7. osztályos fizika, egyszerű gépek, fogaskerekek, lánckerekek, áttételezések, ha megváltoztatod az áttételt, akkor a keréken mérhető erő nagyobb vagy kisseb lesz. de ha tévedek, akkor még mindig megelégszem azzal a 62-vel, vagy 67el.
Hali,
Nem oktatok, csak a kép alapján amit látok, ahhoz néhány tanács.
Szal ne húzd fel magad annyira a motoron, ülj bátran hátrébb, ne a kormány felett próbálj előre nézni.
Hanem mellette, jobb vagy bal oldal emberfüggő, nekem spec úgy ment a dolog, hogy kicsit kiültem jobbra és szinte lógtam a mocin.
A lábad pedig mindig legyen a hátsóféken!
Bár az LC4 motorféke brutális, ha visszaveszed a gázt rögtön elejti az elejét.
Lényeg nem a felváltás, és a minél nagyobb sebesség elérése, az jön majd magától!
Azt gyakorold, hogy minél magasabbra emeld az elejét, amikor érzed, hogy nagyon könnyen gurul, szinte tehermentes a gurulás, akkor vagy a holtponthoz közel. Ezt az érzést kell megszoknod, érezned kell mikor van holtponthoz közel a moci, ha ez megy akkor végigváltod majd a fokozatokat, oda és vissza is!
Szerintem nem az a lényeg, hogy erőből 130-al autókat előzz keréken!
Ja és még valami! Soha ne közúton gyakorolj!
ennél nem merem magasabbra emelni,pedig illene...Dömével mentünk ki Tatabányára,elől ment a kocsival,mögötte fölvettem és elkezdtem hátra csúszni az ülésen...na az zsír volt,ott kellett volna váltani de hát már rég próbálkoztam... meg ugye óvatos vagyok mert a jobb vállam szeptember óta nem az igazi
Az az egy bajom van vele, hogy kurva nehéz egykerekezni,mert a 6 gang miatt, kurva rövidek a sebességek, pikkpakk leforog, és 2be ahogy feljön, már le is szabályzott, így bele kéne váltanom, te így a tanulófázisban az nekem elég nehéznek tűnik még.
Remélem ebben a hónapban már menni fog
Nem oktatok, csak a kép alapján amit látok, ahhoz néhány tanács.
Szal ne húzd fel magad annyira a motoron, ülj bátran hátrébb, ne a kormány felett próbálj előre nézni.
Hanem mellette, jobb vagy bal oldal emberfüggő, nekem spec úgy ment a dolog, hogy kicsit kiültem jobbra és szinte lógtam a mocin.
A lábad pedig mindig legyen a hátsóféken!
Bár az LC4 motorféke brutális, ha visszaveszed a gázt rögtön elejti az elejét.
Lényeg nem a felváltás, és a minél nagyobb sebesség elérése, az jön majd magától!
Azt gyakorold, hogy minél magasabbra emeld az elejét, amikor érzed, hogy nagyon könnyen gurul, szinte tehermentes a gurulás, akkor vagy a holtponthoz közel. Ezt az érzést kell megszoknod, érezned kell mikor van holtponthoz közel a moci, ha ez megy akkor végigváltod majd a fokozatokat, oda és vissza is!
Szerintem nem az a lényeg, hogy erőből 130-al autókat előzz keréken!
Ja és még valami! Soha ne közúton gyakorolj!
Sanyi mondja mindennel lehet egykerekezni!
Nem akarlak megbántani de ezt te sem gondoltad komolyan igaz? Azért mert leáttételezed nem lesz erősebb a motor!
Hííjny de korán keltünk!
Unaloműzésképpen megyek felvágom az ereimet.
Hosszában!
Holnap kénytelen leszek terepen edzeni
Az én gépem meg alapból volt 50! ló,de két sparco matricával bele tettem még vagy 20-at!
csocsi
Én is léptem vár a kib@szott munka.
béke
Mind1 nem magyarázkodom, tanulgatok, tanulgatok aztán egyszercsak...:D Le se teszem:
Hát mit mondjak, 3. világháború:P
Remélem ebben a hónapban már menni fog