gondoltam, vagyis akkor kb megegyezik az én bergem mostani súlyával
az akra titán rendszer 2-3 kiló minusz a gyárihoz képest, az önindító-motor, -fogaskerekek, akksi; meg a főtengely ellensúly kb 5-6 kg, ezeken kívül nem igen lehet mást kihagyni, így jön ki tele tankolva a 120 +- 2 kg
(max ha mindent legyártatsz carbonból)
az ilyen urban legendek miatt van annyi 70-75 le-s 650-es berg is
ááá az kam....
a 125-ös rm 99 kg
nekem az 550 azt hiszem 117 volt mérlegen, tele tankolva, vizzel, olajakkal, pedig nekem aztán kihány belőle Pali mindent ami nem feltétlenül szükséges
Ja ja bár nem tudom mennyit szán a motorra, azt tény , hogy nem a legolcsóbb. Sajnos már a KTM is jóval drágább lett. Én pedig Annó az első SX-emet azért vettem a KTM-nél mert az volt a legolcsóbb mindegyik közül. Na azóta annyira meg is fertőzött hogy az összes motorom KTM azóta :D De iszonyatosan drága lett, már lassan vagy tálán most is a Ducati olcsóbb nála :D vicc :D
Szerintem az smc éppen ezért a legkülönlegesebb supermoto mert a teljesítményt és az üzemórát külön választja!
Nekem a 690-es drágának tűnik ezzel nem vitatva a "jóságát"...
az smc 660 már elérhetőbb nekünk halandóknak is és ki is egyeznék vele..!
Vártam egyébként hogy reflektálsz, mert emlékeztem hogy te próbáltad azt a vasat!
A 62 ló se kevés, és az durva is! De a Bergen az a hihetetlen,geci,mocskos nyomaték... engem mindig az bilincselt le akárhányszor felültem!
én annak idején kipróbálhattam azt a gépezetet. alig tudtam vele 2 keréken menni, mert mindenhol emelgette az orrát. Sanya nekem azt mondta, hogy padon mérve hátsókeréken 62 paci volt a jószág.
Pontos adatot biztos hogy csak méréssel lehetne mondani de szerintem is 60le felett vannak!
Egyébként meg...
van annyira erős a hatötven, hogy igazából akit valaha láttam vagy láthattunk a legközelebb ahhoz a ponthoz hogy kimotorozza nagy berg erejét azt Lánczi Sanya mutatta be annak idején amikor bergelt!
Az Ő bergje vajon mennyi lehetett súly/LE tükrében?!
Szerintem borzasztó!
a heidenemjótol jobb remélem..
az akra titán rendszer 2-3 kiló minusz a gyárihoz képest, az önindító-motor, -fogaskerekek, akksi; meg a főtengely ellensúly kb 5-6 kg, ezeken kívül nem igen lehet mást kihagyni, így jön ki tele tankolva a 120 +- 2 kg
(max ha mindent legyártatsz carbonból)
az ilyen urban legendek miatt van annyi 70-75 le-s 650-es berg is
de mindjárt kimegyek azt lemázsálom
a 125-ös rm 99 kg
nekem az 550 azt hiszem 117 volt mérlegen, tele tankolva, vizzel, olajakkal, pedig nekem aztán kihány belőle Pali mindent ami nem feltétlenül szükséges
Az meg hogy?
Nekem a 690-es drágának tűnik ezzel nem vitatva a "jóságát"...
az smc 660 már elérhetőbb nekünk halandóknak is és ki is egyeznék vele..!
ESEMCÉ
Itt van pont egy friss teszt.
A 62 ló se kevés, és az durva is! De a Bergen az a hihetetlen,geci,mocskos nyomaték... engem mindig az bilincselt le akárhányszor felültem!
most már tudom 455-es hozzászólásom!
Íme a képek!
Egyébként meg...
van annyira erős a hatötven, hogy igazából akit valaha láttam vagy láthattunk a legközelebb ahhoz a ponthoz hogy kimotorozza nagy berg erejét azt Lánczi Sanya mutatta be annak idején amikor bergelt!
Az Ő bergje vajon mennyi lehetett súly/LE tükrében?!
Szerintem borzasztó!