a Prop-techhez vidd el, nézzenek rá, az ő kütyüjük van benne. Én is hozzájuk vittem volna, ha marad a motor.
Nekem nem csinálta gyakran, mondtam is neked, ettől még előjöhet egyre gyakrabban, akkor viszont az elektronika ellenőrzése mindenképpen kell. Hát, a használt motor...nekem a bömös hátsó lengécsillapítója szarta el magát azonnal, 200 km után
felesleges.. én elvittem, az elektronikai diagnosztika mindent rendben talált. valószínűleg a tiltáskivétel okozza. ha jól tudom Bear gépében is van. mondjuk arra nem emlékszem, hogy menet közben is megjelent volna nekem. az alacsony fordulat magas sebességi fokozatban volt?
btw tegnap jöttem meg a egy 2000km-es túráról. akkorát csapattam, hogy ihaj. állat volt!
Köszi nem: nekem még a következő szezonra is jó lesz a jelenlegi... Más: említetted az indításkori CHECK hibát. Sajnos nekem menet közben is előjött már többször, jellemzően nagyon alacsony sebességnél/fordulatnál. Nálad nem volt ilyen, illetve hova célszerű elvinnem megnézetni?
Üdv mindenkinek: új B-Kinges vagyok, BearDr motorjának új tulaja. Igyekszem majd gyakran itt lenni...:)
tudja valaki, hogy kb. mennyi B-King van Magyarországon?
tekertem ma egy Dunakanyar kört:))) azóta nem tudom levakarni a mosolyt az arcomról....
dög ez a gép!
meg persze kopott a csizma vége is, igaz, hogy lógatom, de eddig nem kopott...ez a Safety Hungary képzés nagyon jót tett a biztonságos vezetési, vagy hogy a csudába nevezzem képességeimnek. érzem a motort, na:))))))))
jóhogy..! qrvára megérte felpattintani! összehasonlíthatatlanul kényelmesebb lett a gép!
egyébként az én csizmám eleve széles orrú. ez a lábtartó meg sokkal vékonyabb, mint a gyári, ami van vagy 3-4 centi vastag. összességében szerintem nem sokat vesztett a dönthetőségéből.
én nagyon szeretem az új lábtartót, a motor is nagyon szereti, a csizmám viszont nem.
kb. 0,5-1 centis majrécsík maradt a 190/50-es gumin, annál lentebb a csizmától nem megy, de nekem ez tökéletesen megfelelő. cserébe nagyon kényelmes lett nekem a gép!
hát, én mentem vle tegnap egy 60-as karikát, Mogyoród, Gödöllő, Kistarcsa, Pest, a futóműve még a földutat is teljesen kisimítja, úgy húz, mint egy gőzmozdony. Annyi, hogy alacsonyabban el kell váltogatni, és a végsebességre nem gyorsulsz fel harmadikban, de őszintén, közúton az a 160-180 is sok, pályán tartósan meg a B-king is 150 volt nekem. Viszont olyan motorfékje van, hogy szoknom kell. És már nem hiányzik a Béka
100 le-s témához:
ma fogyóban volt a benya hazafelé és egy lámpánál gondoltam átlököm B-be. már nagyon rég volt átkapcsolva. elindultam és majdnem leálltam, hogy valami elromlott... aztán jöttem rá, hogy mi lehet a "hiba" forrása.
viszont tegnap mentem egy átépített Sporival. Szerintem 90-100-nál nem mentem többet, de úgy tűnt, mintha hiperűrsebességgel száguldanék. minden barázdát éreztem az úton. teljesen élvezetes volt és döntögetni is lehetett a magas kormány ellenére. mondjuk a fék.. brrr...
szvsz kis sebességhez szar futómű kell és megvan az élvezet!
jó futóművel viszont nagyon kevésnek tűnhet a kis lóerő.
Szép,a gumik alapján aszfalt-enduró . Volt egy cimborámnak R1 után,annyira nem szerette,amennyire vágyott rá előtte,ritkán ült rá akkor is csak nagyobb turákra. Eladta,most 1098-a van,véletlenül. (34 éves)
A proptech van Esztergomban?