csak arra akartam ezzel rávilágítani, hogy nem feltétlenül az a jó nekünk, ami a gyár kezei közül kikerül
valaki már leírta minek jó:
.VEGA:
"a dupla szeleprugót biztonsági/tartóssági okokból szókták berakni." és nem tuning célok miatt
mivel nem vagyok szerelő, nem értek hozzá, hülyeséget meg nem akarok mondani, így nem is fogom elmondani, hogy deeeeeeee mineeeeek jó...
azt tudom hogy a gyári szimpla szelepnek szokása törni, de a duplánál mivel 2 van ha mégis eltörik egy ott a másik
különben meg ha mindenféleképp kötözködni és gépészmérnöki magyarázatot akarsz keresd fel Palcsee-t, azt majd elmondja neked mi merre hány méter
egyébként meg biztos azért gyártja a ktm a gyári dupla rugót mert szar, meg nem kell
Karbon és karbon (vagyis inkább kompozit és kompozit) között is van azért különbség...anno amit csináltam (még csak nem is szénből, hanem üvegszálból) rezóvédő, azzal konkrétan embert lehetne ölni...pedig nincs fél kiló se...
Most a szeleprugótól hogy jutottunk a kip.rendszerig meg az önindítóig
Ezt hallottam, azt hallottam, ez-meg-az mondta deeeeeee mineeeeek.
Valaki írja már le.
Én nem szoktam okoskodni,meg hát ez nem is egy szakmai fórum,de ez nem pont így van ahogy mondod!Szóval nő ott a teljesítmény,dinamika ,de mindennek ára van !
nekem az akrához nem adták oda azt a karbon védő genyát, ugyanarra a részre ahova neked is kéne, nagy nehezen sikerült Zé jóvoltából mintát szerezni hozzá meg legyártatni, fel raktam és az első berúgásnál lerúgtam a csizma sarkával...
ennyit a tuti carbon védő geciről, lószart nem ér...
Létezik oda gyárilag egy alu védő, de rögtön eltörik a füle a rezonanciától, és nem 5-6.000 forint. Van ugyanaz karbonból, de előbb-utóbb az is feladja. Szerintem is a bandázs a legjobb.
akkor eladjátok a cross gumikat ?
valaki már leírta minek jó:
.VEGA:
"a dupla szeleprugót biztonsági/tartóssági okokból szókták berakni." és nem tuning célok miatt
mivel nem vagyok szerelő, nem értek hozzá, hülyeséget meg nem akarok mondani, így nem is fogom elmondani, hogy deeeeeeee mineeeeek jó...
azt tudom hogy a gyári szimpla szelepnek szokása törni, de a duplánál mivel 2 van ha mégis eltörik egy ott a másik
különben meg ha mindenféleképp kötözködni és gépészmérnöki magyarázatot akarsz keresd fel Palcsee-t, azt majd elmondja neked mi merre hány méter
egyébként meg biztos azért gyártja a ktm a gyári dupla rugót mert szar, meg nem kell
Ezt hallottam, azt hallottam, ez-meg-az mondta deeeeeee mineeeeek.
Valaki írja már le.
Létezik az ,hogy tavaly tőled vettem egy garnitúra michlen gumit?!
ennyit a tuti carbon védő geciről, lószart nem ér...