Ez bizony,de most várja a tavaszt.magam sem tudom hogy eladjam vagy nem,igazábol nem kér kenyeret elvan a garázsban,amikor kedvem van előkapom már ha az időm engedi és már csavarom is neki.volt aki eljött megnézni aztán csak okoskodás volt.Viszont azt tudom hogy aki majd megveszi az nem fogja megbánni.nagyon szuper kisgép sok extrával+gyári minden cuccal,ja és plexy is van hozzá!
Szevasztok! Láttam egy eladó békát az apróban alulra vezetett, 4:1 kipuffal.... Tudnátok ajánlani oldalakat, ahol hasonló (4:2 alul mégjobb lenne) kitteket találok lehetőleg gusztusosabb dobbal? Érdekelne az átépítés költsége is persze, gondolom lenne kozmetika a farok környékén....ha esetleg valaki csinált már hasonlót vagy tervez(ett).
Köszi!
Sziasztok, nagy a csend mostanában itt a fórumon. Feleleveníteném ezt a gumi témát, olvasgattam, hogy ki mit használ, jövő tavaszra milyen gumit ajánlanátok? 190-esben gondolkodnék, mert az mindenképpen jobb mint a gyári.
szevasztok!srácok valaki tudja hogy mi fekete b-king gyári szinkódja? vagy hogy holtalálom a motoron.mert a szervizkönyvbe nincs beleirva.elmentem kevertetni és valami suzuki kód szerint keverték,ami tökmáslett ráadásul metál.az enyém meg lakkfekete.de az okos azt mondta hogy ez a gyári.úgy hogymost ott tartok hogy van egy lefényezett hátsó sárvédőm ami tökmás szin.
Az a helyzet, hogy Bearnek van igaza! Párezer km sajnos semmire nem elég, de motor, és önismeretre tuti nem. Sok Bkinget, Hajabusat, Zx12t stb láttam már tenyérnyi széles majrécsíkkal a gumijain. Ezek azok a tulajok, akik egy-egy napos tavaszi hétvége után már nem hívnak vissza...
Persze lehet ezekkel a gépekkel lassan menni, de nem szoktunk, és elég csak egyszer elkottázni egy kanyart azért, mert a tükörben feltünő 600as fazert bámulod.... Láttam már ilyet.
Szóval csak ésszel!
B-King Utaskapaszkodó( tankra szerelhető) ára: 30e + utasülésre csúszásgátló ajándékba!
Kérésre küldök képeket!