Ismerősnek van ilyen csak enduroban, aszongya hogy nagyon frankó kis gép. Viszont ő 0 km-rel vette nem sokkal többért mint a linkelt darab szal ha ez lenne a konkrét kiszemelt példány akkor sztem marha drága!
Itt találsz róla pár videot, azokból kb. lehet következtetni a gép tudására: http://www.endurozz.extra.hu/2...
Sziasztok. 15 éves gyerekemnek keresek első motort, ez tetszik neki. Ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban, mondjátok már el. (Ha az a vélemény, hogy gyors lesz elsőre, az is érdekel, féltem nagyon, hogy baja lesz.)
amúgy meg az én 86 lóreős és 101kg os SMR-em a legjobb mert az 17-38as áttételel 220at megy és tökéletes túragép..bahajolok a rajtszám mögé és így pont két benzinkútnyi távolságra nő a hatótávolsága...
...de ha úgy kell chopperként is megállja a helyét, lehet a széles gumival villogni a fagyizó előtt
"de van olyan ismerősöm aki "nagygázzal" leugrott Hajdúszoboszlóra és utána mehetett KTMDUKEhajtókarbótba.....a KTM nem bírja a tartósan magas fordulatot"
Ok. Látom elszabadultak az indulatok.... Előljáróban, nekem már az első japcsi motorom is egy Honda AX1 volt...
Motorozni nem csak az Osztyapenkótól az M3 metróig kell, azaz nekem nem abból áll a motorozás hogy BP -n kerülgetem az autókat. Néha el kell menni messzebre is. Ha lehet lábon. Mondjuk haza vidékre , vagy Hasznos -ig, ahol a kanyarok kezdődnek a Mátrában.... Nem túrázni akarok egy supermotóval ,de van olyan ismerősöm aki "nagygázzal" leugrott Hajdúszoboszlóra és utána mehetett KTMDUKEhajtókarbótba... Nem vitatkozom senkivel! a KTM nem bírja a tartósan magas fordulatot... És a végsebesség... Nem akarok senkivel vitázni ,de aki már elhagyta a BP táblát egyszer ,valamely főúton, az teljesen tisztába van vele ,hogy kell a 170-180 ,hogy egyes patkánykodó autósokat otthagyjuk...
Kb. ennyi lenne az előzmény. Ezért kérdeztem a Husky SM610 et és a Bömös F650 et. És teljesen tisztában vagyok vele ,hogy csak az egy henger a közös bennük...
Nemakarlak megbántani de ez a 200Km/h(megnéznélek mikor annyival mész 1 SM-el ) a vége+sulya minek mennyi miért lényeges ez neked Meg ez az "állitolag"ki állitja?Az a legjobb ami neked bejön
na itt jön a nagy igazság: túrázni túra motort kell venni, supermotozni meg supermoto-t! nem összekevernia kettőt. egyik erre jó, a másik arra. átfedés szinte nincsen, ugyanis mások a kritériumok! ha lehetséges ez a túrázni szeretnék venni "esemet" téma legyen már offolva! mert feljövök ide, és eldurran az agyam. hónapokon keresztűl olvasom azt, hogy ez meg az a motor mennyivel jobb attól meg attól, miközben egyiket sem arra találták ki amire a leendő "tulajdonosa" használni szeretné. ne legyünk már ennyire gyerekek. ami mindene jó, az semmire sem jó!
az én 2000-es bergem forg helyezése (német papíros) kb max 120e és van már rendszám rajta!
Regadó csak a zsír újakra 180e..van elévülis is,erre van egy képlet és az alapján ki lehet számolni rá a regadót
nem a lábon jövés csak elvetemült ötlet volt - már el is vetettem.
a fuvart meg tudnám oldani valószínűleg, most már 2-3 alternatíva is mutatkozik a dologra. a reg.adó, amit írtál, az még új nekem, eddig amit én megtudtam róla, nem volt ilyen sok. egyébként a reg-adón kívül mi az 70 ezer forgalomba helyezés, amit írtál? mert a névre-írás, műszaki, meg eredet-vizsga nem hiszem hogy van annyiban. azért kérdeztem hogy esetleg van e valami, amit én nem kalkuláltam bele!
Itt találsz róla pár videot, azokból kb. lehet következtetni a gép tudására: http://www.endurozz.extra.hu/2...