Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki kell próbálni azt megtudjuk!
Hozom! Motorozni ugysem tudok... Különben csak pup lenne a hátamon...
Kell hozni valami? De most komolyan, kaja, pia lové? Mennyit? Mire készüljek?
Tudom már vagy 20x raktatok be térképet, megtennéd most még1x?
ja 9-10 között kezdődik és délutánig nyomjuk
lyesz ...okésnak tűnik bár még nem mozdul ki a végletekig de edzzem ...gipsszel könnyebb volt letenni a mandínerbe
gyertek...hozzad a csajodat is
jól van csak vicceltem ..ne hozzad
Reggel már emlitettem a barátnőmnek, hogy lenézhetnénk. Mikor kezdőd a banzáj? Neked már okés a lábad, motozol?

Szerinted attol csökkene a fogyasztásom?
a sajkacsontodat tuningold vasárnapra bélám !
Mi van ha kinyalod a valagam!
Ennyire azért nem veszem komolyan a dolgokat,de mégis érdekel.
Szerintetek ha kicserélem a hátsó kerekemet 19-re úgy csökkeni fog a fogyasztás, mennyiben fog változni a vége? És ha a fogaskereket is cserélem 48-ra? És ha megcserélem ez elsőt a hátsóval? Hátulra nem tudok 21 kereke betenni? Mi van ha nem is motorozok?
a kormány jobb oldali részén van egy kézzel csavarható gumi micsoda, na azt kell erősen megmarkolni és csavarni, húúúúzni, minden fokozatban......nem a fogyasztást számolgatni! ez egy supermoto, nem egy spórgép. mi lesz veled?kiszámolod azt is, hogy 100km-en mennyi gumit fogyasztasz, és mekkora az amortizációs értékcsökkenése a motornak, az egyéb kopások miatt?
hát én az 06 525 exc-ről 14/48-cal....(akra a kémény, háromba vadul emelgeti elejét négybe még feljön elfogadhatóan...165 véggel)............. bírok nyilatkozni enduróba ..mert úgy használom nem nagyon kímélve.......
átlagba 6 litert iszik de crosspályán és hardendurós nyelezős szakaszokon akár a dupláját is lenyeli....
bár ez fárasztó és nezért nem ez teszi ki a jelentős részét a fogyasztásnak....
szerintem ilyen 100 környékén betonon 4.5 -5-lehet a max. amit ehet ...de ezt nem próbáltam hosszabban
Sziasztok!Nem megbántásbol de HancsákG te mindentéren ennyire nehézkes/körülményes vagy
Enduróra gyárilag 15/48 supermotoba 15/42. Most supermotoba 14/40 van asszem enduroba meg 14/45 (ezzel nagyon durva). Újonann vettem különben, de az ALMA KTM szalon levette a gyári áttételt (mert sm kerekeket is kértem hozzá és azzal szerelve akartam átvenni). Az eredeti fogaskereket meg sem kaptam hátra (adtak helyette egy 42-es gyárit) Plusz kivették a motor mellől az O gyűrűs Regina láncot (csak azért kaptam meg, mert reklamáltam utólag, hogy 2 db lánccal szállítják a Berget). A fosabbik CZ-t rakták fel és azzal adták oda. Az meg nyúlt mint a takony! Szarházi banda, a szervízük is egy kalap szar. Sufni!
Én is úgy számítom hogy ha tényleg 100-110 tempóval megyek akkor olyan 5-6L között eszik.
na ez már beszéd ....gondoltam , hogy tudja

szerintem endurózni neked is a 14/48 cal adják ki gyárilag ...
nem emléxel mit adtak hozzá másik áttételt gyárilag? vagy nem újjonan vetted ?
Nekem 4,5 liter 100-on ha pöfögök, ha nem akkor meg fogalmam sincs, bármennyi lehet
Óra szerint 185 volt a max, de annál többet ezzel a jelenlegi áttétellel akkor sem ment volna ha a világ v égéig hajtom.
Akkor amit én szeretnék bőven jó!
És ti met vettetek észre a gyárihoz képest,mennyivel mássabb?
Fogyasztás terén is jobban kijöttök vele?
De ne kapkodd el
akkor neked nagyon jó
pedig 14/40-nel kéccázzal is tudna menni

enyém karcol 14/48 -cal majd 170-et enduro kerekekkel ....a kicsivel én nem próbáltam de összedobtunk egy 520-ast supermotyó kerekekkel az tolta a 2 kilót simán
most nézem , hogy berged van ...de az is hasonlót megy hajszálra de a primeráttételét nem ismerve nem tudom mekkora végáttétellel kell tudnia.....
de a blokkja simán tudja ezt
Az számodra mérvadó hogyha neked pörög 120-130-nél már másnak is fog?
Nekem meg rohadtúl nem pörög annyinál,mivel 3-ban megy annyit!