Itt nem arról van szó, hogy nem jó a gyári. Hanem, hogy biztonsági okból ajánlják a kettőt. A szlovák és cseh kollégák is így rakják össze a gépeket és ezt nem csak innen-onnan hallottuk, a nyáron beszéltünk erről velük.
Valamit nagyon félre értetek. Én nem azt mondtam, hogy nem kell két rugó. Azt mondtam a gyári rugót legyen az 1 vagy 2 nem kell erősíteni-duplázni meg szarakodni vele ha nincs olyan tuning ami kitolja a leszab.fordulatot. A gyárival se fog soha belebegni a szelep.
"csak arra akartam ezzel rávilágítani, hogy nem feltétlenül az a jó nekünk, ami a gyár kezei közül kikerül"
Vogue: itt most nem önindítóról meg kipufogóról beszéltünk hanem egy gyári hengerfejről. Nehogy már neked(nekünk) ne legyen jó úgy ahogy kijön. Vagy talán a VB-n indulsz mert oda lehet tényleg nem elég jó
Én úgy tudom azért találták ki a dupla szelep rugót mert bizonyos fordulaton az egy rugo szakszoval "belebeg" és ez miatt nem zár, de kettönél ez már nem áll fenn.Az öt szelep meg ha akkora baromság lenne akkor az Audi nem vette volna átt és nem is használná.
Szerelő én sem vagyok (csak annak tanulok), de azért egy vélemény jönne tőlem is
A Yamaha szeret bonyolult, de jól eladható dolgokkal előállni: kétkerékmeghajtású enduro, hengerenkénti ötszelepes R1, most a big-bang blokkos R1, MT-01 OHV vezérlése. Ráhúzzák a marketingesek, hogy ezért jó amazért jó, de igazából semmi értelme. De legalább drága. Dolgoztam Yamaha szakszervizben, van ott annyi filléres kacat célszerszám, amit gondolom jó pénzért eladnak a szervizeknek.... De hogy kicsit a Suzukit is szidjam: ma kerestem alsó kormánybefogó-felső kormánykifli összekötő csavart, tizes csavar 14-es hatlapú fejjel, nem szabvány Vehetném meg több ezerért a Suzukitól...
Nem ismerem a KTM-et, nem is akarom őket szidni, így nem is mondanám, hogy a dupla szeleprugó is ilyesmi lehúzás mert lehet hogy nem az, hanem azért van bent mert tényleg jó. Ám mivel ők is csak pénzből élnek ezért kinézhető belőlük
De majd valaki megmondja a tutit, én csak olvashatóan gondolkodom
válaszoltam...