Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit tudtam könnyítettem, de maga a blokk szárazon 62 kiló.
Én többnyire utcán használom, ott nem érzem a súlyát egyáltalán.
azért én eldagonyáznék ilyen saracskával
Aha...
Azé ilyen sár nehéz mert ólomból van a blokk vagy valami súlyt még raktál rá.
Csak ha valami gönci alkesz is mögöttem ül!
Nem vénnek való....
plusz a rider = 310
Persze, teletankolva kb 165 kg.
Na itt bizony magadra vesd az első követ, mert ha kiderül, hogy netán nincs igazad, illene valami olyasmit odabökni, hogy bocs haver, igazad volt.
én ma is ittam belőle egy cantoskát

amugy ha mindenki piálna nem lenne itt semmi gond! ...

tavaszra bebaszva úgy összeteszem a KTM et, hogy sm világbajnok leszek
A szilva, ami barack? Még megvan...
pálinkát én is küldtem , de ezek szerint az szar volt ....
Te meg pálinkát nekem, és az milyen jó volt...
Hát lassan kiderül minden úgyis... eddig csak javult a dolog nyomatékos lett a motor, indul ön indítóra, 1 rúgásra, és van rendes alapjárat még merem mondani hogy szebb mint a DRZ nek volt
nekem küldtél olajat és jó volt elfelejtettem szólni
Ez igaz, de nem tudtam, hogy stunt rider vagy... De most is az a bajom, hogy az emberek egyből a sérelmeiket írják ide, de ha beigazolódik a tévedésük bármiben, azt már sosem vésik kőbe...Ártani ártunk a másiknak úgyis, hogy bele sem gondolunk...és itt most bárkiről szólhatna a sztori...
Szia Fecó,

Érdeklődhetnék mennyi a súlya ezzel a Kawa blokkal a motorodnak?
A tárcsát már rég elfelejtettem, és nagyrészt igazad is van, azóta is szenvedek vele, pedig Börni cimbije megcsinálta faszán keményebbfajta aluból, de (igaz később) az is kiverődött. Most megpróbálom a kopaszkak gyerekkel acélból megcsináltatni a rotort.
Az előbb arra az ominózus esetre gondoltam, amikor még anno leálltál velem veszekedni, hogy miért van szükség nagytárcsára meg 4 dugós fékre hátra egykeróhoz. Na ahhoz pl halvány fingod nem volt, mégis próbáltad osztani az észt.
Azért ebben nem egészen adok igazat. Sosem hívtál fel, hogy valami bajod lenne. Ha emlékszel, előtte megkérdeztelek, hogy melyik legyen....
azt én nem tudom, de itt előbb kellett volna kérdezni mint beszélni
ha az a teljesítmény nagyfiúknak való akkor tök mind 1 ha DRZ re ülnek..
És persze volt olyan is, amiben nem volt...
Eddig is ezt mondtam...a tuningot meg hagyd a nagyfiúknak...
meg másban is
ebben most igazad van...
A gyári értékhez gyári vezérműtengely kell...