Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy csepp leszel a tengerben. Bár ha jó a háttér...
ohó,nem. még majd csak jövőre érettségi..aztán talán corvinus közgáz tanszék
technikáról annyit,hogy a 400as 99es sxcm jobban megy mint a 01es 640es najó,jóval könnyebb meg én is pehelysúlyú vagyok.
Jó kis vizsgaidőszak mi? Nekem már sajna nincs . Nekem az a hobbim (egyik) amit most tanulsz!
bárcsak lenne hozzá bármi közöm na nem baj..tanulom a kurva marketinget,meg közgázt,meg könyvelést..aztán hátha be tudok kerülni oda
Jó családból származol cimbora
Hát nem mai technika az biztos. Néha ez is több mint amit tudok!
nagybratyó a fornetti magyar elnöke...most vett új m5öst a kis rohadék 250nél semmi zaj nincs a kocsiban...meg persze nagyon durvát megy
Nekem is azt kellett volna vennem. 325-öt nnézegttem, de ezt néztem meg hamarabb, nem szeretek vacilálni, szemben másokkkal. Bár a mai benzinárak mellett, lehet jobban is jártam. M-es kellene komám!
jól ment jól ment...de aztán amikor jött az 1.8t passat meg a 2.4 a6...hát utána picit elmaradott volt..habár a 2.8 tényleg durvát ment. nagybátyámnak volt 316 meg 320... azok azért nem voltak "muscle car"ok
Nekem ez van most is. Megy mint a barom. Imádom . Egyébként az a bizonyos 550 FE (2004), 1 gurigából a pályán vagy vele. Nehogy már rögtön S1-es gépet építessünk a sráccal! Egy csodálatos gép egy fantsztikus arccal
328i volt
azok szép kis gépek..jó kis e36..volt nekünk is,ment mint a barom
Egyébként befektetésnek motort venni a legrosszab gondolat! Akkorát buksz rajta hogy még!
Ez egy olyan összehasonlítás mint egy szamár meg egy paripa . Aztán az FS 650-nel hova mész a túrákon kívül? Ennyi pénzért vehetne már egy kocsit is. Mondjuk egy 320i -t, ha már BMW (94-97).
A 2003-as meg még a régi blokkos. Bár legyen igazad!
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Akkor már ez az FSC sokkal jobban megérné neki,minden megvan hozzá és csak 850E Ft.
De ahogy elnézem az a moci nem is műszakis.
Tehát akkor még +200E Ft meg a kereket,fékek,áttételeszés +400E Ft,nem túl jó befektetés úgy gondolom 1450000Ft-ért 2004-es Husaberget FE-t venni.
Ennyiből már kap jóval fiatalabb FS 650-is.
Egyébként 2 kereket beledobsz, meg egy kicsit keményebbre állítod a futóművet (nem nyúlsz bele, csak a külső csavarokat tekergeted) és élménymotorzásra tökéletes lesz, és garantálom neked, hogy pályán is meg fogja állni a helyét (nagy fék azért kellene mert a kicsi nagyon hamar felmelegszik és onnan kezdve kaki). Kerekezni isteni, keresztbe meg nem mentem vela soha úgy ahogy pályán sem. Aki ment vele mindenki azt mondta, hogy nagyon f.sza. Én is csak dícsérni tudom . Akartam rá venni nagy féket, de minek amikor nem pályázok, nem használnám ki soha. Talán majd egyszer! Ha gondos gazdája leszel vagy volt akitől veszed, akkor nagyon megbízható motor!
Ugyan ilyenem van, csak az én forgalmimban 2006-van írva gyártási évnek. Később csak kipufogó felfogatásán változtattak, meg mási idomok vannak az újabbakon (tank+oldalspoilerek), de az összes új idom és tank is felmegy a 2004 utáni összes modellre. Veszel bele 2 kereket (an anno 200.000-ért vettem a szalonban fekete Behr, a felni nagyon fasza, de az agyból kiszakadtak a menetek, úgyhogy oda anyás csavarokat kellett betennem, így sajna növeltem a súlyt vagy 20 dkg-mal, de jobban is néz ki). Az első telóra venned kellene egy légtelenítőt (10.000), meg asszem lehet rá venni gyorsállító csavart (az enyémen gyárilag volt de az enyén Force ). A fékcsövek fémek úgyhogy arra nem kell költeni, meg a hátsó fékre sem). Legolcsóbb ha veszel rá egy 320-as tárcsát merg egy adaptert (max. 200.000-ért már biztosan találsz). Ha sok pénzed van, akkor meg veszel rá egy komplett fékrendszert, azt itt árult is valaki 200.000 környékén (tárcsa+alsó-felső (radiális) munkahengerek). Na az úgy már azért egy kicsit húzós lenne. Én nem nagyon piszkáltam az első telót, a hátsó meg terepre van belőve 90 kg-ra úgyhogy az betonon is f.sza. Az első futóműről nem tudok érdemben nyilatkoni, mert nem nagyon van viszonyítási alapom, de a spanom Marzocchi teleszkópja sokkal keményebb mint az enyém (biztosan másképpen van szelepelve, amit én nem nagyon bolygatnék, inkább vennék bele egy sm telót 80.000-ért, ha mindenképpen komolyan akarnám nyomni).
Egyébként ez már a jelenleg legújabb blokkal van szerelve, én nem nagyon hiszem, hogy belenyúlkáltak azóta, kívülről semmi változás nincsen a későbbi gépekhez képest, bele pedig eddig nem kellett nézni hála istennek. Olajcsere 1000-ként, de ha kicsi kereket raksz fel,a kkor csalni fog az óra (jó sokat) és akkor kb. 700-800-ként cserélem az olajat.
Hosszú voltam! Ha bármi kérdésed van még ezzel kapcsolatban szívesen segítek ha tudok!
Most neked enduró kell vagy supermoto.
És ha supermotot szeretnél milyen célra pályázni vagy közútra inkább?
Mert úgy fognak neked inkább típusokat ajánlani hogy milyen célra is kell számodra(mert ez sem mindegy.)
thx, most már legalább aludni is tudni fogok!

na jó íccakát tényleg mindenkinek! üdv
elvileg súlyba különbözik a rendestől. Kissebb a rugózatlan tömege és stabillab is. én ennyit tudok..
na jó, én megyek, csak megjön a váltás lassan, de nekem holnap fel kell kelni.

jó éjt!
Nem is kérném el.....................
tudom, azt is olvastam én nem is adnám oda