Én eddig terepeztem.Ott mindegy volt hogy áll a kar,ha lassítani akartam belemásztam.
Sokkal feljebb kellett állítanom,hogy adagolni tudjam
1ébként olyan mondta,akinek adok a szavára!
Viszont ha jól tom volt Visontán valaki hátsó fék nélkül...
Kinek a Pap ,kinek a papné...
Mikor én ezt a témát próbáltam megfejteni,azt "mondták" :
-Hát ott a hátsófék.
Mire én:De én szoktam a motorféket...
-Akkor szedd le a féket.Minek?Felesleges súly.
Qrva gyorsan meggyőzőtt.Azóta beállítottam a fékkart rendesen(ami soha nem volt) és próbálom finomítani a fékezést.
Valszeg mindenkinek saját technikája van,de már én is kezdem úgy látni hogy a motorfékelés kínlódás egy jól adagolt fékezéshez képest.
Persze azt tudni kell,hogy életemben 1X sikerült egy tisztességeset csúsztatni összesen,annak is a fele ijedtség volt
Kicsit egyforma a cangánk? De még a kipuff is..
Sima ügy, leveszet azt a bivaly nagy müanyafot amin most van a rendszám, és ami megmrad az a kis 10centis csonk a lámpa alatt arra van rácsavarozva. Teccik érteni?
MotaGo 1-es felvételek megtekinthetők itt, SMLaca által említett újabb ~324 kép is a MotaGo3 - Lukitó DVD gyűjteményben. http://picasaweb.google.hu/koc...
Húzd az időt pajtás. Annak idején engem is kibasztak a suliból, mégis megcsináltam, amit kellett. Majd másképp gondolja a faterod. Szerintem elég, ha eléred, hogy ne induljon be a kismotor, amikor jön a vevő.
Azt kérdezed, amit én tavaly nyáron kérdeztem ugyanitt. KTM LC4SM-et választottam, nem bántam meg. Utcázok vele, város, egykerék is megy lassan (Kösz, SMLaca), pályára nehéz, de én jól szórakozom.
A szervizbe azért sűrűn járok vele, ezen a téren a DRZ biztosan jobb.
Pár infót még küldhetnél róla:
évjárat, futott km, gumik és lánc állapota, pár rendes kép róla, stb
valamikor talán meg is nézném személyesen is
ezeket már ímélben is küldheted!
Engem az a féknyeregdologság érdekelne!Naon zsír volt vele?Mit kérnél érte?
Ha nem írsz vissza,felhívlak!Ezt veheted fenyegetésnek