Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


nesze egy előlről:
Bal oldalról?

kicsit homályos:
Hátulról nincs kép?
ő az
Nem vettem annak

Ha 7000 alatt lement ennyire az azért gáz, bár nem feltétlenül a gumi hibája, rossz beállítás, túlterhelt futómű, stb. is okozhatta. Bár az is tény, hogy nekem a B-kingen a Pilot 2CT sem ment el 6500-nál többet, ezt tartósabbnak ígérték.
Felét (~3600km) saját szememmel láttam, előttem ment, semmi vadulás. Szintén nagybandit.
Totálisan más a stílus.............Ha megfog az jó ha nem...............legalább lesz egy olcsó eladó GS.
ne érts félre nem akartam lehúzni a BMW-t...
Ice eddig hergelte a busát,hogy minél erősebb és nyomatékosabb legyen..még az áttételen is változtatott.. figyelemmel kisértem,mert tetszett ahogy átalakította a busát..
Ezután ráül a 100 le mocira,egy nyomatékbomba után bizony igazam lesz..
ja és a vérszívásra is felkészülhet
Nyilván át kell szokni rá, de én a B-king mellett egy 22LE-s robogót is hajtottam, szóval
valahogy próbálj ki egyet
nekem a második próba ami nem 3-4 km volt hanem 40km,úgy szálltunk le a fazerről,hogy nekünk kell egy ilyen :)
Pedig az első alkalom után nem ez volt a véleményem...
Most azt mondom egyik legjobb,vagy a legjobb motor volt számunkra..(persze árkategórián belül)
az lehet..
Ezért vacilálok egy kicsit én is...
a piszkált solymodhoz képest nagyon gyenge lesz !
Én a régi busárol átültem próbára a fazer 1000 re elöször majdnem félreálltam,hogy valami nem jó..Azt hittem valami baja van ,pedig 143le.. és a busám újkorában sem volt 175-nél több (nem hogy 45e km-rel) a 200-ról 100-ra való visszaülés után, szemed nem marad szárazon..
Szemezek én is 1-el,csak van aki paráztat,hogy nagyon gyenge.
Ha meg lesz nyomsz egy tapasztalatot?
Nem egy B-king, de 100 paci nem kevés. Remus sportdobbal nem is olyan hurka a hangja, mint a gyárival. Nyomatékos, persze nem olyan mint a Béka, hogy letépi a fejed, de nem is egy robogó. Nekem most ez kell.
Szia! Kiprobàltad màr a Gs-t?
Tènyleg nagyon gyenge?
Egyfajta Z8 van. Azért az, hogy 7000 alatt így nézzen ki.....valami állat módon vezették, nagybanditon most hajtja egy barátom, 12.000 van benne. Ahhoz, hogy így nézzen ki, burnoutolni kellett.

Tatood, azért adtam el, mert már nem élvezem ezt a stílust. A Mecsekben túráztam, és nem volt 5 km ami nem rázott, nem vezette meg a motort. Ahhoz, hogy egy jót menjek Ausztriába vagy Horvátországba kellett mennem, azt meg azért nem minden hétvégén lehet. Nekem egy túra 300 km felett kezdődik A GS kisimít mindent, és városi szaladgálásra is jó.
Hogyhogy eladtad?
Az a Z8 ugyanaz, mint ez: link?
Vagy van több fajta?
szűz gumi, a Roadtech, én nem raktam fel, de isteníti, aki használja. A srác Benyői, Fejér megyei.
Győrből jött az ember?
ez a roadtec? mentél már vele? milyen?

motoreladás..
És el is vitte az új gazda. Remélem vigyáznak egymásra......
mivel nekem a Yoshimurák voltak fenn, levettük a keretet, ami a Hepconál a felfogatás, direktben oldotta meg a srác, a lábtartóknál, és a váz felfogatási pontjainál.
Sziasztok.
Eladom a motorom, és feleslegessé vált az új gumi szettem.
Metzeler Z8 Interact szett, 120/70 R17 és 190/50 R17, csak párban eladó, így 70.000. Az R17-ből vásárolva. ELérhetőségek az adatlapomon, 2011-es gumik, lefóliázva sötét, száraz pincében tárolva. Adok hozzá ajándékba egy Bridgestone BT21-et, 90%-os, 190/55.