Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor DR-Z az e modellből talán ki tudod csikarni a 180at ügyes áttételezéssel.
köszi,de még csak felmérem a terepet
azokon van!de le kell dobálni minden felesleges súlyt! bár gondolom a váz miatt nem lehet rúgdosni, szóval maradnia kell.
nem csúcs pályagépet akarok,hanem a 125ös blokknál erősebbet,és ne kelljen vele annyit szopni, gondozni, felújatani,stb drz-ből annyi van,mint a szemét,alkatrészárban is talán jobban jönnék ki,ha nem tévedek,azon önindító is van rajta és kb végsebességre fussa meg a valós 180 max 200-at
illetve 110ért tudok 620ast... elvileg jó állapotban,ktm topicban pedig karbit is hírdetnek hozzá
mint már írtam...lehet eladó lesz a 400as blokkom...
az jobban megfelel a célnak, önindító?
de a DR-Z400e blokk is jól muzsikálna, és az nagyon igénytelen egy masinéria. persze el kell döntened, hogy "gondozásmentes" vagy brutál erős legyen!
de az EXC blokkok kicsivel könnyebbek, szóval lehet az célravezetőbbek lennének. ráadásul azok 6 gangosak ha nem tévedek itt a nagy hajnali ébredésben.
azzal brutális játszógép lenne,az fix
ha nagyon ütőset szeretnél, akkor dobj bele egy LC4es blokkot, és elkaparova lesz a neve a gépednek!
a kezem gyógyul, úgyhogy lehet rettegni! még gumit kell vennem, egy kesztyűt, meg egy mezt, mert a régivel szerepelhetnék a karib tenger kalózaiban
oké, azthittem elgépelted. bocsánat!
Ha nem jön közbe valami váratlan dolog, akkor igen!
Nem haragszom meg,de lehet félreértettük egymást,sm alatt supermoto-t értesz? Én supermoNo-ra gondoltam.
pályamotor lenne,nem sm... ha jól értelmezem
ne haragudj meg, de szerintem egyszerűbb, ha veszel egy komplett motort. a mito rúgózása, úgysem megfelelő SMnek.de ez csak az én véleményem.
Mito váz + futómű, a segédváz egyszemélyes lenne,de egyelőre még csak körüljárom a témát és igyekszem sok infót begyűjteni. Akkor marad az 5 gang. Meg kell ismerni a felfogatási pontok miatt a blokk geometriai méreteit, a lánckerék középvonaltól mért távolságát,stb. A tömegközpontosítás miatt előrébb tenném az akksit, a dobot buell mintára a blokk alá hoznám. Sok meló az biztos,de épp ezért még csak tapogatózom,h anyagilag hol állna meg a dolog + fontos lenne a rendszámosítás,ami még necces.
motard44úr jön 11dikén kakucsra?
ktm exc450/525
szerintem ezt a 6 gangos dolgot felejtsd el, és akkor tömérdek blokkot vehetsz számításba! amugy milyen vázba szeretnéd bele illeszteni?
gorazs úr a továbbiakban egyeztessünk már mailben, aztán meglátjuk mit lehet kihozni a dologból. ha igény lesz rá, akkor mehet oda a MOTO A GO-GO 2!
ill van egy,dugót kell benne cserélni(nem biztos)+ vezérműláncot...
lehet lesz egy 400as ktm lc4 blokkom....