Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

engem nem az érdekel hogy ki csinálta hanem a gyári érték elég jó az is de felesleges veszekedni ezen......
Ne haragudj, de most se hozzád szóltam. Japontech Racing csinálta a fokolást, ha gondolod, keresd meg, és cseréljetek eszmét...
Ok!
Jó hogy én nem értek a szereléshez, ezért nem fognak soha megkiabálni!
Egyébként a babettámat anno szerelgettem de abban az volt a fasza hogy haza tudtam tekerni!
Egyszer 40km tekertem hazafelé mert bemondta az unalmast hát... arra a hétre elég is volt a tekerésből!
A pumpát egyben szeretném eladni a féknyereggel meg a tárcsával+a fékcső!
Ez így 100,a két kerék az meg a másik 100!
Semmi gond giraffe

valahogy nálam ez a technika nem jött össze nem tudom, hogy ti mit akartatok kihozni belőle meg hogy azóta amióta eljött tőled azóta mi változott de 1 tuti hogy így nem volt fasza semmi erő nem volt a gépbe.....

és érdekes mintha azt mondtad volna hogy nem alacsonyodsz le az én szintemre és nem fogsz ide írni

de no para majd megcsinálom hogy mennyen a masina
Semmi, elküldtem a picsába... Egy elismert tuning guru csinálta a fokolást, és direkt nyomatékra hangoltuk a gépet. Ő most elfokolta a lóerő irányába, így forgósabb lesz majd. De szerinte mindenki hülye, csak ő villamos...
Magura mennyi?
Mivel beszéltem azzal a szerelővel (akit Te nem nevezel meg) a motorodról a vásárlásod előtt kb. egy héttel.... ezért kíváncsian várom mi lesz ennek a vége, most hogy már nyilvánossá tetted?!
Sziasztok,van egy pár eladó cuccom,ha érdekel valakit írjon!
bekapod ?
Montam má, h ne írjáá be ríszegen
zeher meleg !
Halihó

valaki nincs köztetek olyan ami vágja a vezérlés témát ?
van egy Yamaha WR 450 es motorom az előző szerelő nemkívánom megjegyezni hogy ki hát ami azt illeti nem úgy álította szerintem ahogyan kellene.... nem működött az önindító, berúgni is nehezen lehetett hideg állapotban sok méricskélés és ellenörzés után a vezérlésre jutto a sor mert hogy azok kilettek cserélve "tuning" állítható vezérműtengelyekre nos én akár hogy néztem a dekompressor müködését figyeltem és megálapítást nyert hogy valami nem fasza mert úgy müködik hogy alsó holtpont után 11mm el kezd el nyitni és egészen felső holtpontig tart a nyitása nos én úgy tudom hogy ennek pont fordítva kellene lenni hogy alsó holtponton nyit és felső előtt 11mm el pedig már zár hogy tudjon süríteni még egy kicsit a motor erre az értékre álítottam MÜKÖDIK minden és visszajöttek a pacik csak szerintem nem mind ! valakinek nincs véletlen egy leírás ? hogy mikor hány foknál kell nyitni zárni meg ilyenek ? tulajdonképpen ez érdekel

ha lenne valakinek ilyen leírás akkor légyszíves ossza meg velem köszönöm szépen az együtmüködést
Néédmán mitermett a motorkára!
Pedig jövöre sok Honda lesz a VB-n, sok meglepetéssel!

Bidart motorján a Devil rendszer
Szia!

Gyertya NGK 10500ft/db
Remélem szép lesz! Ha kész rakok fel képet!
Én is kíváncsi vagyok arra a gyönyörű Kawára
Ha bent van küldök képet!
emailbe azééé dobhatná képet könnyen be ment a hátsó kerék?vagy nem 5 colos van benne?
NGK DIMR8A10

ezt keresik.... ilyen kell
Kawasaki KX-450F 2011 Még egy métert nem tudtam menni de viszked a seggem nagyon! Milyen gyertya kellMi a száma?
szeva Zsolti te említetted egyszer,hogy neked van gyertyád egy barátom keres Rmz-be ,,Na és mi az sm-ed?Hülye kérdés volt mi?
Szia!

Nekem is lett egy Supermotom végre ,hová jártok égetni?