Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most 42.-nél megnéztem és semmi a világon nem látszik a gyertyán, attól függetlenül. hogy két éve itthon van még két garnitúra, de mindenki azt tesz bele amit akar, csak segíteni akartam.
A K4-em jelzett 12-15 ezer között, nehezebben indult, és a kiszerelt gyertya eléggé viseltes volt!
12e és 48e közt van egy hangyányi eltérés.
Én inkább kiveszem a 12e-re gyertyát és teszek másikat bele.Sok az a 48e hogy nyugodtan üljek rajta.
gyárilag is az van benne, és a cserére is azt írja. Miért ír hülyeséget?
A szervízkönyv nem Japánban készül, több hibát is találtunk benne amit a régi Busa szervízkönyvéből másoltak!
Igen, erre írtam, hogy én kétpólusút tettem bele és nekem jó volt.....amúgy nem véletlenül kell 12000-nél cserélni főleg annak aki hajtja is a gépet.......
Végülis nem ők gyártják a motort ők csak szervízkönyvet nyomtatnak.
Nincs gyári előírás csak a hőérték és a gyertya típusa nem a márkája, de mondom az enyémben Denso volt gyárilag ha jól emlékszem(azé' megengedek némi hibaszázalékot ezügyben az emlékezetemnek ) .....a manualban az szerepel, hogy milyen gyertyát ajánlanak, de ettől még Champion, Beru vagy Bosch gyertyából is bele lehet tenni a megfelelőt...
A szervízkönyv hülye, én is megvettem a gyertyákat sok pénzért feleslegesen, iridiumos van benne gyárilag!
tudom, hogy te a Densora esküszöl, de a gyári előírás az NGK. 14-es az alátét
És kéne is.....egyébként én Denso kétpólusút tettem bele 24000-nél és nem nagyon volt különbség érzésre az iridiumos és a kétpólusu között......lehet, hogy van aki megérzi, de én nem és az ára kicsit barátibb.....amúgy Denso iridiumos volt benne gyárilag is....
nem...szervízkönyv szerint 12.000-nél....
Gyertyát szerintem 48 000 kilóméternél kell cserélni!
ma megcsináltam a 12.000-es szervíz első felét, olajcsere, szűrőcsere....gyertyákat majd tavasszal cserélek, a légszűrőmet is akkor pucolom majd ki.
Levettem az első lánkerék takaróját is, évente egyszer ott is pucolok. Na ami onnan kijött.........
tényleg, de már el is felejtettem...csak most hasított újra belém... remek lesz :(
nem friss hír, sajnos minket érinteni fog.
mit szóltok a kötelező biztosítás módosításának terveihez? ...állítólag teljesítmény alapú lenne az is, mint a "súlyadó". Nem túl jó hír :(
A "...korlátozottan alkalmas..."-t az átépített ülés kezeli. Nálunk nagyon bevált. A párom azóta imád vele motorozni :), pedig a gyári üléssel egy közepesen hosszú útnál szinte már a könnye is kicsordult...
Csak szeretnék ilyet. Angliába árulnak ilyen színbe.
húva jó szín!

te fújattad át? mennyibe állt meg?
Van egy sérült Yoshi sett. Kiegyengettem már. Elvileg palástolni kéne, aztán üvölteni megint.
Nekem is van egy párom aki nélkül elmenni motorozni lehetetlenség, de soha semmi gond nem volt még ( azt leszámitva hogy a 180 fölött nagyon visszahúzza a szél a kipufogó melegét és ég a dereka... de utassal nem kell száguldozni oszt kész )
de, nagyon bejött, csak azóta van egy utasom, aki mindenhová jönne velem, arra viszont csak nagyon korlátozottan alkalmas. Nem sürgős eladni, sőt azon gondolkodom, megtartom, és veszek mellé egy FJR-t vagy 1200rt-t.
A piac áll, de amik 2 milla alatt vannak mind töröttek, vagy irreális hitellel vannak.