Ezt pl. személyesen ismerem. A kupplungdeknit cserélni kellett, mert hártyavékonyságúra kopott a sok üzemórától, - bontatlan blokkal. A gép hangja olyan selymes volt, mint egy szalon xt600. Teljesítményben, élményben veri a legújjabb rmz-t is, pedig 2008-as.
A 450-esek között a legerősebb, legtartósabb,-és szerintem a legegzotikusabb.
Huskyt semmi esetre se! Nem értem miért remeg mindenki tőle van valami rossz tapasztalatod vele?Nekem évek óta hibátlan működik,lehet hogy csak szerencsés vagyok
Halihó, motor vásárlás előtt állok. Két verda közt hánykódom Kxf450(Sm) vagy Husky510Smr. Megköszönném a segítő hozzászólásokat ha valakinek van tapasztalata ez ügyben.
Csak pálya használat lenne és hát pro és kontra véleményekre lennék kíváncsi. Előre is köszönöm és kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek
Michelin pilot smr 15a elől 14a hátul
Van róla valami +infód.. nekem első pár... viszont jól teljesít
Beneveztem.
Köszi a segítséget!
De még nem találtam meg hol kell nevezni...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ezt pl. személyesen ismerem. A kupplungdeknit cserélni kellett, mert hártyavékonyságúra kopott a sok üzemórától, - bontatlan blokkal. A gép hangja olyan selymes volt, mint egy szalon xt600. Teljesítményben, élményben veri a legújjabb rmz-t is, pedig 2008-as.
A 450-esek között a legerősebb, legtartósabb,-és szerintem a legegzotikusabb.
A motorgyártás subaru-ja.
Látom nem lesz baj a pacikkal
Látom eldőlt a dolog nálad! .
Huskyt semmi esetre se! A kxf jó alternatíva ha ki tudod használni belőle az erőt.
Csak pálya használat lenne és hát pro és kontra véleményekre lennék kíváncsi. Előre is köszönöm és kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek
Szét Off-oljátok a topicot wazze .