Én fújtam már bele zárolajzót (kicsi kék)
És már többször fújtam az összes zárat wd40-el és semmi gondom vele. Nekem az ülés-zár szorult egy kicsit de ezzel megoldottam és azóta is kutyabaja sincs.
Én ajánlom a WD-t ; megfázás ellen is jó és még a pörköltbe is rakható :)
ezt. Összejött itt kint a szárazkenyér-vízzel kombóval a köv. motorra való.. de rohadtul nem fogok tudni váltani egy darabig. És mivel újra lesz a heti kétszer-háromszor Erdély odavissza időre( az a meló amiről meséltem) + jó volna egy pár túra is így csak a télig számoltam kb. 35.000 km-el.. ha veszek egyet monjuk 10-20 ezerrel ... és ez csak egy szezon volt.. az xjr-be is belement 33.000 úgy hogy állt egy csomót az előző szerelő miatt.
akkor marad az eredeti felállás.. júliusig ohne álommotor.. itt kint meg amennyivel olcsóbbak mondjuk az autók-motorok annyival drágább a b-king,hayabusa vonal.. mondjuk megnyugtató lenne már ha valakinél olvashatnék valami magasabb futásteljesítményről..
nekem azt javasolták itt a fórumon, hogy olyankor nem szabad rendesen(nem is lehet:) ) elforgatni, hanem a kulcsot előre-hátra, síkjában kell mozgatni.
ha így érthető... azóta nekem nem történt ilyen, csak egyszer...de ez megoldotta.
meg hogy ez motorokon típushiba.
szóval én el se vittem szervízbe, sejtettem, hogy csak baszkodnák, csere nem lenne, és valóban rettentő bosszantó
nekem a gyújtáskapcsoló szarakodik. garis még, egyszer már mókoltak vele, de most megint 1-2 perc b@szakodás beindítani egy 1 éves 3 millás motort.. szerintetek kicserélik az egészet? mármint a zárat.. vagy WD40 oszt csá? gondolom másnak is volt már ilyen, mik a tapasztalatok?
Hát, erről Sanyi tudna nyilatkozni. Szerintem a legnagyobb baja, hogy kell rá pár alkatrész, ami bőven benne van a fél millában, plussz van benne olyan 50.000 km. Ennyiért kapsz jó állapotút, egyben.
nem kell leszedni. Először én is levettem, de aztán most harmadjára fél óra alatt szétszedem, összerakom.
Gabesz, tudom, te jártál az eszemben. Megnéztem amt te csináltattál, de én nagy állat vagyok, nekem az nem lett volna megoldás. Képek jönnek, ha végre lesz időm gurulni.
Még egyszer, köszönöm.
Azt hisze, lemondok a sportlégszürőről, kegyetlen mennyire szét kell bombázni, hogy hozzá lehessen férni.
Hétvégén szét szedtem, de nem tudtam kiszedni belöle a szürőt.
Nem tudja valaki a kormánycsillapítót is le kell szedni?
én átszabattam Oldkuval az üléseket, az utasé szélesebb és hosszabb lett, zselés lett mindkettő. Kint volt a moci a kiállításon, de majd teszek fel képet ide is. Megéri az árát.
Nekem sincs a zárnak, meg a gyujtáskapcsolónak baja.
És már többször fújtam az összes zárat wd40-el és semmi gondom vele. Nekem az ülés-zár szorult egy kicsit de ezzel megoldottam és azóta is kutyabaja sincs.
Én ajánlom a WD-t ; megfázás ellen is jó és még a pörköltbe is rakható :)
ha így érthető... azóta nekem nem történt ilyen, csak egyszer...de ez megoldotta.
meg hogy ez motorokon típushiba.
szóval én el se vittem szervízbe, sejtettem, hogy csak baszkodnák, csere nem lenne, és valóban rettentő bosszantó
a másik átalakítás nekem, gabeszé - szemre -túl bumszlinak tűnik..( bár kényelmes, az biztos )
Gabesz, tudom, te jártál az eszemben. Megnéztem amt te csináltattál, de én nagy állat vagyok, nekem az nem lett volna megoldás. Képek jönnek, ha végre lesz időm gurulni.
De vicc hogy milyen sok idő lebontani De mindig megcsinálom
Azt hisze, lemondok a sportlégszürőről, kegyetlen mennyire szét kell bombázni, hogy hozzá lehessen férni.
Hétvégén szét szedtem, de nem tudtam kiszedni belöle a szürőt.
Nem tudja valaki a kormánycsillapítót is le kell szedni?