Szia, nekem van egy jó, és szép Huskym. SM 610S. Gyári supermoto, nem átalakított kaki rossz futóművel. Ez egy versenymotor utcára szelidített változata. Nem olyan ideges, és kezelhetetlen elsőre, mint egy SMR, és nem ÜZEMÓRÁS! De azért igaza volt az egyik hozzászólónak. CBF 250 után bármelyiken be fogsz fosni :-)
Én BMW F650 Dakar után ültem át erre, ami azért nem egy rossz gép, sőt, de az SM 610S próbakör után nem bírtam bőrt húzni a fogamra :-)))
Ja, és városban közlekedni vele? Nem túl nehéz... ha szabad az út megy mint a rakéta, ha meg dugó van Bp-n, akkor csak gurulsz egy biztonságos tempóval, és néha húzol egy kövérebb gázt...és nyílik szét a kocsisor, már jó előre :-)
Miki link
Nyilván ezt kijelenteni nem tudom, nem is lehet. De az összes supermoto huligánkodásra rendkívül alkalmas Semmi máshoz nem hasonlítható ez a stílus, bármelyiket veszed, nem fogod megbánni.
A drz-e papíron 50le, igazából 40 lehet kb, de szerintem városba elég. Gyengébb de tartósabb mint a többi társa.
Szerintem próbáld ki a kiszemeltjeidet, neked kell döntened...
Persze tudom. De azt tudni kell, hogy rendkívül higgadt természetű, nyugodt, intelligens ember vagyok, van annyi eszem hogy nem azt csinálom, hogy mikor először ráülök már nyelezem is, ha kell 1000 km-t elmegyek mielőtt egyáltalán kipróbálom jobban a motort. Így is ez a vélemény?
Üdv urak!
Pár oldalt átolvastam a topicban, lehet hogy figyelmetlen voltam, de nem láttam ilyen témájú hozzászólásokat. Eddig egy cbf 250-el közlekedtem a városban, de mindigis vágyakoztam egy supermotora, és a vele való őrültködésre. Lassan lehetőségem lesz megvalósítani álmomat, amint sikerül eladni a mostanit. Szóval az a kérdésem, hogy csak városban, nem pályán használva melyiket érdemesebb választani: DRZ-E vagy 640 LC4. Melyikkel könnyebb elsajátítani az alapokat? Számba vehető némi tuning is. De ha találok megfizethető SMR 510-es Husky-t, gondolom azzal nem lehet mellélőni.
Azért kérdeztem én is mert egyrészről mást is érdekelhet a téma na meg a topic forgalmát is növelhetjük!
Még meg van Mr T.! Ma pont gurultam is mert 6 fok volt nálunk meg egy kicsit ki is világosodott az ég és egy város kerülő-keringő mindig jól esik! Rajtam kívül sokan gurultak még!
Meg is lepődtem mi ez a zsúfoltság az utcán!
Olvasgattam a hirdetéseket és találtam egy olyat hogy ANTIHOPPING KUPLUNG
Na szóval felkeltette az érdeklődésem mert azt tudom nagyjából hogy működik de mégis...!
Valaki esetleg tudja hogy mit jelent az hogy 3 különböző rugó van hozzá?! Mit befolyásolnak a különböző erősségű rugók?
Ha jól emlékszem azon a motoron 112~114°-s szívó oldali Lobe centre-t állítottam a kért nyomaték miatt! Nektek most hány fokos? Mennyivel lett jobb a gyorsulása 400m-re, hány lóerőt mértetek keréken? Csak a kíváncsiság meg a tapasztalat szerzés miatt kérdezem sosem szégyen tanulni másoktól...
Én nem vettem volna annak. Építve lett valami, ami nem egzakt. Ha mondod, hogy nem tetszik, akkor tekergethettük volna. De sosem mondtad, hogy nem tetszik...
Én nem is gondoltam magam annak. De amit nem én rontok el (ha el van rontva), azért nem szeretem tartani a hátam. Valahogy sose panaszkodtál arra, hogy fos a motor...
Giraffe, ne gondold magad tévedhetetlennek, nem vagy az ;)
Zeher, te meg ne reklamálj, gombokért vetted azt a mocit, akkor is többet ért volna, ha zsákban viszed el... Haverod eléggé ért hozzá ahogy láttam, szerintem vele egyeztess.
Én az egykerekezés miatt nem haragszom! Imádok egykerekezni!
Deha már kerótéma: Egyszer amiatt is belémkötöttél, mert azt merészeltem állítani, hogy keró közben lepislantok az órára, hogy épp 90-el vagy 110-el haladok.
Egyébkéntmeg peace.
Te Apra, nekem még soha nem mondták itt, pedig súlyos dolgokkal is vádoltak már. És te is az egykerekezés miatt haragszol, pedig hányszor beszóltál a tárcsaadapter miatt, holott az elején megmondtam, hogy ez lesz...
Ha jól emlékszem közel is van hozzád:
link sokat ismerik itt személyesen is