam ,hogy kb,mert már nem emlékszem pontosan. Ennyiért még a hülyének is megérte,hát még nekem..
Én most nézegetem.................találtam ebayon (nem vettem meg,lesz még ilyen) enyhén hajlott radiális allítható telót.Ha össze tudnám kombinálni az én külső-belső csövemmel (ami full egyenes) a teleszkópot meg egy adag radiális féknyerget kanyarítanék a nyakába full R-es barkaszom lenne.
120e ért.Ami új áron 7 kiló felár a simához képest.Még a gázos hátsó kéne amit aranyárban adnak a daytonákból még bontva de dögöljek meg ha nem gixxer ezres cucc.Az meg 20-25e ből megvan.
Értem,neki nem szivárog a hajtásból,szinte mindig együtt mászkálunk,nem olajos neki 6 napos túra után se...Elöl cserélt vmi tuning rugót,ennyi,de azt én is cseréltem elöl-hátul...
A 650-es Banditomon szeretnék indexet cserélni, de nem szeretném leszedni a csatlakozót a gyári indexkábel végéről. Mi neve a csatlakozónak, esetleg hol tudnék rendelni/venni ?
Ez újonnan nála van együtt mászkálunk szinte mindig ,új korától 4ekm-kén fél lityó olaj bele,azóta se kell bele se több se kevesebb és nem szivárog ,1-2 helyen a tömítés nedves,de nem folyik le róla az olaj sehol
Pedig van vele..............csak csekkolni kell nehogy elszivárogjon az olaj belőle.Mer akkor kakukk..............viszont elöl az a 20 cm-es plilincka egy szem teleszkóp felel azé a dögnehéz szarért hogy tartsa az utat.
Na az kinyuvad rendszeresen úgy hallottam.
120GS 74 ezernél semmi hiba a kardánnal,illetve semmivel,és brutál jó a futómű, ezeken a jó magyar utakon meg pláne,csak az az oldalra kilógó 2 henger.... undorító
Segítséget szeretnék kérni, hátha van akinek van jó infója.
Suzuki 650 Bandit vagy sv 650-s modellt keresek. 2005-től, lehetőleg feketét vagy kéket és rendszeresen karbantartottat.
Ha van valaki aki tud egy jó linket, ne hezitáljon!:_)
Hehe, akivel FJR-es emberrel szoktam gurulni, neki most fordult át 118 ezerre, és sosem volt ilyen széria porblémája. Konkrétan úgy megy vele, mint állat, tán egy hátsó féktárcsa kopott el 90 ezerig, de annyi...
Ez nem igaz. A hátsó kúpgörgős csapágy adja meg magát randomra, de az 16500 ft bruttó a wallisnál, csapágyboltban hiába keresed. Közepesnél erősebb szerszémozottsággal otthon kicseréled, fent van részletesen dokumentálva fotókkal az ADVrideren.
Van egy FJR-es ismerősöm, már 2x cserélték nála a hátsó gázos lengéscsillapítót, és zsír új a gép!
A kipufftól átmelegszik, és annyi.
Azt mondták neki, szériahiba!
Na de ennyiért?
Tényleg az. 4.3 milla egy FJR, érzésre valamivel bikább, meg rezgézmentes, de ha valakinek ez megér +2-3 millát, én csak támogatni tudom, mert hihetetlen állat motor a nagy K. Én azért nem mernék vanni, ha lenne rá, mert nagyon nehéz volt vele nem folyamatos stiftgázon menni.
Lehet, hogy ráférne ráférne egy alapos karbipucc. Bár nem mondtam, de amikor nálam voltál, melegen se indult valami könnyen Meg ha már búvárkodsz a blokkban, kéne mérni egy kompressziót is
Annyit nemadok hátsó telóé.