Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pontosabban, csak rendelésre hozzák. És az új ára.....................3,9 körül van.
És ha cserélném a mostani gépemet,mennyi az a km amennyivel még jól járok?2 milla körül gondolkodom...
Nálunk már állítólag nem forgalmazzák. Elég nagy bukás volt gondolom nem véletlenül árusították ki, pedig katarzis ez a vas.
Sziasztok!LEhet hogy hülye kérdés,de az érdekelne,hogy a Bking-et már nem gyártják ?vagy én nem találok 0km-es 2012-es évjáratút?Ha nincs friss széria,akkor használtan hány km-eset éri megvenni?Előre is köszi a válaszokat
nem ártana dot 4 vagy dot 5.1-es olaj...
ha tele van a tartály,kezd el pumpálni...3-4 behúzás után behúzva tartod,utána megnyitod a légtelenítő csavart(amin egy cső van,hogy célzott legyen a távozó trutyi)...
Aztán elölről 3-4 behuzás- bentart- csavar nyit.. csavar visszahúz-kiengeded a kart... Így tovább ... és nemsokára helyre áll a rend...addig csináld,amíg a tiszta új olaj jön alul...
Sziasztok. Motor vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik a B-king és szeretném megkérdezni hogy mire kell figyelnem a vételnél? Van-e tipushibája és hogy kb menyit megy el a blokk? Köszönöm
én évek óta nem járok már ki. Nem éri meg a belépőjegy árát, annyira alacsony a színvonal.
És ráadásul nem volt Béla
Én alkudoztam mint a piacon kisebb nem túl nagy sikerrel.
Szerintem a Busa oldalon kérdezd meg "FEKET 663"-at
Segítsetek!

Lógó kuplung karral állt a bkám hetekig, most összeraktam és úgymond beesik a kar. Olaj a tartályba van nem folyt le. Gondolom légteleníteni kell, de hol is kezdjem?
10w50 castrol power 1 racing 4t
Milyen olajat vettél?
Volt vaki a motor kiállításon? aranyárban mértek minden igaz a belépőjegy is jó drága volt, de messze elmaradt a várakozástól móciba akartam venni olajat azt mondja a forgalmazó 4-ezer, de mivel kiállítás van, 3500 vihetem, nevetem egyet és megvetem, máshol 2500-ér hol vannak a régi szép idők mikor még ráadásba adtak egy lánckenő sprét
Az olajat ezer után négyezernél is cseréltem akkor kopik össze a gép aztán hétezernél és onnan hat ezrenként fogom gyertyát 18ezernél, mert 12 ezernél tök felesleges a könyv is azt írja, ha megfelelő a hézag elég 18-nál olajszűrőt olajjal együtt buta, aki nem így tesz levegőszűrőt is 18-ezernél fogok. Jó az, hogyha van az embernek pénze, de ne költse feleslegesen inkább benyot bele azt hajrá
Az előírással szemben cserélj olajszűrőt minden olajcserénél, gyertyát elég 48000-nél cserélni, a levegőszűrőt én 10-12 ezrenként kidobom.
sanaxx írja jól, ezek a szervízperiódusok. Nagy károd nem lesz, ha 7-nél viszed, hiszen az olaj bírja, ne kérdezd a logikát. De 1-6-12-18. 12-nél gyertyacsere, 18-nál légszűrő, stb. az előírása.
1000-nél első szerviz, 6000-nél második majd innen 6 ezrenként szervizek, legalábbis nekemigy kellett vinnem
Doki 6-ezrenként kel szervizezni nem? Nekem úgy is jelezte a kijelző 7-ezernél, de végül is mindegy én is úgy tudtam, hogy 6-ezernél, de a szervizben kiszámolták 1000+6000=7000
Tess a válaszok akkor ez reális
Huh, kezembe akadt forgalmi ... jövőhéten lejár a müszaki
1100
Miért lenne szégyen? Felnőtt emberek vagyunk család,munka ..stb..
Szerintem az évi 5000Km teljesen reális annak akinek ezen kivül van más is az életébe. Én se megyek többet 4000-6000Km/szezon,volt olyan motorom amivel nem mentem a 3 év alatt 3000Km-t se. Igaz arra vigyáztam ritkaság volt.
Hali
Mert igy sem lehet eladni semmit..
pontosabban: 1000, majd 6000. Amúgy, ha kiment a tulaj külföldre melózni, vagy építkezik, nincs ideje menni, akkor ennyi reális. Az enyémbe tavaly csak 4000 km ment, ami tudom, szégyen
Mindenesetre érdekes hogyha ilyen keveset futott, akkor miért nem kérnek érte többet, mikor lehetne?