Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7. osztályos fizika, egyszerű gépek, fogaskerekek, lánckerekek, áttételezések, ha megváltoztatod az áttételt, akkor a keréken mérhető erő nagyobb vagy kisseb lesz. de ha tévedek, akkor még mindig megelégszem azzal a 62-vel, vagy 67el.
Hali,
Nem oktatok, csak a kép alapján amit látok, ahhoz néhány tanács.
Szal ne húzd fel magad annyira a motoron, ülj bátran hátrébb, ne a kormány felett próbálj előre nézni.
Hanem mellette, jobb vagy bal oldal emberfüggő, nekem spec úgy ment a dolog, hogy kicsit kiültem jobbra és szinte lógtam a mocin.
A lábad pedig mindig legyen a hátsóféken!
Bár az LC4 motorféke brutális, ha visszaveszed a gázt rögtön elejti az elejét.
Lényeg nem a felváltás, és a minél nagyobb sebesség elérése, az jön majd magától!
Azt gyakorold, hogy minél magasabbra emeld az elejét, amikor érzed, hogy nagyon könnyen gurul, szinte tehermentes a gurulás, akkor vagy a holtponthoz közel. Ezt az érzést kell megszoknod, érezned kell mikor van holtponthoz közel a moci, ha ez megy akkor végigváltod majd a fokozatokat, oda és vissza is!
Szerintem nem az a lényeg, hogy erőből 130-al autókat előzz keréken!
Ja és még valami! Soha ne közúton gyakorolj!

Sanyi mondja mindennel lehet egykerekezni!
"hogy olyan 70paccer körül mocoroghat"

Nem akarlak megbántani de ezt te sem gondoltad komolyan igaz? Azért mert leáttételezed nem lesz erősebb a motor!
esetleg van még ilyen matrica a birtokodban, ami eladó?
Ámberek!
Hííjny de korán keltünk!
Unaloműzésképpen megyek felvágom az ereimet.
Hosszában!
Holnap kénytelen leszek terepen edzeni

Az én gépem meg alapból volt 50! ló,de két sparco matricával bele tettem még vagy 20-at!
ne szemtelenkedj inkább add el a km órámat
új progi! cunci bogyó!
inyektoros motoron mit állítasz cunci bogyó?


csocsi
Óvatosan srácok.

Én is léptem vár a kib@szott munka.

béke
lehet állítani kellene a levegő/benzin arányon. mert így akár teljesítmény csökkenés is lehetséges
ennél nem merem magasabbra emelni,pedig illene...Dömével mentünk ki Tatabányára,elől ment a kocsival,mögötte fölvettem és elkezdtem hátra csúszni az ülésen...na az zsír volt,ott kellett volna váltani de hát már rég próbálkoztam... meg ugye óvatos vagyok mert a jobb vállam szeptember óta nem az igazi
ha nem haragszotok én lelépek egy kicsit gurulgászni nyitás előtt. nem is a sebesség kedvéért, hanem a gyönyörű idő miatt!
Durrog, morog, hörög.
Igen, azt vágom, spanom dukejával 2be simán, gyönyörűen kijön gázra és ki lehet menni a világból vele, mert viszonylag hosszú a sebesség.,
helyes
nagyon durrog?
Az sima, h kuplung nélkül belebaszom, csak ahogy elkezd jönni,már baszni kéne neki a 3at.

Mind1 nem magyarázkodom, tanulgatok, tanulgatok aztán egyszercsak...:D Le se teszem:
1-2 simán gázzal 3 kicsiny kuplunggal, de én nem nagyon tudok egykerekezni.
Nekem a DÖme adott egy nyitott dobot.

Hát mit mondjak, 3. világháború:P
én 1ben veszem fel,aztán ha sikerül váltani akkor sikerül,ha nem nem mondjuk nekem az egyes kitart 55-ig kb
kuplung nélkül rúgd bele
Az az egy bajom van vele, hogy kurva nehéz egykerekezni,mert a 6 gang miatt, kurva rövidek a sebességek, pikkpakk leforog, és 2be ahogy feljön, már le is szabályzott, így bele kéne váltanom, te így a tanulófázisban az nekem elég nehéznek tűnik még.
Remélem ebben a hónapban már menni fog
kifele,budaörs fele
melyik menet irány szerint?kifelé vagy befelé?
de...csak Janiék aznap pakolták ki a kipuffját...olyanokat durrogott hogy húwazzeg