Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Ha valaki elküldené az email címemre: RH8DQ kukac CITROMAIL pont HU -ra Bartha Sanyi (Hajdúszoboszló) email címét azt megköszönném!

Üdv!
ezt már tegnap bepostoltam a viccek topicba. nagyon komoly anyag!
Mindenki csak csúsztatna... A légzsákot bezzeg nem eszik figyelembe: http://fr.evilox.com/videos/ex...
há akinek détéje van mindenki csúsztatni akar

ez ilyen gén
áá, jó is az, kell a kikapcsolódás, és a részvétel a lényeg
mintha amaz nem off lenne
Én kiestem egy meccsel. A 4. percre elpilledtem,aztán estem egyet. Sajnos ez ilyen. alig judozok mostanság, csodák nincsenek ebben a sportban semmi kondi, ráadásul alergiás is vagyok,meg előtte kettőt éjszakáztam .. nem jó kombináció
mintha amaz nem off lenne
Én kiestem egy meccsel. A 4. percre elpilledtem,aztán estem egyet. Sajnos ez ilyen. alig judozok mostanság, csodák nincsenek ebben a sportban semmi kondi, ráadásul alergiás is vagyok,meg előtte kettőt éjszakáztam .. nem jó kombináció

csak a csapat miatt mentem
ok, majd benézek oda

off:mi volt a hétvégén, versenyen?
még jó csak nem tudtam mi a picsa az a gané! de most már tudom legalább nem komálom ezt az iwiw-et, a facebook komolyabb cucc sokkal
elolvastam...nna
válaszolok GD helyett: "Nem kilométer, hanem üzemóra"

sztem tanulj meg inkább egykerekezni. felhúzod 1ben holtpontig, aztán váltasz fölfelé, közben a hátsó fékkel kontrollálod

gondolom nem a közúton, a forgalomban akarsz becsúszni a következő sávba a kereszteződésben, vagy mégis?
aha, elolvastam és töröltem minden bizonyitékot
persze-persze, megfelelő dőlésszög, testtartás...stb stb

legfőképpen nagyon sok gyakorlás
először is sok sok sok sok kilométer az órába...
Azért kell még oda egy s más...
A pirossal jelzett levél törölve lett. Ha nyitott boríték, akkor elolvasta, ha zárt, akkor olvasás nélkül törölte...
"kis fékkel vagy motorfékkel " ezt egy ici-picit javítanám, a többi mondhatni tökéletes! tehát: kis fékkel és kuplunggal kontrolált motorfékkel.
A csúsztatáshoz igazából tényleg "csak" fék kell.
Kell egy nagyon erős és jól adagolható első fék, egy nagyon jól tapadó első gumi és egy kis hátsófék vagy motorfék.
A csúsztatás lényege az, hogy annyira fékezel az első fékkel, hogy majdnem az egész motornak a tömege az első kerékre nehezedjen. Ekkor elkönnyül a motor hátulja és kis fékkel vagy motorfékkel gördülve csúszó állapotba lehet hozni a hátsó kereket. Így lehet csúsztatni nagyjából. (legalábbis szerintem)

Amiért mondtam, hogy nagy motor és nagy tempó kell hozzá az az, hogy a dt-nek nincs olyan féke és első kereke amivel ezt meg lehet csinálni és a tempó is sokkal kisebb, mint aminél csúsztatni szoktak.
Mire te a dt-vel akkorát fékeznél, hogy már csúsztatni is lehessen addigra vagy megcsúszik az első kerék vagy már meg is álltál.
Azt, hogy törölve lett az üzenet!
Hát a csúsztatáshoz nem csak fék kell? Mert a múltkor "LACI CRM" azt adta be nekem, hogy mivel DT-m van valószínűleg csak csúsztatni akarok.
Disznózsír az útra és a kerékre is és egyből úgy csúszol keresztbe ahogy még a Hiemer sem tud. De csak "amatőr szinten".

Egyébként meg a keresztbe csúsztatáshoz nagy motor kell és nagy tempó, anélkül nem nagyon megy.
A Te dt-ddel esélytelen.
Tudna valaki segíteni a csúsztatás témában "amatőr szinten"?
hát akkor nem tom mit jelent az jel rejtély
meg, meg