Mérni még soha nem mértem, 40kw van a forgalmiba írva, az pedig ugye60 ló, de sztem 55-57 körül van.
Azt tudom h a 640Lc4 nem tudott nekem elmenni csak 140 után, mert ott én elpusztultam.
de kurvára nem értem amúgy hogy a vidin miért megy úgy...mert a Seres Lacit ott hagytam a szentendrein,elég szépen. a hasonló lc4 400akat is simán hanyagolom,meg a déerzéket is
Jaja, az a videó nem semmi, mondjuk az tényleg tény, hogy a városban lehetett volna kicsit lazítani a srácoknak..:D Aszem nem is volt olyan előzés hogy mind2 kerék a földön volt..:D
Ja, basszameg én nyomulok. Dolgozni, reggel 10től hajnal2ig, na meg holnap is..a faszomba:D
Kurvavendéglátás....MOndjuk szeretem csinálni, csak ne legyen jó idő, és ne azt lássam, h a mukahelyem előtti lámpánál, 5percenként érnek véget az 50 méteres stoppiek.
motor nélkül nehéz azt ígérték,hogy a héten elkészül a hengerfejem( egyik szelepfészken volt 1 hajszál repedés,ahol elmászott a kompresszióm...újra ki kell marni) új szelepek már meg vannak,már csak a hengerfejre várunk és megy össze a paripa,és veretek mint állat
hát azé közel nem olyan jól mint a vidiben,amit linkeltél de tény,hogy enyhén nevetséges videó volt...helikopterrel vittek vmi elektronika alkatrészt,és ledobták a pályára aztán meg a pezsgőt nyomták a lyányok popjába
Azt tudom h a 640Lc4 nem tudott nekem elmenni csak 140 után, mert ott én elpusztultam.
De jövő7en jöhetsz,mert akkor nem dolgozom ergo együtt csapatunk.
Kurvavendéglátás....MOndjuk szeretem csinálni, csak ne legyen jó idő, és ne azt lássam, h a mukahelyem előtti lámpánál, 5percenként érnek véget az 50 méteres stoppiek.
Viszont a motosok jól kenték