Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:) mennyi megy bele? nekem 2 szűrő+olaj...9ből jön ki egy olajcsere
Csá csumi
mondjatok már valamit erről a gépről
http://www.kepesmotor.hu/ktm/i...

jáááj ha most oijan hejzetben lennék megvenném
dehát a k**va életbe
Szió!

Én nem voltam most motozni. Szombat délelött munka, utánna Pest állás interjú és pihi ezerrel. Tegnap is csak nyugi volt. Ma motoztam egy picit, mert léptem megint 11-re állás interjúra, de aztán ennyi. Néha kell pihizni is , mert már megint kezd az agyamra menni ez a nagy pörgés.

Milyen volt Kakucs?
Szió! Merre voltatok-voltál a hétvégén?



hát a mocim
ki az a doki ?
Szép napot Mindenkinek!


én 1500-ként cserélem a dokiba
Szió! Ti ott álltatok mellettünk
Hogy ti mennyit tudtok írni 4 nap alatt
Sziasztok!
jóötlet
Na majd valahogy alakul, még ugyis van egy kis időm.
2700kmnél gyulladt ki! már a KTmnek is lángolnia kellet volna
De a DRZ-vel többet is mentél, mint a KTM-mel (eddig), nem?
Sziasztok!

6 milliárd üzenetet akptam a freemail-re, h sikeres hozzászólás történt! Hogy lehet ezt kikapcsolni?
Üdv

honda nsr felnik pÁrban eladÓk!supermoto ÉpÍtÉshez elÖnyÖs,sokkal olcsobb mint akÁrmilyen supermoto felni!a kÉt felni Ára 22000,ami mellÉ adok ajÁndÉkba egy hÁtsÓ fÉktÁrcsÁt,de ha kell elsŐ is akkor mÁr 25000!
a felniknek semmi baja,Énis hasznÁltam Őket,csak lecserÉltem Újabakkra!
ha Érdekel,vagy bÁrmilyen kÉrdÉs lenne,akkor irj!
e-mail:karakter01@citromail.hu
msn:karakter01@citromai
l.hu

lehet én kivétel vagyok, de nekem több problémám volt a DR-Zvel mint a KTMel. a legdurvább az az volt, hogy menet közben kigyulladt alattam.
Csak akkor fogsz "unalmadban" szervizbe járni ha nem tudsz/akarsz bütykölni. Nekem legalábbis az a tapasztalatom hogy nagyon-nagyon ritkán (25-30e km-ként) fordul elő olyan hiba ami miatt nem tud a motor saját lábán hazamenni - kisebb, bosszantó faszságok viszont (relatíve) sűrűn akadnak...ha téged zavar hogy nem működik a km-óra, lelazulnak a csavarok, kiégnek az izzók meg ilyen apróságok, akkor vegyél japán motort (DRZ). Ha leszarod ezeket és viszonylag alacsony költségek mellett élvezni akarod a motorozást akkor az LC4 a neked való vas. Ha meg nem számítanak az anyagiak, csak az adrenalin, akkor jöhetnek a versenygépek/azokból épített SM-k (SMR/EXC, WR, Berg, CRF stb.).
Szerintem.
nekem 2500 gyárilag,valaki azt mondja hogy 5 ezer...3ezernként cserélem
a gyári szervízintervallum tényleg 6000km de én 2-3ezrenként viszem olajcserére. ez a biztos. a suzukit is így hordtam.
ne fázzál tőle, elég meleg gépek ezek!
Azért annyira nem gáz a dolog. Csak a pesti dugót azt nem szereti. De ha mindig van nálad ebből a pár sorból egy példány, akkor a rendőrnek is lobogtathatod.
Slash!

Na ettől fázok picit a ktm miatt, mert nem te vagy az első aki szervízbe jár "unalmában".
Eddig csak suzukim volt (gs400, TL1000R, DL1000) és CSAK a kötelező szervízekre kellett mennem.
KTM-nél mivel kell számolnom? 6000-es szervízintervallum helyett 2000-enként depóba járok majd?

Csaó!
ki mondta