Na amint irtam, megfordult a fejembe az hogy megbontom, viszont most vettem ezt azt és a blokkot összeraktam. már csak fel kell gumizni, meg az első telóval kezdeni valamit. 380-400 körül akarom eladni friss műszakival. ha nem viszik tavaszig, és lesz megint valami kínja akkor megbontom. és észben tartom kinek mi kell belőle
na új telót tudok 30 ért, és erre eddig 25 ezret költöttem... egy szar 41es WP.. pici görbeség van benne.. 50-60 ezret nem adok ki érte... ha 15 körül ki egyengetnék még akkor talán..
Hello srácok a segítségeteket kérném jelen állapotban van egy Yamaha DT 80 Lc2-es gépem télen supermoto gépéé szeretném átalakítani, jövőre Streefighter és Freestyle mutványokat szeretnék csinálni ezzel a géppel,a kérdésem az lenne hogy elég lesz-e ez a gyári 80-as blokk vagy érdemesebb lenne szerezni bele egy DT 125r blokkot ha igen beletudom-e tenni átalakítás nélkül?Ez a 80-as blokk ami nekem van úgy néz ki hogy nyáron kapott új szimeringeket koyo csapágyakat tömítéseket egy zsír új váltót és jelenleg ennyi de télen még kapna egy gyűrűzést foglalkozzak a 80-as blokkal vagy váltsak 125-re? (Szeretném megtartani a motort utcai normál használatra de egyben trükközni is szeretnék vele)
valoszinü azért nincsen fenn mert el kapkodták he he
tudok telot egyengetö embert
http://www.sportmotor.hu/motor...
Főleg akkor amikor 1.9 m. ft-ért kellette magát!
Megérkeztek a 2012-es KX-250F KX-450f Klx-450r crossz enduró motorok!
Steelhorse Motor Kawasaki Pécs
ezt akartam .... nem ezt