Hát sajnos eljött az a pillanat ami minden motoros életében egyszer eljön A fiam a Bükkben egy kanyarban zuzalékra ment és a többit eltudjátok képzelni/ a szokásos kulcscsont törés/
Igy hát akinek van egy pár darab alkatrésze vagy tud valakit akinek van azt megkösszönném
kormány /csak a cső/
fékpedál
jobb irányjelző
jobb tükörtartó /a hátsó kifli ahová a tükröt lehet betekerni/
Hát ennyi lenne sajnos. Megkérdeztem a Suzukit hát mit ne mondjak az arany olcsobb. A többit megtudjuk csinálni de ezek sajnos csere-bere.
Előre is köszönöm a segitségeteket.
Bontókat már szinte az összest felhivtam sehol semmi /nem törik a b-king
nem kell valakinek XL-es Bandit Alien II sisak + sötét plexivel? zsír új, ma jött meg, csak felpróbáltam, de nekem nem jó. pár napon belül vissza kell küldenem, h visszaadják a pénzt, szóval kb. péntekig eladó.
nekem is volt olyan, hogy tekert de nem röffent (bár néha beröffent). elég bosszantó volt... nem cseréltek semmit, csak az önindítót kellett megvariálni egy kicsit (kitakarítani?) ha jól emlékszem.
Maga a fesszabályzó cseréje nem fogja megoldani a problémát, mert az csak a töltés feszültségéért felel... csak ha az beokádik, tultöltés esetén kinyírhat 1-2 dolgot... bár én nem hinném... ált. az elektronikák el szokták bírni az akár 16-17 voltos töltést is, elsőre az izzók, aksi szokott meghalni... Egyébként nekem is most cserélték kb 2hete gariba (tavaly valahogy sose jött össze...) Én is inkább utólagos riasztóra gyanakodnék elsőre (már ha van). Ha nincs, akkor érdekesebb a kérdés, mert mint azt már előttem is irták, a trafó a gyertyapipákban van, ami nem igazán szokott 4-esével befosni. Gyári immo hibáról meg elég ritkán hallani... (legalábbis én még autóknál se nagyon találkoztam ilyennel (mármint hogy úgy érzékeli hogy megvan a kulcs és mégse enged indítani)... Szóval látatlanba nem tudok sok minden mást hozzátenni a dologhoz...
Viszont ha benyát nem kap, az újabb gondolatokat szülhet...
Már beszéltünk róla egy kis ügyvédi segítségre volna szükségem írtad, hogy küldjem el mailban már kb. egy honapja elnyomtam ezek szerint nem ment át most megint elküldtem hátha
üdv! lenne egy suzuki fm 50 de nem találok hozá alkatrész nekem egy megszakító kalapács kellene aki tud valamit kérem jelezzen előre is köszi! SOS TUTI VEVEŐ VSGYOK REÁ!
Azt mondták ma a szervizesek, hogy gariba cserélni kellett volna már a feszűltségszabályzót ,mert elvileg kaptam is visszahívó levelet. Kaptam! Most következik ez a próba, remélem meg van a hiba oka.
Nem vagyok egy nagy programozó zseni, sajnos a mai motoroknál már szinte ez kell, nem a szerelés, de próbálj elindulni a régi jó elv alapján. Mi nincs? Szikra v. benzin?
Indítózz. Gyertya ki. Ha nedves kap benzint, de szikrát nem.
Vagy fogd meg a pipád (ami nektek már eleve a trafó) benne a gyertyával és érintsd valami testhez a motoron, majd indítózz. Ha nem szikrázik akkor ott a gond. De lefogadom, hogy jó mind a 4 gyertyád, trafód, injectorod.. a csodálatos elektronika lesz, ill. az immo. De ez csak az én véleményem.
Igy hát akinek van egy pár darab alkatrésze vagy tud valakit akinek van azt megkösszönném
kormány /csak a cső/
fékpedál
jobb irányjelző
jobb tükörtartó /a hátsó kifli ahová a tükröt lehet betekerni/
Hát ennyi lenne sajnos. Megkérdeztem a Suzukit hát mit ne mondjak az arany olcsobb. A többit megtudjuk csinálni de ezek sajnos csere-bere.
Előre is köszönöm a segitségeteket.
Bontókat már szinte az összest felhivtam sehol semmi /nem törik a b-king
http://www.fc-moto.de/epages/f...
Szállítással együtt (8eur) is kijössz 60 alatt.
Vagy itthon:
http://www.fokt.hu/termekek/ba...
http://www.bandithelmets.com/A...
Viszont ha benyát nem kap, az újabb gondolatokat szülhet...
Indítózz. Gyertya ki. Ha nedves kap benzint, de szikrát nem.
Vagy fogd meg a pipád (ami nektek már eleve a trafó) benne a gyertyával és érintsd valami testhez a motoron, majd indítózz. Ha nem szikrázik akkor ott a gond. De lefogadom, hogy jó mind a 4 gyertyád, trafód, injectorod.. a csodálatos elektronika lesz, ill. az immo. De ez csak az én véleményem.