Ez jó !
Nekem 2004-es a berg gyári644 hengerrel,palcse meg ráakart beszélni,hogy dupla szeleprugózzam meg !
Hát még így is szántani lehet vele,szóval marad a gyári!
Nekem nem egy könnyen kezelhető gép az álmom, arra ott a Busa, húzol neki egy csutka gázt és csak tol előre mint a barom, hogy a fejedet csak a hátad tartja meg (szó szerint!), de sem az elejét sem a hátulját nem dobálja! Hiányzik a nyers vadság, hogy észnél keljen lenni minden pillanatban mint egy 250-es kétütemű krossz motornál, csak mindezt négyütembe ültetve a hangja és nyomatéka miatt!
Az lc4-el nagyon elégedett voltam megbízható, könnyen kezelhető, jó kis motor és szerintem jól is megy!
A Berget szintén utcán használtam megbízható, igazi élmény és öröm motor. Az a heti másfél két óra amit mentem vele egész hétre elegendő adrenalint adott! A mind a mai napig a legjobb motoros élményem és hiányzik is rendesen! Ja és szerintem a legszebb!
A jó választás lehet az smc, mert erősebb (kb. mint berg) a sima lc4 640 sm-eknél de nem üzemórás!
Mondjuk engem a bergnél sem zavart az üó. mert nem mentem olyan sokat viszont azt a keveset kiba élveztem, minden egyes km-t!
Tudod, szívem szerint supermotot vettem volna a Busa helyett, de akikkel együtt motoroztam azoknak vagy Busája, vagy 1000-es gixere volt és szegény Big-em sem bírta a kiképzést velük a 750 köbcentijével. A másik ok az ár érték arány volt, mert a Busa árában mentek a supermotok is és már egy kicsit elegem volt a 110km/h utazó sebessegből és az autópálya kerülésből! Arról nem is beszélve, hogy a Busával kisebb fogyasztással mászkálok mint a Biggel és 3x annyi pacin ülök. De második motornak vagy városi és környékbeli élvezkedéshez nincs jobb a supermotonál! Arról nem is beszélve, hogy a hegyi szerpentinen milyen szívesen megcigiztetném a gyorsaságis haverokat egy ütős supermotoval, ezért volt a kérdésem, hogy a "Busa után melyik tudna mosolyt csalni az arcomra"!
De nekem más is eszembe jut! Örülnél-e annak ha mondjuk ezt a képet ma du. csinálhattad volna! Gondolom a kutyus még meg van..!
De úgyis tudod mire gondolok?!
csak halkan megsúgom hogy ha jól tudom 2005-től a bergek forgalmijában gyártmány címén ktm van írva (pl nekem is, Anitának is), olyan mint husaberg külön márka a szó szoros értelmében nem létezik már, egy cég az egész 2 név alatt, tehát az alkatrész minőség azonos, most hogy ez hátrány vagy előny...
Nekem 2004-es a berg gyári644 hengerrel,palcse meg ráakart beszélni,hogy dupla szeleprugózzam meg !
Hát még így is szántani lehet vele,szóval marad a gyári!
Választék van bőven csak meg kell találnod amelyik bekacsint!
http://www.sportmotor.hu/motor...
a felni így sikerült
A Berget szintén utcán használtam megbízható, igazi élmény és öröm motor. Az a heti másfél két óra amit mentem vele egész hétre elegendő adrenalint adott! A mind a mai napig a legjobb motoros élményem és hiányzik is rendesen! Ja és szerintem a legszebb!
A jó választás lehet az smc, mert erősebb (kb. mint berg) a sima lc4 640 sm-eknél de nem üzemórás!
Mondjuk engem a bergnél sem zavart az üó. mert nem mentem olyan sokat viszont azt a keveset kiba élveztem, minden egyes km-t!
De nekem más is eszembe jut! Örülnél-e annak ha mondjuk ezt a képet ma du. csinálhattad volna! Gondolom a kutyus még meg van..!
De úgyis tudod mire gondolok?!
a rendőrök kérik folyton...
Ezért jó ha be van állítva az idő a képre!
Percre pontos nosztalgia!