egyszerű.......még a túrán nem volt hangja, de ma mikor bementem vele melózni zörgött mint állat, egyébként még nincs megnyúlva(kicsit szakaszosan, de az sem vészes) csak a piros rozsdapor van némely szemnél kitüremkedve........de hát 33000 van benne így nem csoda és a tegnapi hazajövetel végleg betett neki......ez még így is elég sokat futott azokhoz képest amiket lecserélek és ennek szerintem egy titka van: le kell szarni a tisztítást!....csak fújni és kész....én egyszer sem takarítottam le, a felesleg úgyis eltűnik....
Csak azért kérdem, mert az enyém elérte a hivatalos nyúláslimitet (ami nem túl sok, 20 szemnél 1,9 mm a névleges elméleti mérethez képest)
viszont nem csattog, egyenletesen van nyúlva, és húzni még bőven lehet rajta. Itt-ott rozsdás modjuk, mert télen mentem vele egyet, és nem mostam le rögtön.
Látom, te is pont ugyanúgy próbálod (ugyanazokkal az érvekkel) lebeszélni magad. Én még nem próbáltam a 190-est (ezen a gépen), de amennyire féltem a 200-astól, annyira tetszik.
Nem tudom a Michelin mennyivel jobb (gondolom neked már van tapasztalatod), de ez a gyári is tetszik nekem, persze én nem járok pályára.
látod, nem is akarod te ezt igazán.....amúgy meg azért alkuszom rá ennyire, mert tudom, hogy nehéz eladni egy 200-as gumit, a Bkingesek sem nagyon rakják már fel. Ráadásul ugye ez nekem valamikor jövő szezon vége felé kellene, tehát öregszik egy évet....és nem utolsósorban párban vettem a Michelineket 52-ért Ami azért jobb gumi, nem kicsivel.
Az az igazság, hogy idén (remélem) nem lesz szükségem új gumira, így felesleges beletennem azt a 41e Huf-ot , ráadásul jövőre egy régebbi gumit tennék fel. De (mint az én példám mutatja, rögtön az elején cserélnem kellett a hátsót) sosem lehet tudni, hogy mikor lesz rá szükségem.
A visszahívásos dolgot csak úgy magában csináltattad meg vagy amúgy is csináltak vmit és mellette oldották meg?
A qualiból amit gyárilag tesznek a Békára szerintem nem 2ct-s csak a quali2 az amit most lehet kapni....egyébként nekem a 190/55-ös jobban tetszik, próbáltam az /50est is, de valahogy ez nekem jobb....
igazabol nem nyomatekbol motorozok hanem mindig visszavaltok ha elozok vagy kanyarodok , 3000 alatt csak az elso 2 fokozatot hasznalom .turazni nem turazok vele csak 1-2 ora stresszuzes es adrenalin keresesre hasznalom
így van. Bár most kétséges lett, mert lesz egy nagyobb túrám is, de igyekszem
Ma megcsinálták a garis szelepkosár-csavar ragasztást. Közben egy muki magyarázott, hogy most akar venni Bkinget, mondjak pár szót róla. Persze dícsértem, majd megkérdeztem, mije volt előtte. 80-as robogója.......hmmmmmm
A bnője friss jogsival meg gixert nézegetett.....
Csak azért kérdem, mert az enyém elérte a hivatalos nyúláslimitet (ami nem túl sok, 20 szemnél 1,9 mm a névleges elméleti mérethez képest)
viszont nem csattog, egyenletesen van nyúlva, és húzni még bőven lehet rajta. Itt-ott rozsdás modjuk, mert télen mentem vele egyet, és nem mostam le rögtön.
Küldtem az olajos listát a bolti Email cimedre. Ha kérdés van akkor irj!
Valaki még kért listát de nem tudom ki?
Nem tudom a Michelin mennyivel jobb (gondolom neked már van tapasztalatod), de ez a gyári is tetszik nekem, persze én nem járok pályára.
A visszahívásos dolgot csak úgy magában csináltattad meg vagy amúgy is csináltak vmit és mellette oldották meg?
Tegnap lebeszéltem a fém fékcsöveket, 5.1-es olajjal előre És megcsinálták a visszahívásos szervízt, hát, ha az a csavar leesik, akkor mindent tör.
Bátor ajánlat, ilyen szinteken be kell szállni többeknek is.
Te mennyit gondoltál érte?
Ma megcsinálták a garis szelepkosár-csavar ragasztást. Közben egy muki magyarázott, hogy most akar venni Bkinget, mondjak pár szót róla. Persze dícsértem, majd megkérdeztem, mije volt előtte. 80-as robogója.......hmmmmmm
A bnője friss jogsival meg gixert nézegetett.....
Na meg egy ringet sept. 2-án.....
Nem igazán engednék az 50000-ből.
De ha hozol 49000 kp, biztos nem küldelek el vele.
Üdv