az egy kicsit túlzás - jobban hangzik a hirdetésben...
kering a neten egy akrapovic-ék által mért adat keréken az akra titán nyitott rendszerrel azt hisezm 64 vagy 63 lőerő
köszönöm!a köridő is lentebb ment egy kicsit szerintem ezen a pályán 56 alá menni elég nagy harc. természetesen nem lehetetlen, de sok gyakorlást igényel. ami sajnos nekem nem adatott meg ebben az évben.
Nem fordult meg a fejemben a tunningolás, csak a hirdetésekben láttam, hogy valamelyik 650-eshez 70le, vagy még több is van írva! Ezért gondoltam, lehet hogy több verzió is van ugyanabból a típusból?!
vannak megoldások, a legbrutkóbb az valami angol műhely műve: 800ccm-es henger
de lehet 'csak' tuning vez.tengelyt, meg cross modell főtengelyét ill emelt kompressziós dugóját belerakni ezek jóval könnyebbek, meg ilyesmik, Pali valami hasonló szörnyet akar összerakni csupán perverzitásból, meg miért ne...
de mond már meg őszintén mi a ráknak? mentél már egyáltalán normális ereje teljében lévő gyári 650-el? nem kell azt tuningolni még sok is amit tud...
a 'c' jelzés azt jelenti hogy gyárilag pályázásra való verzió, tehát nincs közútra való sok lom rajta mint pl lámpa, kitámasztó, nyitott rendszer van rajta, puhább jobban fogó fék betétek, meg ilyesmi apróbb dolgokra kell gondolni
de ahogy látod ott fityeg a kitámasztó is, itt jelen esetben szerintem csak marketing fogás
én egyetlen dologra lennék kíváncsi berg vásárlásnál: Palcsee mit tud/mond róla
Sziasztok!
Tudtok valamit erről a gépről? http://www.kepesmotor.hu/husab...
Mit jelent az Fs650c típusjelnél a "c"?
Mire érdemes odafigyelni Berg vásárlásnál?
kering a neten egy akrapovic-ék által mért adat keréken az akra titán nyitott rendszerrel azt hisezm 64 vagy 63 lőerő