senki többet? köszönöm a hsz-eket.
persze, utcai gépről van szó és okosabb lettem a funbike-kal
még persze nem tudom, hogy akarom-e, ahhoz tesztelnem kéne, hogy egyáltalán fekszik-e a dolog...
A Duke pont nem supermoto, hanem funbike...de a kérdésedre válaszolva: ha ésszel használod és odafigyelsz a karbantartásra (no meg van egy kis szerencséd is), akár 40-50ezer km-t is lemotorozhatsz vele anélkül hogy meg kellene bontani a blokkot.
olyan véleményét olvasd, akinek utcai van! ha utcait akarsz persze.
a többivel ne foglalkozz, mert sose fogsz reális képet kapni
bozarov versenymotorról beszél pl...
Igazából nagyon is drága dolog ha azt nézed több millád áll egy szarban amivel alig mész..ha sokat mész kuva sokba kerül.....ha meg olcsót veszel eleve szar tehát tökmindegy mert nem vagy előrébb....
ez volt a harmadik szezonom az SMR-el, és eddig egy tömítést kellett cserélnem, ez 3600 Ft-ba került és kb fél órás munka volt. Blokk még nem volt megbontva, 90 üzemóra van a vasban. Olajcserék, fékbetétcserék, szelepállítás... ennyi...
Hali....
......ha szeretnél haverokkal túrázni vagy nagyobb utakat megtenni felejtsd el az egy hengeres gépeket......persze ha második motornak akarod akkor végülis elfér.....sok örömet szerez egy supermoto de egyik sem jár vele a világ végére....párszor elmennek vele és soha többet.....A szervizelésre is azt mondják nem sok.....persze,hogy nem sok,hiszen öt hétvégét tölt el egy évben a pályákon vagy belerak 8000 km/év az utcán....hát bazdmeg így tényleg nem drága a szerelés ha nem is megyünk vele....Pont ezért van kevés embernek supermotója..mert valójában a legtöbb dologra alkalmatlan....túl spéci gépek,hogy mindenhova jók legyenek...és ugye itt a dilemma..mi a szart vegyek ?minél utcaibb,minél öszvérebb a gép annál mélyebre nyúlsz a szarba....
Látod Jocó milyen jó lenne a DRZ ilyenkor.. az mindenhova jó... feltéve ha nem akarsz pályacsúcsra törni.. no ezé van nekem. De készülök egy keményebbre már csak a suska hiányzik rá... és persze tanácstalan is vaok kissé melliket szeressem... ha már itt tartunk sokszor kell szétdönteni a tiedet?
majd puhítunk rajta ahogy a Lacika mondja... inkább endurozni, és light cross-ozni használnám... (csak hogy ne maradjon ki az a fél év...)
én is terepeztem már az smr-el, és az én tudásszintemen egész használható volt!
ennek több hátránya is van azon túl, hogy nagyon hülyén néz ki... összebaszod a szép sm felniket, és maga a 17 colos méret sem igazán megfelelő! nem véletlen hogy előre 21-est hátra meg 19-est (vagy 18-ast) raknak!
ahogy nézem viszonylag normális áron lehet már venni kerekeket, amiket később el is tudok adni ha már nem kell, szóval szerintem érdemesebb ezt a megoldást választani!
szasztok!
1-2 kérdésben kérnék egy kis helpet. nem nagyon vágom a szupermotyókat, de utcára gyártott gépeknél a szervizelés mennyire gyakori (egy sport/túra géphez képest)? mondjuk egy KTM duke II-re rámegy a gatyám?
http://www.kepesmotor.hu/april...
persze, utcai gépről van szó és okosabb lettem a funbike-kal
még persze nem tudom, hogy akarom-e, ahhoz tesztelnem kéne, hogy egyáltalán fekszik-e a dolog...
a többivel ne foglalkozz, mert sose fogsz reális képet kapni
bozarov versenymotorról beszél pl...
......ha szeretnél haverokkal túrázni vagy nagyobb utakat megtenni felejtsd el az egy hengeres gépeket......persze ha második motornak akarod akkor végülis elfér.....sok örömet szerez egy supermoto de egyik sem jár vele a világ végére....párszor elmennek vele és soha többet.....A szervizelésre is azt mondják nem sok.....persze,hogy nem sok,hiszen öt hétvégét tölt el egy évben a pályákon vagy belerak 8000 km/év az utcán....hát bazdmeg így tényleg nem drága a szerelés ha nem is megyünk vele....Pont ezért van kevés embernek supermotója..mert valójában a legtöbb dologra alkalmatlan....túl spéci gépek,hogy mindenhova jók legyenek...és ugye itt a dilemma..mi a szart vegyek ?minél utcaibb,minél öszvérebb a gép annál mélyebre nyúlsz a szarba....
A soft gumi az milyen hőfokig jó? 18-20?
én is terepeztem már az smr-el, és az én tudásszintemen egész használható volt!
ahogy nézem viszonylag normális áron lehet már venni kerekeket, amiket később el is tudok adni ha már nem kell, szóval szerintem érdemesebb ezt a megoldást választani!
Nekem a gyári láncszett 21.000Km et elment.
Most kell majd elvinnem az első telókban kicseréltetni az olajat, perselyeket, meg a szimeringeket.
28.000 Km van benne. 8500 Km el vettem és a 4. hátsó gumit eszi 2. elsőt.
Ami most rajta van az 0km el tettem fel. Az előzőeket nem.
Normál használat mellett semmi baja a motornak. Elsőre indul pöcc röff.
1-2 kérdésben kérnék egy kis helpet. nem nagyon vágom a szupermotyókat, de utcára gyártott gépeknél a szervizelés mennyire gyakori (egy sport/túra géphez képest)? mondjuk egy KTM duke II-re rámegy a gatyám?
Már csak a mennyiséget kellene megtudnom.
Hajtóműben most Castrol van