Szevasztok valaki írta hogy lesz a Veszprémi Metzeler extrém enduro-n supermoto betétfutam valaki tudna infót? hogy lesz? mennyi lenne a nevezés? mennyire "profik" indulnak kezdőként sok embert fenntartanék?
Félidő?!? Te miről beszélsz?
Ebben a motorban akkor volt már legalább 40e km mikor én megvettem és az egy szériahibás kuplungcsapágy cseréjétől eltekintve bontatlan volt a blokkja...
Így kicsit jobb vételnek tűnik, de AKKOR IS VAN MÁR BENNE 10 e km!
Egy agresszív pilótánál, csőgázas, egykerekezős üzemnél ez pont a köv. generál, átlagosnál okosan használva kb. félidő. Ha túl sokat fut egy blokk, azt nem lehet sajna 100%-ig felújítani. Olajszivattyú kopása a blokköntvényben, fogaskerekek futófelületének kipattogzódása, kupplungagy beverődése a lamelláknál, hengerfej gátrepedés, veztengely kipattogzódása mind-mind természetes elhasználódás, az én magánvéleményem hogy érdemes-e egy 60 e km-es versenyendurot plusz 10 e km futás után szétborítani, mert hajtókart és dugót boldog-boldogtalan cseréli, de a többit nem, örül hogy még megy. Futóműnél hátsó agy repedezés (bár a hardy-s egész jól bírja), villaszárak csúszógyűrűinek kopása.....Pszichikailag a nép kb. 80%-át verné a víz, hogy mivel járkál, kb. 10 %-a sokkot is kapna. Akkor meg mit veszel 750-ért? Egy leütött fost, pár új alkatrésszel. Akkor már inkább 900-950-1 mill-ért egy 2005-2006-ost kéne kifogni. Bár a fekete blokkos talán tartósabb, az nincs annyira kicentizve.
Egy dolgot elfelejtesz: az a 625-ös az enyém volt Úgy adtam el hogy 5000 km-t se mentem vele a teljes generál után...akkor 14e körül állt a km-óra (kb. a 3. ami rajta volt - valójában 70e fölött van már benne)...és mivel ugyanazok a gumik vannak rajta mint amivel tőlem elvitte a srác, a ~4e km futás azóta reálisnak is látszik...ezek ismeretében kicsit túlzásnak tűnik számomra az azonnali szétborítás gondolata
Pedig pont annyival jobb, ráadásul a kopó cuccok nagy része is olcsóbb, bár a Husqvarnahoz is vannak cuccok aranyárban. Miért kell 18900 Ft-t elkérni egy 620-640 csapos vezláncért? (8 e az 570) Vagy egy főtengelycsapágyért 11 e -t? (1200 Ft/db 6306 C 3 pl. Koyo-ból) Az 570-ben a gyári hajtókar (8 szezon) volt, más kérdés hogy szelepszakadás után kifli lett belőle...A szelepszár viszont csak 6-os, a KTM-é 7 mm-es. Olajszűrő nincs, olajpumpa uaz mint a KTM-ben. LC 4-ben csak a szűrők 3-4e -t kóstálnak, és ha jobban motorozol, akkor nem kell megvárni az 5 e km-t abban sem, inkább 2,5-3 e km a csereperiódus. Régebben nekem nagy álmom volt ez a motor (2002 SC 625), de ez is csak LC 4. Az 570 pedig a NOX és Eddy Seel motardjanak az alapja. Kicsit túlárazva, de ízig-vérig versenygépek, normál karbantartási igénnyel, de ha csak 20 %-os alkatrészekkel jársz, akkor nyilván beokádnak. De ott van xlzx 400 sc-je. Szerinted ő mennyi örömét lelte a 400 SC-ben? Ennyi erővel bármit vehetett volna, akár Husqvarnat is nem is beszélve egy agyonvágott Husabergről vagy japánról. Kb. azt a 625-t is azzal kéne kezdeni (mint mindegyiket), hogy szétborítani, és állapotfelmérés után vagy kidobálni a bele egy részét, vagy összerakni, vagy azonnal túladni rajta.
Áááááááá, az vadkan lenne!