A múltkor vettem SM szettet a DRZ-m-be. Jó is kipróbáltam, csak lenne egykét kérdésem:
- Morad Spain márkájú neten úgy néztem hasonló mint excel stb. Használ valaki ilyet?
- Sajna kicsi tárcsa van rajt elől, és szeretnék nagyobbat csináltatni. Az agy típusát nem tudom, méretek alapján hol tudnék 320as tárcsát csináltatni, és kb egy ilyen művelet mibe fáj?
lehet hogy nem ér...
de azért abban maradjunk,hogy a kettőt ne hasnlítgassuk egyik egy vb -s motor, a másik meg egy pimpes utcai masina
persze az is nagyon állat
mondjuk egy vdb aprilia mennyibe kerül? azt tudja valaki?
Sajnos picivel alacsonyabb lett, közúton ez nem okoz gondot, de ugratás kizárva, illetve kétszemélyes stoppieból letéve volt, hogy leütötte az olajleeresztő csavart. Pályán sem jelent problémát mindaddig, míg nem tévedsz egy olyan helyre, amin van offroad szakasz, dehát ugye itthon ez a veszély nem fenyeget...
Egyébként az új Duke szerintem alacsonyabb a blokk alatti dobjával.
üdv.
Kérdeznék tőled ha lehet.Mennyire lett lejjebb a motorod hasmagassága az ER6 motorral?Beszereztem egy sxv-t és míg megy addig nem bántom de ha kifingik akkor lehet agyalok én is egy ilyen variáción amit te alkottál.Nekem tetszetős a dolog.
Legújabb fejlesztésű Crom-Molibden vázra épített organikus szövet, a legextrémebb teljesítményre fejlesztve törhetetlen szemüveggel, eredeti inka tetkókkal ellátva.... a Terminátor....
A dugóátmérőről nincs infom, az egyiket egy négydugós arany KTM parts-os supermotonyereggel használom, tökéletes, a másikat meg egy kis egydugós nyereghez biggyesztettem fel a pitbikera. Azon is fasza. Szerintem 13-as lehet...
Ha mar TR Medianal tartunk:
http://youtu.be/ZEaPXcZUEwo