a gyár titán rendszert se rak de mi igen, viszont rak önindítót amit meg kihányunk belőle...
egyébként bergekhez kifejezetten ajánlják a dupla szeleprugót a hozzáértők - több forrásból is mondták már
Köszi az ajánlatot... ;) még meggondolom, hogy bandázs-e vagy olyan lemez mint a Lukinak van. Csak tudnám, hogy honnan tudom beszerezni ill. milyen árban...
Na jó de egy gyári motoron amin nem változtatsz semmit(nem változik a leszabályozási fordulatszám) minek tennél be erősebb rugót mikor a gyári is teszi a dolgát. Semmivel se lesz jobb sőt csak rosszabb(fölöslegesen erőltetett vezérmű alkatrészek)
mi az ilyen égési sérülésekre hőálló bandázst használunk, valami 1000 fok környékéig hőálló és 800-1000 Ft métere, rátekered, dróttal ráfogod azt csoki, képesmotoron hirdeti srác de nekünk is van itthon egy olyan 70 centis fehér darab, ha kell
Szerintem a lánckoptó nem két részes (alsó-felső), hanem egyben van és körbeöleli a lengőkart, legalábbis nekem az eddigi motorjaimon így volt!
Ha tévednék akkor bocsi az okoskodásért!
A dupla szeleprugót, vagy az erősebb rugót azért szokták használni, hogy kiküszöböljék vele a "szeleplebegésnek" nevezett effektust, ami a magas fordulatszám tartományban jelentkezhet, mikor a szeleprugó nem tudja olyan sebességgel zárni a szelepet mint ahogy azt a vezérműtengely engedné! A hátránya talán a vezérműtengely gyorsabb kopása a nagyobb súrlódási erő következtében!
Láncvezető felülre, hogy ne csapkodjon bele a felnibe a lánc ill. a kipuffogónál valami lemezke ami nem engedi átégni a csizmám...
ha valaki tud segíteni az írjon!
egyébként bergekhez kifejezetten ajánlják a dupla szeleprugót a hozzáértők - több forrásból is mondták már
Emlékszel?
Ha tévednék akkor bocsi az okoskodásért!
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Láncvezető felülre, hogy ne csapkodjon bele a felnibe a lánc ill. a kipuffogónál valami lemezke ami nem engedi átégni a csizmám...
ha valaki tud segíteni az írjon!