Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főleg az a verzió, hogy leaszfaltozzák a jelenlegi offroad részt és azzal folytatódna apálya!
Áááááááá, az vadkan lenne!
Pedig nem rossz az ötlet...
Ezt mondják már 2-3éve húszféle verzióban még egy métert se nőtt a pálya.
Ma mondták a Rabócsiringen, hogy 2-3 éven belül egy újabb 3000 méteres gyorsasági pálya épül, a jelenlegi mellé.

Gyorsabb lesz, nagyobb köbcentis motoroknak is alkalmas a versenyzésre.
raptor csabi
ez a milyen Csabi?
nem hallal...
csókcsata? remélem nővel..

a zöld-fehér képeket már néztem korábban, jóféle
sajna nekem se volt semmi komoly, egy kis romantika,pár csókcsata ...
ON
Csabi akcióban!
nekem meg sehol shemmi
volt .pénteken lájtosabb, szombaton viszont odatettem magam
jaja, 6körül indutunk
egy picit azért álmos vagyok már
látom volt buláj
Én?

hazaértetek 1ben?
úgy látom vakulás volt
SM Siofok
Szevasztok valaki írta hogy lesz a Veszprémi Metzeler extrém enduro-n supermoto betétfutam valaki tudna infót? hogy lesz? mennyi lenne a nevezés? mennyire "profik" indulnak kezdőként sok embert fenntartanék?
Valakinek nincs véletlenül jópénzért eladó használt kormánya, ami jó DRZ-re? Ma borultam egyet terepen, aztán a Pazzaz felhajlott, mint egy nádszál
Félidő?!? Te miről beszélsz?
Ebben a motorban akkor volt már legalább 40e km mikor én megvettem és az egy szériahibás kuplungcsapágy cseréjétől eltekintve bontatlan volt a blokkja...
Így kicsit jobb vételnek tűnik, de AKKOR IS VAN MÁR BENNE 10 e km!
Egy agresszív pilótánál, csőgázas, egykerekezős üzemnél ez pont a köv. generál, átlagosnál okosan használva kb. félidő. Ha túl sokat fut egy blokk, azt nem lehet sajna 100%-ig felújítani. Olajszivattyú kopása a blokköntvényben, fogaskerekek futófelületének kipattogzódása, kupplungagy beverődése a lamelláknál, hengerfej gátrepedés, veztengely kipattogzódása mind-mind természetes elhasználódás, az én magánvéleményem hogy érdemes-e egy 60 e km-es versenyendurot plusz 10 e km futás után szétborítani, mert hajtókart és dugót boldog-boldogtalan cseréli, de a többit nem, örül hogy még megy. Futóműnél hátsó agy repedezés (bár a hardy-s egész jól bírja), villaszárak csúszógyűrűinek kopása.....Pszichikailag a nép kb. 80%-át verné a víz, hogy mivel járkál, kb. 10 %-a sokkot is kapna. Akkor meg mit veszel 750-ért? Egy leütött fost, pár új alkatrésszel. Akkor már inkább 900-950-1 mill-ért egy 2005-2006-ost kéne kifogni. Bár a fekete blokkos talán tartósabb, az nincs annyira kicentizve.
Ez biztosis így van
Egy dolgot elfelejtesz: az a 625-ös az enyém volt Úgy adtam el hogy 5000 km-t se mentem vele a teljes generál után...akkor 14e körül állt a km-óra (kb. a 3. ami rajta volt - valójában 70e fölött van már benne)...és mivel ugyanazok a gumik vannak rajta mint amivel tőlem elvitte a srác, a ~4e km futás azóta reálisnak is látszik...ezek ismeretében kicsit túlzásnak tűnik számomra az azonnali szétborítás gondolata
Pedig pont annyival jobb, ráadásul a kopó cuccok nagy része is olcsóbb, bár a Husqvarnahoz is vannak cuccok aranyárban. Miért kell 18900 Ft-t elkérni egy 620-640 csapos vezláncért? (8 e az 570) Vagy egy főtengelycsapágyért 11 e -t? (1200 Ft/db 6306 C 3 pl. Koyo-ból) Az 570-ben a gyári hajtókar (8 szezon) volt, más kérdés hogy szelepszakadás után kifli lett belőle...A szelepszár viszont csak 6-os, a KTM-é 7 mm-es. Olajszűrő nincs, olajpumpa uaz mint a KTM-ben. LC 4-ben csak a szűrők 3-4e -t kóstálnak, és ha jobban motorozol, akkor nem kell megvárni az 5 e km-t abban sem, inkább 2,5-3 e km a csereperiódus. Régebben nekem nagy álmom volt ez a motor (2002 SC 625), de ez is csak LC 4. Az 570 pedig a NOX és Eddy Seel motardjanak az alapja. Kicsit túlárazva, de ízig-vérig versenygépek, normál karbantartási igénnyel, de ha csak 20 %-os alkatrészekkel jársz, akkor nyilván beokádnak. De ott van xlzx 400 sc-je. Szerinted ő mennyi örömét lelte a 400 SC-ben? Ennyi erővel bármit vehetett volna, akár Husqvarnat is nem is beszélve egy agyonvágott Husabergről vagy japánról. Kb. azt a 625-t is azzal kéne kezdeni (mint mindegyiket), hogy szétborítani, és állapotfelmérés után vagy kidobálni a bele egy részét, vagy összerakni, vagy azonnal túladni rajta.