Ez csak egy ízelítő, azt sem tudom kié, de ha nem kellenek papírok, akkor itthon is tuti a dolog. Ha viszont kellenek, akkor a regadó kb. 180.000 + forgaloba helyezés kb.70.000 pluszba. Ja és még az út, ami sacc 2000-2500 km (remélem kibírod, persze csak ha lábon jössz) az kb. 30.000 üzemanyag (menet közeben még olajat is kellene cserélned vagy 2-szer . És akkor már ott is vagy, hogy ugrott a 300.000 árelőnyöd. Szerintem
Okés, köszi a segítséget, majd írok egy mail-t, de a tel-számom egyelőre nem él, mert az otthoni lemerült, itt meg most fogok majd venni a hetekben. Viszont haverom, akivel együtt dolgozok, ő meg autó-bontót keres, mert alkatrészre van szüksége, szóval 2 légy - majd megadom az ő számát!
nem bántasz meg, sőt örülök, hogy ezt írtad, én pont azért írkálom ide az ilyen kérdéseket, hogy megtudjam, hogy érdemes-e foglalkozni a dologgal, vagy nem. egyébként ha otthon 1.2- körül mozog egy ilyen, már nyertem 3 kilót, szóval nem mondanám, hogy ugyanolyan jól jártam vagy van valami amit én nem kalkuláltam bele a dologba esetleg
Is. 2004-ben pedig megint volt egy. A KTM meg asszem 97-ben vette meg a gyárat és vette át a gyártást! Javítson ki valaki ha tévedek. A 2004-es frissítés az biztos, 2 hete beszélgettem erről a Promotban a szervízes sráccal.
Sorry nem válaszoltam még a leveledre!
Van egy haverom Londonban autóbontózik, Ő intéz havonta szállítást kamionnal Csongrádra!
Mélben küldj egy számot és voicechep-en megcsörgetlek!
Hancsák: Mélben válaszolok Neked!
Nem akarlak megbántani, de eddig amit kint GB-ben találtál magadnak mocit, azt mind megkapod itt magyarországon is ugyanennyiért vagy olcsóbban. Szerintem egy csomó kellemetlenségtől kímélnéd meg magad, ha itt keresgélnél. Ne sértődj meg de szerintem ezzel a businessel nem járnál jobban. Egyébként sem nem sok, sem nem kevés, bár én csak 2004 és utáni berget vennék mivel akkor volt motorfrissítés (most pedig a kifutás 2008), Azokban a mocikban már a jelenlegi legújabb (jövőre jön a "state of art" paripa). Szóval szerintem 2004-től keresgélj, és 1-1.2 környékén az már lesz itthon is!
szerintem is nehezen fog találni ilyesmit, vagy egyáltalán nem. bár nem értek hozzá, a tapasztalatomat, meg amit hallottam, leírom:
nos, nekem az öntött felnimen ugye menesztős a lánckerék. pont a gogo előtt lett lecserélve 38-asról 45-ösre, ami még mindig 5 foggal kisebb, mint ami a cross-keréken volt. amikor mentünk a gogo-ra, félúton egy előzés közben 110 körül kitört belőle az összes stift (valószínűleg már meg volt repedve, vagy egy pár már előtte eltört, ezt nem lehet tudni), így ott maradtam az út szélén hajtás nélkül (még szerencsém volt, hogy rooftop olyan jó srác, hogy eljött értem a legnagyobb szervezés közepén). hála istennek meg tudtuk oldani nagy nehezen ott visontán vasárnap reggelre a szerelést, de azt kellett leszűrnöm, hogy elég komoly hibaforrást jelent ilyen használat mellett ez a megoldás. pont ezért szerintem nem is nagyon alkalmazzák enduro-keréken, csak sport-motoroknál, ahol még arra a kis csillapításra is szükség van, amit a gumi-pogácsák adnak.
Én is sokat érdeklődtem a Husky SM610 után,a gyári áttétellel közel 200km/h a vége.
A súlya szárazon a 2006-2007 es változatnak 142kg,a 2008-as 135kg.
Állítólag a legjobb supermoto túrázásokhoz,és a szervízelése is a legigénytelenebb a többihez képest.
cső Sanya bácsi. Elvileg a héten vagy a jövő 7en meg lesz a motor...akkor megyek hozzád gumiért. fel is tudod dobni hátra? xlzxKUKACwindowslive.com egy emailt dobj már légyszi a számoddal
ezt megértem, csak a munka, doki, albi...stb előtte is jelenség volt.... szóval kicsit ellentmondás...de tudjuk be a részegségnek.... remélem értesz...
http://www.hasznaltauto.hu/1988138_husaberg_fe_fc_2004