még jó hogy mindenki bennem csalódik. Olyan aki véresen átbassza az embert az kiénekli magának hogy ő a fasza gyerek..... hát elmondanám én is mást gondoltam egy-két arcról itt
Én időről-időre kérdeztem Lukit mi van a csomaggal...!
Mondta még nem küldted el! Nekem is van ott cuccom amit 4-5 hete kifizettem de ami fontosabb, hogy szükségem lenne rá még nyáron...!
Amikor írtam neked kb 2 hete akkor azt írtad hogy ok, feldobod!
Nekem elég lett volna az is hogy héjj nigger nem érek rá de kurva jó az idő és guruljatok erre mocival amikor tudtok, még turának is jó, lökünk egy sört és odaadom ami kell...!
Vagy megyünk ringre gyere és akkor odaadom...!
Bocsánat hogy én azt gondoltam ennyit megérdemlek Tőled!
Szép(napszaknak megfelelően) estét/napot!
előre is bocsi a "szakmai jellegű" kérdésért, és hogy szétoffolom a topikot
Az lenne a kérdés,hogy ha csak utcán(tehát nem pályázok,nem versenyzek,terepen is ritkán fordulok elő) használom a gépezetet,akkor melyiket érdemesebb feltenni: az acél hátsó lánckereket vagy az alut?az én gondolkodásmúdom szerint az acél,egy keményebb anyag lévén a lánc fog hamarabb elkopni,alunál meg a lánckerék fog hamarabb elmenni...viszont az acél olcsobb valamennyivel...Namostakkor?
Előre is köszi!
Ja, szerdán és csütörtökön volt a hatósági vizsga.
Ezen a héten szabin vagyok, jövőhéten még elküldenek állomás és vonalismeretre és valószínűleg augusztus közepefele kezdek majd a déliben. Először csak állomási tartalékon (kihúz, betol, rendez, ilyesmi), aztán később majd kint vonalon is.
A tanfolyamon 4 alap típus volt: M41, M44, V43, V63.
Ezekre a gépekre és ahova van vonalismeretem, vagy állomásismeretem akár mikor feltehetnek és mondhatják, hogy most akkor ezt a vonatot én viszem.
de gondolom Nyugati este fele gomba