Ok!
Jó hogy én nem értek a szereléshez, ezért nem fognak soha megkiabálni!
Egyébként a babettámat anno szerelgettem de abban az volt a fasza hogy haza tudtam tekerni!
Egyszer 40km tekertem hazafelé mert bemondta az unalmast hát... arra a hétre elég is volt a tekerésből!
valahogy nálam ez a technika nem jött össze nem tudom, hogy ti mit akartatok kihozni belőle meg hogy azóta amióta eljött tőled azóta mi változott de 1 tuti hogy így nem volt fasza semmi erő nem volt a gépbe.....
és érdekes mintha azt mondtad volna hogy nem alacsonyodsz le az én szintemre és nem fogsz ide írni
Semmi, elküldtem a picsába... Egy elismert tuning guru csinálta a fokolást, és direkt nyomatékra hangoltuk a gépet. Ő most elfokolta a lóerő irányába, így forgósabb lesz majd. De szerinte mindenki hülye, csak ő villamos...
Mivel beszéltem azzal a szerelővel (akit Te nem nevezel meg) a motorodról a vásárlásod előtt kb. egy héttel.... ezért kíváncsian várom mi lesz ennek a vége, most hogy már nyilvánossá tetted?!
valaki nincs köztetek olyan ami vágja a vezérlés témát ?
van egy Yamaha WR 450 es motorom az előző szerelő nemkívánom megjegyezni hogy ki hát ami azt illeti nem úgy álította szerintem ahogyan kellene.... nem működött az önindító, berúgni is nehezen lehetett hideg állapotban sok méricskélés és ellenörzés után a vezérlésre jutto a sor mert hogy azok kilettek cserélve "tuning" állítható vezérműtengelyekre nos én akár hogy néztem a dekompressor müködését figyeltem és megálapítást nyert hogy valami nem fasza mert úgy müködik hogy alsó holtpont után 11mm el kezd el nyitni és egészen felső holtpontig tart a nyitása nos én úgy tudom hogy ennek pont fordítva kellene lenni hogy alsó holtponton nyit és felső előtt 11mm el pedig már zár hogy tudjon süríteni még egy kicsit a motor erre az értékre álítottam MÜKÖDIK minden és visszajöttek a pacik csak szerintem nem mind ! valakinek nincs véletlen egy leírás ? hogy mikor hány foknál kell nyitni zárni meg ilyenek ? tulajdonképpen ez érdekel
ha lenne valakinek ilyen leírás akkor légyszíves ossza meg velem köszönöm szépen az együtmüködést
Jó hogy én nem értek a szereléshez, ezért nem fognak soha megkiabálni!
Egyébként a babettámat anno szerelgettem de abban az volt a fasza hogy haza tudtam tekerni!
Egyszer 40km tekertem hazafelé mert bemondta az unalmast hát... arra a hétre elég is volt a tekerésből!
Ez így 100,a két kerék az meg a másik 100!
valahogy nálam ez a technika nem jött össze nem tudom, hogy ti mit akartatok kihozni belőle meg hogy azóta amióta eljött tőled azóta mi változott de 1 tuti hogy így nem volt fasza semmi erő nem volt a gépbe.....
és érdekes mintha azt mondtad volna hogy nem alacsonyodsz le az én szintemre és nem fogsz ide írni
de no para majd megcsinálom hogy mennyen a masina
valaki nincs köztetek olyan ami vágja a vezérlés témát ?
van egy Yamaha WR 450 es motorom az előző szerelő nemkívánom megjegyezni hogy ki hát ami azt illeti nem úgy álította szerintem ahogyan kellene.... nem működött az önindító, berúgni is nehezen lehetett hideg állapotban sok méricskélés és ellenörzés után a vezérlésre jutto a sor mert hogy azok kilettek cserélve "tuning" állítható vezérműtengelyekre nos én akár hogy néztem a dekompressor müködését figyeltem és megálapítást nyert hogy valami nem fasza mert úgy müködik hogy alsó holtpont után 11mm el kezd el nyitni és egészen felső holtpontig tart a nyitása nos én úgy tudom hogy ennek pont fordítva kellene lenni hogy alsó holtponton nyit és felső előtt 11mm el pedig már zár hogy tudjon süríteni még egy kicsit a motor erre az értékre álítottam MÜKÖDIK minden és visszajöttek a pacik csak szerintem nem mind ! valakinek nincs véletlen egy leírás ? hogy mikor hány foknál kell nyitni zárni meg ilyenek ? tulajdonképpen ez érdekel
ha lenne valakinek ilyen leírás akkor légyszíves ossza meg velem köszönöm szépen az együtmüködést
Bidart motorján a Devil rendszer
Gyertya NGK 10500ft/db
ezt keresik.... ilyen kell
Nekem is lett egy Supermotom végre ,hová jártok égetni?