Én most 42.-nél megnéztem és semmi a világon nem látszik a gyertyán, attól függetlenül. hogy két éve itthon van még két garnitúra, de mindenki azt tesz bele amit akar, csak segíteni akartam.
A K4-em jelzett 12-15 ezer között, nehezebben indult, és a kiszerelt gyertya eléggé viseltes volt!
Igen, erre írtam, hogy én kétpólusút tettem bele és nekem jó volt.....amúgy nem véletlenül kell 12000-nél cserélni főleg annak aki hajtja is a gépet.......
Nincs gyári előírás csak a hőérték és a gyertya típusa nem a márkája, de mondom az enyémben Denso volt gyárilag ha jól emlékszem(azé' megengedek némi hibaszázalékot ezügyben az emlékezetemnek ) .....a manualban az szerepel, hogy milyen gyertyát ajánlanak, de ettől még Champion, Beru vagy Bosch gyertyából is bele lehet tenni a megfelelőt...
És kéne is.....egyébként én Denso kétpólusút tettem bele 24000-nél és nem nagyon volt különbség érzésre az iridiumos és a kétpólusu között......lehet, hogy van aki megérzi, de én nem és az ára kicsit barátibb.....amúgy Denso iridiumos volt benne gyárilag is....
ma megcsináltam a 12.000-es szervíz első felét, olajcsere, szűrőcsere....gyertyákat majd tavasszal cserélek, a légszűrőmet is akkor pucolom majd ki.
Levettem az első lánkerék takaróját is, évente egyszer ott is pucolok. Na ami onnan kijött.........
A "...korlátozottan alkalmas..."-t az átépített ülés kezeli. Nálunk nagyon bevált. A párom azóta imád vele motorozni :), pedig a gyári üléssel egy közepesen hosszú útnál szinte már a könnye is kicsordult...
Nekem is van egy párom aki nélkül elmenni motorozni lehetetlenség, de soha semmi gond nem volt még ( azt leszámitva hogy a 180 fölött nagyon visszahúzza a szél a kipufogó melegét és ég a dereka... de utassal nem kell száguldozni oszt kész )
de, nagyon bejött, csak azóta van egy utasom, aki mindenhová jönne velem, arra viszont csak nagyon korlátozottan alkalmas. Nem sürgős eladni, sőt azon gondolkodom, megtartom, és veszek mellé egy FJR-t vagy 1200rt-t.
A piac áll, de amik 2 milla alatt vannak mind töröttek, vagy irreális hitellel vannak.
A K4-em jelzett 12-15 ezer között, nehezebben indult, és a kiszerelt gyertya eléggé viseltes volt!