Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kényelmetlen...ugyan, ne légy már csaj


Albi drága! Neked már volt Berged, nem kell elmagyarázni, hogy mi az előnye és mi a hátránya!
Igazad van, bár ha másodiknak vehetnék egyet...
Nemnem, fel kell ébrednem...
xr650 a te motorod
Én mind a kettőn szeretném, de 80-20 arányba az utca javára!
És azt a típust ami a képen van! (nem kipu a fontos)
De ilyen nincs a magyar piacon!
A Berg nem nagyon való utcára az üzemóra miatt. Arról nem is beszélve, hogy durván kényelmetlen.
Attól függ hol szeretnéd használni? Utca vagy pálya.
Mondjuk sok lehetőség nincs, utcára lc4, vagy ha kicsit hegyesebb kell, akkor smc.
De szerintem ne írd le a berg-et, az újabbak közül biztos lehet találni jót...
Azt azért vedd figyelembe, h ezeket nem saját tapasztalatból írom!
Nem akadtam fent semmin és eszem ágában sincsen vitatkozni!
Az Én cinizmusom annak a fajtának szól, akik ilyen meg ehhez hasonló mondatokkal akarnak operálni, mert van ilyen itt bőven!
Azt hiszem érted, hogy mire gondolok!
Kinek nem inge ne vegye magára! És Te se tedd, ha nem vagy olyan. Ha meg igen akkor még biztos ide kanyarítasz valamit EZZEL A TÉMÁVAL KAPCSOLATOSAN egy velőset!
Na peace!

Elhiszem neked hogy jóhiszeműen írtad, ami írtál!
Utcán vagy csak pályán használnád a gépet?
...Igen, ide szerettem volna kilyukadni az elejétől kezdve...!
Szimpatikus mind a két márka, talán a Ktm a nyerő nálam, elnézve a versenyeken induló motormárkák arányát, gondolom nem véletlen, hogy az indulók 90%-a Ktm-el indul! Csak az a kérdés, hogy melyik típus? Ezért kérdeztelek titeket.
szerintem az sxv sem túl nagy...
Husaberg, ktm? Nagyon jó motor mind a kettő!
Tudod teljesen mindegy, hogy mit ír az ember és hogyan fogalmaz, ha valaki félre akarja érteni és kiforgatni az úgy is megteszi! Az viszont nem érdekes, hogy azon a bizonyos mondatomon, amit ráadásul minden gúny, cinizmus és nagyképűség gondolata nélkül írtam, azon csak te akadtál fent?! Ezzel én befejeztem ezt a meddő és értelmetlen vitát! Inkább élvezzük a saját és más motoros élményeit!

Szép napot
Annak idején próbáltam Drz 400 supermotot, de még a Dr Big 750-esem után is (ami 210kg) langyosvíz volt. A haverom Yamaha wr 450f-je meg fizikailag kicsi nekem (190cm/110kg). Az utcai túra endurókkal meg nem nagyon lehet terepre menni, eleget küzdöttem a Biggel is, de azt még nem sajnálta az ember,ha odaverte. Az Aprilia Sxv/rxv mintha nagyobb testű lenne, de lehet, hogy tévedek. Egy biztos, hogy k..va szépek!
Annál amit te produkáltál mindenféle képen színvonalasabb kedves motoros társam!
"Tudnátok javasolni márkát és típust amire ha ráülök a busa után még tud vigyort csalni az arcomra?!"

Rossz nyomon vagy és olyan aki egyből besértődik pedig,
ha vennéd a fáradságot olvasd vissza a topicot méghozzá úgy hogy ha érdekel valamelyik motor akkor azt beírod jobb oldalon a keresőbe aztán elkezded olvasni és kb. kialakul valami benned hogy milyenek a tapasztalatok az egyes típusokkal!

És akkor arra a magas színvonalú írásra amit az előbb idéztem tőled... (sok hasonlót olvastunk már a topicikok hasábjain) ha engem kérdezel akkor az a válaszom hogy NINCS!
Sajnos nem tudok neked olyan supermoto ajánlani ami egy busa után mosolyt tudna csalni az arcodra!
De remélem valaki más tud neked ajánlani valamit!
Szerintem itt nem fesz. szításról van szó.
Mindenképp próbálj ki egy supermoto-t és egyből rá fogsz jönni. Egy ilyen motornál nem is annyira az erő a lényeg (szerintem), hanem az, h olyan szinten kezelhető és jól motorozható egy utcai motorhoz képest, h az hihetetlen! Ki kell próbálni. SuperMoto=élvezet, ez nem kétség.
Színvonalas hozzászólást produkáltál, gratulálok hozzá...!
Legalább mi motorosok tartanánk össze, de úgy látom egyesek itt is klikkesednek és irigykedésükkel feszültséget szítanak! Pedig biztos klassz motor a T-Max is...!
Pályán ez a matek! És jogos!

Ktm miért várt a 690-ig hogy 6-os váltót tegyen a motorokba?!
Én anno az 520-ra tettem SXS 540 kit-et, meg titán Akrapovic rendszert, meg ki tudja még, hogy mit, hogy még erősebb legyen. Mert azt gondoltam, hogy amit elveszítek a kanyarban a tudáshiány miatt, azt majd az egyenesben behozom. Kár, hogy mire én odaértem a kigyorsításhoz, addig ők már messze jártak a gyengébb, de sokkal kezelhetőbb supermotoikkal....
A faszt! Inkább azt a hétszáz akárhányas kittet!

Egyébként ez megint ilyen fasza dolog "busám van és kell egy erős sm mert a busa után minden kevés"
Ott van Birkusz kolléga neki is busája van de az smr 450-et még véletlenül se kevesellte soha!
Olvasgatok visszafelé egész nap..
(EZT JAVASLOM A SOK KÉRDEZGETŐS IDIÓTÁNAK IS MEG AZT A KIS OKOS KERESŐT JOBB OLDALT, TOPICKON BELÜL)
...és így jutottam el ehhez a kommenthez, na szóval a ktm ennek betege voltam hogy rakni akartam folyton neki a 6.-ot, mert szerintem elbírta volna bőven! Az smr-en és smc-én is 5 váltó van? Ne már!
beszélj Palcsee-val, összehány olyan rettenetet neked 650-es bergből még a régi 644 ccm-es hengerrel, hogy lefosod a bokád a busa után is
ott a pont!
Sosem a márkával van a baj, hanem az igénytelen tulajokkal.
Sziasztok! Eladó yamaha wr 450 supermotom. Nem téli, hanem már sarkvidéki áron , le sem merem már írni. Rendszámos, érvényes műszakival.
Akit érdekel: 06-70-33-77-989
Rengeteg extrával, új alkatrésszel!
a busa után szinte bármi!