Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem a pénzről szólt. Makacs asszony volt, nem bírta elviselni, hogy nincs igaza.
Nálam is bejönne.....nem hiszem, hogy pár rugóért bármilyen fellebezést megírnék......mondjuk ha értenék hozzá biztos megtenném...
Szép story.
Megpróbálták.
Biztos sokszor bejön.
Üdv a klubban.
Meséld el hogy történt.

Na a történet: december 29-én 2007-ben a Passatommal mentünk, az asszony vezette, a Hungárián, este 23 óra, hóesésben, kb.50-el. A csatornafedő megsüllyedt, ezért javították, de a javítás jelzésére kihelyezett bólyákat egy kamion elsodorta, persze a betontalp maradt, és felállt, azaz élén állt. Asszony elkapta a jobb elejével.
Biztosító a Csatornázási Művek felelősségére fizetett azonnal, elsimerte a kárt. Minden lerendeződött, már a kocsit is eladtam, amikor a rendőrségtől megjött egy 5000 forintos bírság a nejemnek, a gumiszabályra hivatkozva........
Persze, megfellebbezve, a bíróság elküldte őket a búsba. De akkor is érdekes, nem?

A motorért részvétem. És üdv köztünk.
Szia Peti!
Szerencsére. Kivételesen lassan mentem és még fékeztem is . Igaz a talpam villantottam az ég felé, de remekül esem.
Üdv
üdv és mielőbbi jobbulást!

remélhetőleg "csak" a moci sérült....
bár az is épp elég
Üdvözlet Urak!
A 81 eladott BK-ból egy ujjabb megkerült ( személyemben).
tsanyi köszi a tengelyvég gombákat, sajna már használtam is őket. Simán elém jöttek a Kossuth téren, eleje nyek. ( pontosat később ha érdekel valakit)
Más: szeretnék a doboztartó konzol megszületéséhez csatlakozni, ha jól gondolom velem együtt már négyen vagyunk. Kérlek jelezd a további teendőt.
Üdv!
Tűkön ülök.
na igen.
Sajna a rendőrök is alkalmazzák azt a gumiszabályt, amire a biztosító is hivatkozik. Nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezetett. Ha ez nem lenne, akkor iszonyat pénzt fizetne ki az állam, a biztosító......majd mesélek, csak mennem kell dógozni
Én voltam olyan naív. Azt gondoltam a helyszinelés majd bizonyítja a baleset nem következett volnabe, ha fehívták volna előzetesen figyelmem, hogy lasítsak mert uthiba van a következő szakaszon. A sebességem viszont nagynak sikeredett és nem tudtam elkerűlni a kanyarba lévő nyomvájút. Így én vagyok a hibás nem az útfelügyelet.Meg hát motoros az eleve száguldozik.
ki hívott rendőrt? Volt más részes is?
Nekem nem jött ösze a gumi csere még. Nem sikerúlt teljesíteni az idei tervet. Ráadásnak még bevonják a jogsimat 2 hónapra,amiért nem a utviszonyoknak megfelelő sebességel közelítettem meg a kanyarba lévő úthibát és veszélyeztettem saját és utasom testi épségét. Ez van.
Hol? Hát itt, ebben a topic-ban. (Na jó itt mennyi lehet, kb 10 db?)
Az első 16000-et....a 2. ami ugyanaz mint a gyári 6500-at......mostanában csak használt sportokat teszek fel 15rugó körül és 190/55-ös méretben és azok 4-5000-et bírnak igaz eléggé lefutom őket.....
Olvastam....nekem 8-at bírt, sanyinak 10 fölött....a 180 paci főtengelyen mért, ami kevesebb a gumin mérve, ajár igaz is lehet.
A Superbike magazinba van használt teszt. Itt is írnak érdekességeket. Előbb 180 lovas későb mint gyári adat 181ló ebból 170ló jut a hátsó gumira,ami 2500-3000kmet bír. ?
Magyarországon 2009 júliusig 81 Béka kelt el. Hól járkál ez a sok motor?
Huhh, sikerült alulmúlni a másik tesztet. Miért nem tulajokat kérdeznek? Ezen a csajon is nagyon új cucc volt. Vagy minden nap vesz(nek neki) újat vagy "sokat" mocizik.
Mármint a motor, nem a videó
Ugyanitt valami csaj is megszakérti a békát, ajánlom mindenki figyelmébe. Nem vagyok az a fanatikus, elfogult típus, volt szerencsém már a legkülönfélébb motorokhoz, de ezek ketten nem tudom milyen gépeken hasítanak, ha ilyen véleménnyel vannak a bkingről... Na mindegy lényeg, hogy nekem tetszik Meg Nektek is

http://gigamad.hu/video/VvpqZq...
Mondjuk a rajta levő ruha nincs tele bogarakkal...
jézusom Mekkora amatőr. Ki ez, valami autós kapott egy bőrruhát?
Amúgy nem beszél rosszul a szakértő, csak a B-Kingről nem tud túl sokat, ami nem baj, de akkor miért kellett ezt leadni?
Állítolag szakértő.
Ez nem lesz a kedvenc tesztem, főleg a menet közbeni A-B üzemmód váltásról ill. annak szükségességéről szóló rész.