Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszerű.......még a túrán nem volt hangja, de ma mikor bementem vele melózni zörgött mint állat, egyébként még nincs megnyúlva(kicsit szakaszosan, de az sem vészes) csak a piros rozsdapor van némely szemnél kitüremkedve........de hát 33000 van benne így nem csoda és a tegnapi hazajövetel végleg betett neki......ez még így is elég sokat futott azokhoz képest amiket lecserélek és ennek szerintem egy titka van: le kell szarni a tisztítást!....csak fújni és kész....én egyszer sem takarítottam le, a felesleg úgyis eltűnik....
:)

Csak azért kérdem, mert az enyém elérte a hivatalos nyúláslimitet (ami nem túl sok, 20 szemnél 1,9 mm a névleges elméleti mérethez képest)
viszont nem csattog, egyenletesen van nyúlva, és húzni még bőven lehet rajta. Itt-ott rozsdás modjuk, mert télen mentem vele egyet, és nem mostam le rögtön.
Szia tsanyi
Küldtem az olajos listát a bolti Email cimedre. Ha kérdés van akkor irj!

Valaki még kért listát de nem tudom ki?
tegnapig meg se nézte, ma meg megnézte...
nem volt már neki hova állítani, gondolom, és csattogott.
Azt hogyan döntöd el, hogy tegnap még jó volt a lánc, ma már kuka?
Látom, te is pont ugyanúgy próbálod (ugyanazokkal az érvekkel) lebeszélni magad. Én még nem próbáltam a 190-est (ezen a gépen), de amennyire féltem a 200-astól, annyira tetszik.

Nem tudom a Michelin mennyivel jobb (gondolom neked már van tapasztalatod), de ez a gyári is tetszik nekem, persze én nem járok pályára.
33000km van a gépben, és a gyári lánc most adta meg magát, igaz ez a túra betett neki nem mentem lassan. 1-2 videót csináltam: http://sportmotor.hu/motoros_v... 2: http://sportmotor.hu/motoros_v...
látod, nem is akarod te ezt igazán.....amúgy meg azért alkuszom rá ennyire, mert tudom, hogy nehéz eladni egy 200-as gumit, a Bkingesek sem nagyon rakják már fel. Ráadásul ugye ez nekem valamikor jövő szezon vége felé kellene, tehát öregszik egy évet....és nem utolsósorban párban vettem a Michelineket 52-ért Ami azért jobb gumi, nem kicsivel.
Az az igazság, hogy idén (remélem) nem lesz szükségem új gumira, így felesleges beletennem azt a 41e Huf-ot , ráadásul jövőre egy régebbi gumit tennék fel. De (mint az én példám mutatja, rögtön az elején cserélnem kellett a hátsót) sosem lehet tudni, hogy mikor lesz rá szükségem.

A visszahívásos dolgot csak úgy magában csináltattad meg vagy amúgy is csináltak vmit és mellette oldották meg?
szerintem pofátlan De hajrá, licitálj

Tegnap lebeszéltem a fém fékcsöveket, 5.1-es olajjal előre És megcsinálták a visszahívásos szervízt, hát, ha az a csavar leesik, akkor mindent tör.

Bátor ajánlat, ilyen szinteken be kell szállni többeknek is.
40.....
Üdv
Te mennyit gondoltál érte?
Hát az tényleg az.....4 napot voltam el és az olaszokig jutottam ebből 1 nap fürdés a többi motor így 2700km-t sikerült gurulni a 3 nap alatt....
A qualiból amit gyárilag tesznek a Békára szerintem nem 2ct-s csak a quali2 az amit most lehet kapni....egyébként nekem a 190/55-ös jobban tetszik, próbáltam az /50est is, de valahogy ez nekem jobb....
igazabol nem nyomatekbol motorozok hanem mindig visszavaltok ha elozok vagy kanyarodok , 3000 alatt csak az elso 2 fokozatot hasznalom .turazni nem turazok vele csak 1-2 ora stresszuzes es adrenalin keresesre hasznalom
töröltem is a regisztrációmat, 97-ik voltam csak a listán, így nincs értelme....
így van. Bár most kétséges lett, mert lesz egy nagyobb túrám is, de igyekszem

Ma megcsinálták a garis szelepkosár-csavar ragasztást. Közben egy muki magyarázott, hogy most akar venni Bkinget, mondjak pár szót róla. Persze dícsértem, majd megkérdeztem, mije volt előtte. 80-as robogója.......hmmmmmm
A bnője friss jogsival meg gixert nézegetett.....
Valószínű 2.-án Én is megyek.
1000 a minimum amit még bírnia kell.
Na meg egy ringet sept. 2-án.....
Az pont egy jól sikerült hétvége :D
A 7500 km és a 6500 km között azért nincs akkora különbség
hát, akkor más viszi el
Szia

Nem igazán engednék az 50000-ből.
De ha hozol 49000 kp, biztos nem küldelek el vele.

Üdv