Sziasztok!LEhet hogy hülye kérdés,de az érdekelne,hogy a Bking-et már nem gyártják ?vagy én nem találok 0km-es 2012-es évjáratút?Ha nincs friss széria,akkor használtan hány km-eset éri megvenni?Előre is köszi a válaszokat
nem ártana dot 4 vagy dot 5.1-es olaj...
ha tele van a tartály,kezd el pumpálni...3-4 behúzás után behúzva tartod,utána megnyitod a légtelenítő csavart(amin egy cső van,hogy célzott legyen a távozó trutyi)...
Aztán elölről 3-4 behuzás- bentart- csavar nyit.. csavar visszahúz-kiengeded a kart... Így tovább ... és nemsokára helyre áll a rend...addig csináld,amíg a tiszta új olaj jön alul...
Sziasztok. Motor vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik a B-king és szeretném megkérdezni hogy mire kell figyelnem a vételnél? Van-e tipushibája és hogy kb menyit megy el a blokk? Köszönöm
Lógó kuplung karral állt a bkám hetekig, most összeraktam és úgymond beesik a kar. Olaj a tartályba van nem folyt le. Gondolom légteleníteni kell, de hol is kezdjem?
Volt vaki a motor kiállításon? aranyárban mértek minden igaz a belépőjegy is jó drága volt, de messze elmaradt a várakozástól móciba akartam venni olajat azt mondja a forgalmazó 4-ezer, de mivel kiállítás van, 3500 vihetem, nevetem egyet és megvetem, máshol 2500-ér hol vannak a régi szép idők mikor még ráadásba adtak egy lánckenő sprét
Az olajat ezer után négyezernél is cseréltem akkor kopik össze a gép aztán hétezernél és onnan hat ezrenként fogom gyertyát 18ezernél, mert 12 ezernél tök felesleges a könyv is azt írja, ha megfelelő a hézag elég 18-nál olajszűrőt olajjal együtt buta, aki nem így tesz levegőszűrőt is 18-ezernél fogok. Jó az, hogyha van az embernek pénze, de ne költse feleslegesen inkább benyot bele azt hajrá
sanaxx írja jól, ezek a szervízperiódusok. Nagy károd nem lesz, ha 7-nél viszed, hiszen az olaj bírja, ne kérdezd a logikát. De 1-6-12-18. 12-nél gyertyacsere, 18-nál légszűrő, stb. az előírása.
Doki 6-ezrenként kel szervizezni nem? Nekem úgy is jelezte a kijelző 7-ezernél, de végül is mindegy én is úgy tudtam, hogy 6-ezernél, de a szervizben kiszámolták 1000+6000=7000
Miért lenne szégyen? Felnőtt emberek vagyunk család,munka ..stb..
Szerintem az évi 5000Km teljesen reális annak akinek ezen kivül van más is az életébe. Én se megyek többet 4000-6000Km/szezon,volt olyan motorom amivel nem mentem a 3 év alatt 3000Km-t se. Igaz arra vigyáztam ritkaság volt.
pontosabban: 1000, majd 6000. Amúgy, ha kiment a tulaj külföldre melózni, vagy építkezik, nincs ideje menni, akkor ennyi reális. Az enyémbe tavaly csak 4000 km ment, ami tudom, szégyen
ha tele van a tartály,kezd el pumpálni...3-4 behúzás után behúzva tartod,utána megnyitod a légtelenítő csavart(amin egy cső van,hogy célzott legyen a távozó trutyi)...
Aztán elölről 3-4 behuzás- bentart- csavar nyit.. csavar visszahúz-kiengeded a kart... Így tovább ... és nemsokára helyre áll a rend...addig csináld,amíg a tiszta új olaj jön alul...
Én alkudoztam mint a piacon kisebb nem túl nagy sikerrel.
Lógó kuplung karral állt a bkám hetekig, most összeraktam és úgymond beesik a kar. Olaj a tartályba van nem folyt le. Gondolom légteleníteni kell, de hol is kezdjem?
Szerintem az évi 5000Km teljesen reális annak akinek ezen kivül van más is az életébe. Én se megyek többet 4000-6000Km/szezon,volt olyan motorom amivel nem mentem a 3 év alatt 3000Km-t se. Igaz arra vigyáztam ritkaság volt.
Mert igy sem lehet eladni semmit..