Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismerősnek van ilyen csak enduroban, aszongya hogy nagyon frankó kis gép. Viszont ő 0 km-rel vette nem sokkal többért mint a linkelt darab szal ha ez lenne a konkrét kiszemelt példány akkor sztem marha drága!
Itt találsz róla pár videot, azokból kb. lehet következtetni a gép tudására: http://www.endurozz.extra.hu/2...
Sziasztok. 15 éves gyerekemnek keresek első motort, ez tetszik neki. Ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban, mondjátok már el. (Ha az a vélemény, hogy gyors lesz elsőre, az is érdekel, féltem nagyon, hogy baja lesz.)

http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
uhhh.. mi folyik itt

amúgy meg az én 86 lóreős és 101kg os SMR-em a legjobb mert az 17-38as áttételel 220at megy és tökéletes túragép..bahajolok a rajtszám mögé és így pont két benzinkútnyi távolságra nő a hatótávolsága...

...de ha úgy kell chopperként is megállja a helyét, lehet a széles gumival villogni a fagyizó előtt

..LOL...
Még véletlen sem vagyok az,de azért számottevő tényezők ezek is ha valakit érdekel.
Ugye nem kell elmagyaráznom miért is.
Nem itéltem De megjegyzem kicsit adat függö(hivő)vagy
Dobj meg egy méllel. vagy skype a t y s p h o t o kukac g m a i l dot c om
Beszámítás játszhat?
A legjobb ár itthon, amit találtam: 1.679.000 Ft+reg+forgalomba helyezés.
Husqvarna Sm 610 IE 2007 0km! piros/fehér 1.480+regadó+forgalomba helyezés. Nem érdekel?
Kössz az infóót! Nemrég vettem és érdekelne, hogy jól választottam vagy sem. De tőled ezt nem fogom megtudni...... Szeva
Mondj inkább te ha már ez van az adatlapodon!
Hali mindenkinek! Érdekelne, hogy mi a véleményetek (mit tudtok) a 2007es Husqvarna SM510R-ről! Köszi!
Én értem az állás pontodat de van azért külömbség supermoto,supermoto között.
Van ami kimondottan versenyre jó van ami közutra,ezt te is beláthatod.
Én csak egy kérdésre válaszoltam meg ezeket az adatokat.
Olvass vissza mielött itélsz.
"de van olyan ismerősöm aki "nagygázzal" leugrott Hajdúszoboszlóra és utána mehetett KTMDUKEhajtókarbótba.....a KTM nem bírja a tartósan magas fordulatot"

Mese habbal! Az én motorom rá az élő példa.
a patkánykodó autósok ellen legfőképpen IQ kell, nem a 170-180km/h!
"de aki már elhagyta a BP táblát egyszer ,valamely főúton"


Mert ugye Magyarország csak BPből áll! Tipikus pesti beszűkült látásmód!Ilyenkor nem tudom, hogy nevessek, vagy sírjak. De inkább az utóbbi!
Ok. Látom elszabadultak az indulatok.... Előljáróban, nekem már az első japcsi motorom is egy Honda AX1 volt...
Motorozni nem csak az Osztyapenkótól az M3 metróig kell, azaz nekem nem abból áll a motorozás hogy BP -n kerülgetem az autókat. Néha el kell menni messzebre is. Ha lehet lábon. Mondjuk haza vidékre , vagy Hasznos -ig, ahol a kanyarok kezdődnek a Mátrában.... Nem túrázni akarok egy supermotóval ,de van olyan ismerősöm aki "nagygázzal" leugrott Hajdúszoboszlóra és utána mehetett KTMDUKEhajtókarbótba... Nem vitatkozom senkivel! a KTM nem bírja a tartósan magas fordulatot... És a végsebesség... Nem akarok senkivel vitázni ,de aki már elhagyta a BP táblát egyszer ,valamely főúton, az teljesen tisztába van vele ,hogy kell a 170-180 ,hogy egyes patkánykodó autósokat otthagyjuk...
Kb. ennyi lenne az előzmény. Ezért kérdeztem a Husky SM610 et és a Bömös F650 et. És teljesen tisztában vagyok vele ,hogy csak az egy henger a közös bennük...
Tudom megy 200at(enyém 14/45-170et..)én arra gondoltam ott már elég huzatos azért is értelmetlen.
chevy nem szeretnélek megbántani, de az enyém is ment gyári áttételezéssel (17/40) 200at. az más kérdés, hogy minek?!
Nemakarlak megbántani de ez a 200Km/h(megnéznélek mikor annyival mész 1 SM-el ) a vége+sulya minek mennyi miért lényeges ez neked Meg ez az "állitolag"ki állitja?Az a legjobb ami neked bejön
na itt jön a nagy igazság: túrázni túra motort kell venni, supermotozni meg supermoto-t! nem összekevernia kettőt. egyik erre jó, a másik arra. átfedés szinte nincsen, ugyanis mások a kritériumok! ha lehetséges ez a túrázni szeretnék venni "esemet" téma legyen már offolva! mert feljövök ide, és eldurran az agyam. hónapokon keresztűl olvasom azt, hogy ez meg az a motor mennyivel jobb attól meg attól, miközben egyiket sem arra találták ki amire a leendő "tulajdonosa" használni szeretné. ne legyünk már ennyire gyerekek. ami mindene jó, az semmire sem jó!
Sziasztok.Itt 1cikk a regadószámitáshoz.. http://totalbike.hu/magazin/kozelet/behozatal07/
az én 2000-es bergem forg helyezése (német papíros) kb max 120e és van már rendszám rajta!
Regadó csak a zsír újakra 180e..van elévülis is,erre van egy képlet és az alapján ki lehet számolni rá a regadót
nem a lábon jövés csak elvetemült ötlet volt - már el is vetettem.
a fuvart meg tudnám oldani valószínűleg, most már 2-3 alternatíva is mutatkozik a dologra. a reg.adó, amit írtál, az még új nekem, eddig amit én megtudtam róla, nem volt ilyen sok. egyébként a reg-adón kívül mi az 70 ezer forgalomba helyezés, amit írtál? mert a névre-írás, műszaki, meg eredet-vizsga nem hiszem hogy van annyiban. azért kérdeztem hogy esetleg van e valami, amit én nem kalkuláltam bele!