Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó,hogy írod basszus el is felejtettem, meg kell keresnem a levelet
Most cseréltem 18-ezernél még simán elmenne ……. Neked cseréltek feszültség szabályzót a gépeden gariba? Mert ha nem lehet az vágott agyon valamit
Nem.
Így mutat a plexi:
Hosszabb indítás után nem gyullad ki az FI?
Egyszerre nem szoktak tönkremenni a gyertyák.....más lesz.
Kb 15000 van a gyertyákba.
Aksit már töltöttem.
nem látok hibát a gyertyán, de az ugye nem jelent semmit.
hány km-nél jársz? GYertya mikor volt cserélve?
Akksit töltötted?....
Simsonból könnyebb kivenni a gyertyát.
Nincs szikra!
lehet
Épp tegnap jártam így kb 50-méteren múlott a benzinkút meg ált, de tankolás után azonnal indult szerintem más gondod leget
Próbáld meg megkérdezni a Busa oldalon feket663-at.
Nem.
nem lehet, hogy dízelt tankoltál?
Nem villog itt semi, olyan mint máskor még a szivatyu is dolgozik. Szerintem nem kap benzint.
Ha ráadod a gyujtást a benzinszivattyu zúg? /mármint üzemel?/
És ha akkor sem indul?
Én már jártam igy. Villog a piros és az Istennek sem akar indulni. Slussz ki-vissza és ha nem villog akkor indul.
Az okosok a Suzukiban azt mondták ill. a program azt irta ki, hogy a gyujtáskapcsoló jeladoja rossz, de az arany árban van
nézd az indításgátlót. Ha indításnál pirosan világít letilt. Vedd elő a pótkulcsot, azzal is próbálkozz.
S.O.S.
Nem indul a motorom! Ma felszereltem az új pleximet,( MRA) próba az autópályán 1 oda vissza fel-lehajtók közt a végén volt sebesség tiltás is, aztán irány a közeli benzinkút és menetközbe leállt . Azt gondoltam elfogyott a benzin. Tankoltam, újra indít és semmi, teker ,de meg sem böffent. Ötletek?
"nagy ló nagy patkó"
25 felrakással
és mit is kóstál a képen látható szett?
Szia!
198 vagyok és messzemenően kényelmes lett Indy lábtartójával
a motor.
üdv,
R