Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lucz.tamas76@gmail.com
Igen! A suzuki busa ! megvan!
Börni! Valami ilyesmi az, amiről beszéltünk...
emilcímed van ?
a gyár titán rendszert se rak de mi igen, viszont rak önindítót amit meg kihányunk belőle...
egyébként bergekhez kifejezetten ajánlják a dupla szeleprugót a hozzáértők - több forrásból is mondták már
reggel megyek a postára , és adom fel a cuccod ....
mindjárt...
Én már megelőztelek, kétszer beszéltünk már telefonon!
Emlékszel?
Köszi az ajánlatot... ;) még meggondolom, hogy bandázs-e vagy olyan lemez mint a Lukinak van. Csak tudnám, hogy honnan tudom beszerezni ill. milyen árban...
Na jó de egy gyári motoron amin nem változtatsz semmit(nem változik a leszabályozási fordulatszám) minek tennél be erősebb rugót mikor a gyári is teszi a dolgát. Semmivel se lesz jobb sőt csak rosszabb(fölöslegesen erőltetett vezérmű alkatrészek)
Szervusztok! MiaManó,tessék az óhajod! Eladó!
Adatokat a motorról és képet tudsz küldeni?
ja meg ha kell valakinek smr-ről gyári magura fékrendszer tárcsával csörrentsen
Van még láncvezető...ugyanazon a mail címen tudsz érdeklődni, mint amire a gumi után érdeklődtél...
mi az ilyen égési sérülésekre hőálló bandázst használunk, valami 1000 fok környékéig hőálló és 800-1000 Ft métere, rátekered, dróttal ráfogod azt csoki, képesmotoron hirdeti srác de nekünk is van itthon egy olyan 70 centis fehér darab, ha kell
FE550
Azt vágom, h van neked, de honnan tudom én azt beszerezni? Giraffe meg remélem jelentkezik... ;)
Szerintem a lánckoptó nem két részes (alsó-felső), hanem egyben van és körbeöleli a lengőkart, legalábbis nekem az eddigi motorjaimon így volt!
Ha tévednék akkor bocsi az okoskodásért!
A dupla szeleprugót, vagy az erősebb rugót azért szokták használni, hogy kiküszöböljék vele a "szeleplebegésnek" nevezett effektust, ami a magas fordulatszám tartományban jelentkezhet, mikor a szeleprugó nem tudja olyan sebességgel zárni a szelepet mint ahogy azt a vezérműtengely engedné! A hátránya talán a vezérműtengely gyorsabb kopása a nagyobb súrlódási erő következtében!
g.gábor
Szabad tudni, a belsejét is érték változások, futómű pl?
láncvezetője még biztosan van giraffe-nak, illetve od a kipöffenőhöz nekem van a gépen gyárilag lemez.
szerintem a kipúfra ilyet tekerj aztán jó az
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Hali! Következő dolgokra lenne majd szükségem!

Láncvezető felülre, hogy ne csapkodjon bele a felnibe a lánc ill. a kipuffogónál valami lemezke ami nem engedi átégni a csizmám...
ha valaki tud segíteni az írjon!
Meg ne haragudj, de ez egy nagy hülyeség...