Drága motorosbarátom! Az autójukba feleslegesen xenont építőket én sem értem meg, mint ahogy hozzászólásod sem igazán...
Motorba xenon az alap szerintem, hogy a sok szerencsétlen észrevegyen,, észre vehessen.
Aki ezzel nem ért egyet, nem motoros szerintem..
Az, hogy a pechsorozat miatt mindez B-Kinges barátunkak eddig 100 ba van, inkább siralmas, és a szerelőket minősíti, mint őt...
A hozzászólás meg azt, aki írja ( akinek nem inge ugye...)
100-ezerbe van a xenonod? A csajom pözsójában is van szép gizda,de országúton semmit nem látni vele! Magyarország,a rongyrázás a praktikum előtt! (akinek nem inge.......)
Sziasztok!
Van olyan köztetek akinek H4 bi xenon van a motorjában?
Miután kb. 100-at költöttem már a rohadt lámpámra, Boldog alarmtól kezdve már mindenki szerelte, szóval mostanra tisztességesen újra van kábelezve a rendszer és három szerelő kellett hozzá, hogy kiderüljön az izzó a szar.... Na mindegy, megint beruháztam és meglepve tapasztaltam, hogy a régi eplukkant h4 bi xenon izzómmal ellentétben a mostani szintén h4 bi xenon izzóm másként működik. A régi addig húzta a mágnest amíg reflektoron tartottam, amikor megszűnt a refi, egy rugó visszarántja az izzót tompított fókuszba. Az új izzók viszont csak egy impulzust várnak, ettől átugrik reklektorra, majd egy újabb ellentétes polaritású impulzus rántja csak vissza tompított állásba (nincs benne rugó, egy állandó mágnes és tekercs). Ez utóbbiba az a gyönyörű, hogy külön elektronika kell a vezérléséhez, mivel a bking tompított-refi állást tud állandó 12V-on. Nálatok milyen verzió van? Mennyire stabil és honnan szedtétek az elektronikát hozzá? Remélem ha újabb 100-at ráköltük a végén még működni is fog. Szégyen gyalázat ez. :(((
értem.......ez lenne az oka ........ bár fura,hogy ekkora cégnél nem fér el a pesti központban kettő,vagy a kínálatban,max azt mondják rendelésre 1 hónap az európai központból....... Minden komolyabb új motor drága már. Nekünk.
A helyzet az, hogy egy külön szálat húztunk direkt az akkuhoz és egy relé kapcsolja rá. Bár nem a lámpa vezérli a relét mert kétállású mágnes behúzású xenon van benne. Ha a lámpáról vezérelném akkor mindig elvenné a feszültséget egy pillanatra amikor tompítottról reflektorra kapcsolok.
a gond az, hogy nem direktbe az aksira van téve, hanem máshonnan veszitek az áramot. Nekem direktbe volt rakva, a vezérlést kapta a lámpa áramforrásáról, és soha nem volt gond vele.Most a Bömösön nem direktbe kötötték, és előfordul, hogy nem gyújt a trafó, valszeg ki is dobom belőle.
Az enyémet is ő szerelte be. Sosem gyullad föl elsőre, legalább kétszer kell gyújtást kapcsolnom mire fölkapcsol a xenon.
Már a harmadik szerelő nézte meg, lassan annyit költök a xenonra mint az egész motorra és még mindig nem jó. Második xenon trafó, relézve lett, újrakábelezve, hiába minden. Ugyanazt csinálja folyton.
Sziasztok
Én Nyíregyházán lakom, de a budapesti találkozó nekem jó. Írjátok meg, hogy akkor pontosan hol és mikor találkozzunk.
Nagyon kellemes napot kívánok mindenkinek!
A bicskei suzuki motor szervíbõl elhoztam a bkt, mert csak két traktor szervízelése közbe tudtak foglalolkozni vele és mivel nem árúltael magátol, hogy miért nem indul igy azt a közös megoldásra jutottunk ,hogy máshol próbálkozak a hiba keresésel. Azótase érdeklödtek hogylétünk felõl. Ezek után nem SZAKSZERVÍZBE vittem. A hiba meg van és anyag hiány miatt most c- vágányon van.
Agusztus végén már én is benevezek 1közös gurulásba.
Osztràkiában 2 bmws kanyargos szakaszon úgy megalázott utána megálltunk a haveral (1400gs suzuki) és magyaráztuk egymásnak, ez azért történhetett meg mert mi utassal voltunk.:))
Motorba xenon az alap szerintem, hogy a sok szerencsétlen észrevegyen,, észre vehessen.
Aki ezzel nem ért egyet, nem motoros szerintem..
Az, hogy a pechsorozat miatt mindez B-Kinges barátunkak eddig 100 ba van, inkább siralmas, és a szerelőket minősíti, mint őt...
A hozzászólás meg azt, aki írja ( akinek nem inge ugye...)
Van olyan köztetek akinek H4 bi xenon van a motorjában?
Miután kb. 100-at költöttem már a rohadt lámpámra, Boldog alarmtól kezdve már mindenki szerelte, szóval mostanra tisztességesen újra van kábelezve a rendszer és három szerelő kellett hozzá, hogy kiderüljön az izzó a szar.... Na mindegy, megint beruháztam és meglepve tapasztaltam, hogy a régi eplukkant h4 bi xenon izzómmal ellentétben a mostani szintén h4 bi xenon izzóm másként működik. A régi addig húzta a mágnest amíg reflektoron tartottam, amikor megszűnt a refi, egy rugó visszarántja az izzót tompított fókuszba. Az új izzók viszont csak egy impulzust várnak, ettől átugrik reklektorra, majd egy újabb ellentétes polaritású impulzus rántja csak vissza tompított állásba (nincs benne rugó, egy állandó mágnes és tekercs). Ez utóbbiba az a gyönyörű, hogy külön elektronika kell a vezérléséhez, mivel a bking tompított-refi állást tud állandó 12V-on. Nálatok milyen verzió van? Mennyire stabil és honnan szedtétek az elektronikát hozzá? Remélem ha újabb 100-at ráköltük a végén még működni is fog. Szégyen gyalázat ez. :(((
egyébként meg használtan annyira alacsony az ár (sajnos), hogy nehéz lenne újat eladni...
H4-es high/low izzód van hozzá?
Már a harmadik szerelő nézte meg, lassan annyit költök a xenonra mint az egész motorra és még mindig nem jó. Második xenon trafó, relézve lett, újrakábelezve, hiába minden. Ugyanazt csinálja folyton.
vagy csak maga a slim trafó kell ?
Köszi
R.
Én Nyíregyházán lakom, de a budapesti találkozó nekem jó. Írjátok meg, hogy akkor pontosan hol és mikor találkozzunk.
Nagyon kellemes napot kívánok mindenkinek!
Agusztus végén már én is benevezek 1közös gurulásba.
Osztràkiában 2 bmws kanyargos szakaszon úgy megalázott utána megálltunk a haveral (1400gs suzuki) és magyaráztuk egymásnak, ez azért történhetett meg mert mi utassal voltunk.:))