nem csúcs pályagépet akarok,hanem a 125ös blokknál erősebbet,és ne kelljen vele annyit szopni, gondozni, felújatani,stb drz-ből annyi van,mint a szemét,alkatrészárban is talán jobban jönnék ki,ha nem tévedek,azon önindító is van rajta és kb végsebességre fussa meg a valós 180 max 200-at
de az EXC blokkok kicsivel könnyebbek, szóval lehet az célravezetőbbek lennének. ráadásul azok 6 gangosak ha nem tévedek itt a nagy hajnali ébredésben.
Mito váz + futómű, a segédváz egyszemélyes lenne,de egyelőre még csak körüljárom a témát és igyekszem sok infót begyűjteni. Akkor marad az 5 gang. Meg kell ismerni a felfogatási pontok miatt a blokk geometriai méreteit, a lánckerék középvonaltól mért távolságát,stb. A tömegközpontosítás miatt előrébb tenném az akksit, a dobot buell mintára a blokk alá hoznám. Sok meló az biztos,de épp ezért még csak tapogatózom,h anyagilag hol állna meg a dolog + fontos lenne a rendszámosítás,ami még necces.