Ezeknek az elvárásoknak egyetlen motor sem fog megfelelni - vagy csak erős kompromisszumokkal. De a kisbömös az elég távol áll az állatkodástól, cserébe viszont (enduro szinten) elég kényelmes és megbízható is.
Hogy hajtókaros lett a Duke, azt elhiszem, de kizártnak tartom hogy egyetlen 1-200 km-es húzósabb tempójú motorozástól, szvsz ott biztosan volt valami más is!
hohhóó a nagy kedvencem de régebbenpont a derbiket ajánltam neked. Tökéletes tanulo-kezdőmotor, ugyanaz a blokk van benne mint az apriliákban mag igy hogy majd később rá tudod dobnni a nagyobb hengert igy nagyonpöpec
Sajna nekem még csak most kezdődik. Éjjel láz, nappal hőemelkedés, persze fáj a torkom is és ehhez még hozzájön az, hogy egész nap majd megfagyok, mert a klíma miatt tök hideg van a munkahelyen.
Köszike, de segítek én magamon egy pohár fincsi hársfa teával.
Azér' ha Hancsák Gabi nekiállna aprítani téged egy fa testápolóval (mint akármi ), lehet elgondolkoznál rajta hogy mennyire volt jó ötlet ezt így felajánlani!
Perszehogy sok! Egy kis robesszel kell kezdeni, és ha már kevés, azon könnyü túladni is!
A lányom is egy 50es Joggal verte egy évig és mindig vigyorgni láttam rajta
Én kb. ilyen meggondolásból választottam az LC4-est. Mondjuk nem viszek vele senkit, csajokat még annyira se. De messzire nem jó menni vele.
Így van egy motorom, ami nekem városban nagyon jó, pályára viszont nehéz, messzire menni kényelmetlen. :-)
Azt túléltem, de voltak rossz napjaim, legalább egy hétig alig tudtam aludni. A csuklóm még most is nagyon gyenge, egy fekvőtámaszt sem tudok csinálni :-)
A motor a gyereknek lenne, csak féltem nagyon, GD videói után meg pláne. Most, hogy megnéztem, úgy érzem első motornak sok...
Kedves Rooftop!
Siheder koromban nagyon sok szalámit hordtam Eger város boltjaiba. De mondjuk a Dkeszi madarastesco és a 22 es út gyöngyszeme Balassagyarmat között pont nem olyan utak vannak mint feléd. Pl. 2/A alias M2... Na azon a qva 2/A bemutathatod az IQ-t a patkánykodó autósnak... aki ismeri tudja miről beszélek.
De a megoldáshoz még nem jutottunk közelebb!
Amire a motor kellene:
1. Álatkodni - ezért SM
2. Munkába járni - napi 24KM, van ,hogy reggel 6 ra, tehát nem feltétlenül 150dB es kipuffanó!
3. És néha hazaruccani Érdről Bgyarmatra.
4. Néha fölrakni "anyut" hátra és pancsizni a Velencei tóban, vagy a balcsiban
5. És az sem árt ha tudja a 180 at.
Vagyis inkább használni mint versenyre járni!
Na eddig a Husky SM 610 volt a befutó utána a kisbömös.
Akkor vélemény?
UI: I. D. nak hívják a srácot akinek hajtókaros lett a Duke , aki kéri privátban megadom a számát.
Az oldaladra állok ,mert végem van az ilyen megalomániás szakemberektől, akik számolják a lóerő/ ár/érték arányokat, ahelyett, h motoroznának. Majd mikor kisakkozák, h mi a legfaszább, a legtutibb, leggazdaságosabb , kiviszik valami pályára ,ott meg egy szakadtruhás MZ-s körbemotorozza őket, csak néznek ki a fejükből, h egy feleolyan erős is bőven sok lett volna
Bocs az offért és akit megsértettem vele, verje le nyugodtan rajtam akármelyik sm-pályán, akármivel!
A szakadt ruhás MZ sek régen Bulgáriába jártak , meg Dresdába dolgozni! MZ vel , Baaameg! Dobfékel, Baaameg!
Hogy hajtókaros lett a Duke, azt elhiszem, de kizártnak tartom hogy egyetlen 1-200 km-es húzósabb tempójú motorozástól, szvsz ott biztosan volt valami más is!
Köszike, de segítek én magamon egy pohár fincsi hársfa teával.
Ettől függetlenül szivesen segítek a fűtésben ott nálad (és asszem ezzel nem vagyok egyedül itt a topikon)
A lányom is egy 50es Joggal verte egy évig és mindig vigyorgni láttam rajta
Így van egy motorom, ami nekem városban nagyon jó, pályára viszont nehéz, messzire menni kényelmetlen. :-)
Aranyos vagy, de én nem szeretném senki mociját sem leamortizálni, viszont már nagyon hiányzik nekem ez a jó kis motos társaság.
A motor a gyereknek lenne, csak féltem nagyon, GD videói után meg pláne. Most, hogy megnéztem, úgy érzem első motornak sok...
Ne szégyelősködj már! Az enyémet is szivesen odaadnám egy kis pályázásra, ha összefutunk valahol!
A lábadközé vehetnél már ........ egy motort legalább
Siheder koromban nagyon sok szalámit hordtam Eger város boltjaiba. De mondjuk a Dkeszi madarastesco és a 22 es út gyöngyszeme Balassagyarmat között pont nem olyan utak vannak mint feléd. Pl. 2/A alias M2... Na azon a qva 2/A bemutathatod az IQ-t a patkánykodó autósnak... aki ismeri tudja miről beszélek.
De a megoldáshoz még nem jutottunk közelebb!
Amire a motor kellene:
1. Álatkodni - ezért SM
2. Munkába járni - napi 24KM, van ,hogy reggel 6 ra, tehát nem feltétlenül 150dB es kipuffanó!
3. És néha hazaruccani Érdről Bgyarmatra.
4. Néha fölrakni "anyut" hátra és pancsizni a Velencei tóban, vagy a balcsiban
5. És az sem árt ha tudja a 180 at.
Vagyis inkább használni mint versenyre járni!
Na eddig a Husky SM 610 volt a befutó utána a kisbömös.
Akkor vélemény?
UI: I. D. nak hívják a srácot akinek hajtókaros lett a Duke , aki kéri privátban megadom a számát.
Ha már beruházáson jár az agyad, csak tulélted a multkori zakót !
Felőlem összehozhatunk egy talit, de a mocit nem fogom elvinni! Már az is "elég", ha moto közelben lehetek.
Bocs az offért és akit megsértettem vele, verje le nyugodtan rajtam akármelyik sm-pályán, akármivel!