Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem jól gondolod. Az egy régi hiedelem, hogy a gumit le kell engedni (persze logikusnak tűnő).
Nem kevés egy kicsit az az 1.6-1.8 utcára?
A pályázók szokták 1.7-1.9 között használni a slicket.
Utcán soha az életben nem fog felmelegedni egy közúti gumi annyira.
Vagy nem jól gondolom.
Egyik haverom vélhetően hasonló okból, a gumi szélén még teljesen le nem kopott formaleválasztónak "köszönhetően" törte totálkárosra a motorját (meg egy szembejövő autót) - és csak a kib. nagy mázlijának (meg a jó minőségű védőfelszerelésének) köszönheti, hogy egy hüvelykujj-töréssel megúszta a dolgot...

Az 1,8-2 sztem még utcára is nagyon sok, én 1,6-1,8-cal próbálkoznék első körön, de lehet hogy még abból is kell majd engedni egy picit
naaaa, nem verseny, hanem nap? :((((
én a friss utcai gumikat, mindig homokkal dörzsölöm át, majd azt gyökérkefével letisztítom. nekem ez vált be.
A formaleválasztó réteg tényleg iszonyatosan csúszik. Javaslatom annyi h finoman 400-800as csiszolópapírral menj végig a gumin. Nekünk ez megoldotta a csuszást. Hülyén hangzik de ez igy volt!
öööö igaza volt a barátodnak még nem kopott le az a réteg róla http://youtu.be/Q9zNUPDmnz4 a vidit itt is ugyan az a szitu csak a hátuljával [/L]
SZIASZTOK!

Következő kérdéssel fordulok hozzátok:
Kb 1 hónapja vettem 1 pár Contitwist SM utcai gummákat, egy DT 125R -re, ami supermotora van átfaragva.
Nem bohóckodni akarok vele, ez tudom kevés, viszont azért döntöttem az új gummák mellett, mert nem akarok még meghalni, meg untam mások levetett gumáit cserélgetni 3-4 havonta.
Viszont rossz tapasztalataim vannak vele.
Kurvára csúszik az első guma.
Sikerült megfektetnem egy kanyarba, kb 3 km/h-s tempónál.
Azóta fáj a vállam, (most már úgyahogy működik, tudok dolgozni, de mint egy hycomat:) meg némi horzsolások....
Próbáltam érvényesíttetni a garit, mert beszéltem itt Gödöllőn a Surival, és Ő szarnak jellemezte a Twistet.
Csak mellébeszélések voltak, vigyem be, majd ők megnézik, meg nem volt még ilyenre panasz....
Hozzá kell tegyem 100km/h-nál oldalirányban szitál kicsit a hátulja, instabil.
Viszont motoros ismerős, azt mondta, lehet azért volt a perec, mert még új a gumi, s nem jártam le róla azt a fényes réteget.
A nagyker E:1,8 -H:2.0 bar guminyomást javasolt.
Ti milyet javasoltok a kis 120 kilós mocihoz, és mit tanácsoltok, mit tegyek, érdemes -e továbbvinni a dolgot a nagyker felé, vagy hagyjam a szarba...
Köszönöm előre is, hogy megtiszteltek a válaszaitokkal.
További szép napot...

Ez az a gumi.

Jah és kúpos, állítólag pályagumi, ami a nagyobb felfekvés miatt, kanyarban jobban kéne hogy fogjon....
Elvileg.
Közlemény!
Sajnálattal közlöm veletek, hogy a 2011-október 09. Supermoto Visontai verseny, más (jobb) időjárási körlmények között kerül lebonyolításra!
Helyette vasárnapi supermoto nap kerül mgerendezésre, három kategóriában, melyre scootereseket és quadosokat várunk szeretettel!
Pálya bérleti díj megfizetésével vehetnek rész az indulók!
Ez lemaradt
Én is gratulálok a második helyezéshez kedves"jégmotor".
Vagy ha öregebb is jó, akkor 625 SC SM...
Van egy új Supermoto gumim:
162/55 R17, Új Goldentyre GT250 Slick (Supermoto VB-s gumi), Soft (DOT 2009.)
Supermotozáshoz eladó felniszettem fékszettel

Az első felni
Grimecca alufelni 3 küllős
E2,75x17
Heidenau wings gumival 110/70-17-es méretben
320-as brembo féktárcsával
tengelyel+2 új hozzávaló csapágy

A hátsó is grimecca alufelni 3 küllős
Heidenau wings gumival
130/70-17(igény esetén ajándék nagyobb gumi)
brembo féktárcsával
tengelyel+2 új hozzávaló csapágy

felniszett 40.000ft

Fékszett brembo féknyergek,munkahengerek,fém fékcsövek,tartályok,Ap racig fékpofák újak,új fékpofa tartók,tartályok,fékkarok,féktartók,minden!

fékszett 20.000ft

email zsoltrocky@freemail.hu msn zsolt4593@hotmail.com
KTM 660 SMC
Faszt csináltál? Qvára hiányoltunk Kecskeméten! Majd írj Fbn!
Jó ulást... nem, inkább jobbulást
kösz szépen!
hali.
2006os Ktm 625 sxc. pont van egy eladóm :)
Van 1-2 kép a galériámban.
Sziasztok,
OFF:
Eladó egy 2007.-es évjáratú 560SMR
Kevés üzemórával, gyári KTM anti hopping kuplungal, Havasi futómű, gyönyörű állapot.
30 három619 három72
Köszönöm!

ON:
Beharangozó.
Ha az időjárás is akarja, akkor 2011. Október 8-9. Visonta!
Sziasztok!
Lehet első hallásra bután hangzik majd a kérdésem, de tényleg nem tudok dönteni! Egy 450-es crf-em volt supermotora átépítve, most szintén egy 450-es crf-em van csak cross motorként rendszám nélkül minden nélkül! Szeretnék venni egy supermotot, de nem tudom milyet vegyek! Nézegettem suzuki-t ktm-et husqvarna-t stb. Amit a crf-ről eltudok mondani h kényelmetlen volt az a keskeny ülés kb 30 kilométer után és nagyon rázott is! Valami olyat szeretnék ami kevésbé kényelmetlen, de azért állatkodni akarok vele :P és persze egy igazán megbízható motor legyen!
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Üdv! :)