Nagyon él a B-kinges társadalom.. Csak én raktam el a motort télire? Kedden láttam valakit a Dózsa- Váci sarkon a Vízműnél, tegnap a Hegyalján csapatott valaki fölfelé.. Már már kiváncsi vagyok hogy ma hol futok össze egy békával...
Ja a mai már megvolt... Lent voltam a garázsba...
Ma valahol az M7-n elhagytam a bal oldalról a kis műanyag elemet, amelyik a szerszámost takarja. Fogalmam sincs, hogy hogy csináltam de mire hazaértem már csak a hűlt helye volt...
Tudnátok a pótlásában seggíteni?
(bontott pici-pézes jöhetne)
cserbenhagyás és segítségnyújtás elmulasztása akkor lenne, ha nem állt volna meg, ill. nem győződött meg arról, hogy megsérült-e valaki. Úgyhogy ez nem egészen...
Barátom ez a legjobb helyzet. Elhagyta a helyszínt innentől ő a hibás plusz cserbenhagyás stb. Azonnal fel kellett volna jelenteni. Persze így utólag bukó az egész.
Maci, offolnék egy kicsit:
asszonyka ütközött kocsival, úgy hogy ő állt!, a jobbkezes utcából jövő kocsi balra kanyarodott, és a kocsink bal elejét megtörte(kicsit), úgy, hogy a dísztárcsák is össze akadtak. a csajszi aki jobbról jött azzal védekezett először, hogy ő azt nézte jönnek-e jobbról, de közben balra kanyarodott, aztán később ezt tagadta és arra hivatkoztt, hogy jobbról jött, ővé az elsőbbség én asszonykám a hibás..
senki sem ismerte el a hibát, a csajszi nem volt hajlandó megvárni a rendőröket, sőt a kocsikkal is odébb álltak( nagypofájú picsa megzavarta az én kis asszonykámat)..így fotó sincs...rendőr meg végképp, hiszen eliszkolt a gádzsi...
szerinted kinek van igaza jelen esetben, ki volt a hibás?
Szia, nekem van egy gyári plexim a B-king-hez, amit egy sérült motorról vettem meg. Nekem nem jött be ezért szedtem le. A Suzuki oldalán meg tudod nézni,a cikkszáma:990D0-23H50.
Teljesen sérülésmentes, ha gondolod és tetszik meg tudunk egyezni az árban. Kérdés esetén a bkingpeti@gmail.com-on tudunk kommunikálni. Minden jót.
megköszönném ha tudna valaki egy címet ahol magas plexit vehetnék a b-king-hez,sokat kerestem de nem találtam csak amiket a suzuki oldala hoz de azok mind kicsik(alacsonyak)
itthon az ago motors árulja a pipercrosst, de én egy törött motorból vettem meg. Kb. 3-szor nagyobb a szívó felülete mint a gyárinak, ráadásul mosható, ezért visszajön az ára az első 12.000-es cserénél.
A hátránya, hogy 3000-nél mosni kell, különben nem szűr rendesen, ezért károsodik a blokk.
Nekem a légszűr+PC levitte a fogyasztásomat nyelezéskor sem megy 7 fölé, addig belement a 10.
sportszűrő van benne, pipercross. 3500 után most volt pucolva, de az alapján ami kijött belőle még ráért volna. Ettől függetlenül ki lesz takarítva minden 3000-nél.
A sportszűrőt max 2500-anként, de alföldön vagy hasonló poros helyen igen jó, hogy 1000km-ként takarítva és fújva van.....sok sportszűrős motoron mértem végnyomást és az eredmény azokon amiket 4-5000-nél takarítottak siralmas ráadásul sokszor rosszul tisztítják ami szintén gondot okozhat....
Kérdés mekkora a levegő benzin arányod!
Egyébként én már 47 ezernél járok a gyári gyertyával és semmi nem látszik rajta, pedig nekem is álligatva van minden.
A szervízkönyv meg például az első olajszűrő cserét 1000 km-re írja, a másodikat meg 18 ezernél, na ez is igen vicces!
A levegő szűrő sem bír ki 18000 kilométert, legalábbis itt az alföldön, én 1000 kilométerenként tisztítom is.
Ja a mai már megvolt... Lent voltam a garázsba...